• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2016 - 22:13 ]

    ??

    23.1% (6 stemmen)
     
    Ik heb frustraties

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik heb een euforisch moment

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik moet een hersenspinsel kwijt

    7.7% (2 stemmen)
     
    Er zit me iets dwars

    3.8% (1 stem)
     
    Ik heb problemen

    50.0% (13 stemmen)
     
    Mijn ijsje is niet lekker


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik vind het wel goed dat de mods de topics ook echt afgesloten hebben zodat anderen het niet kunnen zien.

    Oke ik ben echt veel te lang bezig geweest met mijn profiel. Misschien moet ik eens daadwerkelijk iets nuttigs gaan doen... zoals series kijken, of eten. :')

    Ik heb de laatste paar maanden zoveel "vrije tijd" dat ik me eigenlijk een beetje lusteloos begin te voelen... I need friends

    Jinsoyun schreef:
    Ik vind het wel goed dat de mods de topics ook echt afgesloten hebben zodat anderen het niet kunnen zien.

    Gelukkig wel, ik had screens gezien en je pb .Ik heb al zo'n idee wie dit is... Ziekelijke troll. Voor zover het zich een troll mag noemen.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 14:30 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    (...)
    Gelukkig wel, ik had screens gezien en je pb .Ik heb al zo'n idee wie dit is... Ziekelijke troll. Voor zover het zich een troll mag noemen.

    Hahah, je signature is epic XD

    // Ik vraag me af of ik meer abo's zou hebben als ik niet elke 2 weken mijn usernaam veranderde.. Maar verslaafd aan veranderen enzo.
    Loop ik alweer anderhalve week rond met de bitch van een Jinsoyun als naam? (:

    En toen had ik mijn Skyrim spel van 124 gespeelde uren verwijderd omdat het niet meer werkte. Jammer dat dit nou moest. Meteen 40 GB aan ruimte vrij op mijn pc. LOL. Far cry 4 er ook af..

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 14:40 ]

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Hahah, je signature is epic XD

    // Ik vraag me af of ik meer abo's zou hebben als ik niet elke 2 weken mijn usernaam veranderde.. Maar verslaafd aan veranderen enzo.
    Loop ik alweer anderhalve week rond met de bitch van een Jinsoyun als naam? (:

    En toen had ik mijn Skyrim spel van 124 gespeelde uren verwijderd omdat het niet meer werkte. Jammer dat dit nou moest.


    nee man je moet gaan voor de 100 usernames en dan ff een pauze xp

    rip skyrim van jinsoyun


    Heaven is a place that we all have

    Malanaphy schreef:
    (...)

    nee man je moet gaan voor de 100 usernames en dan ff een pauze xp

    rip skyrim van jinsoyun

    Hehe, nog 13 usernames te gaan dan (:
    Ik ben benieuwd wie eigenlijk de meeste heeft. Er was ooit een topic met een andere 'topleden'. Ik ga even zoeken

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 14:44 ]

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Hehe, nog 13 usernames te gaan dan (:
    Ik ben benieuwd wie eigenlijk de meeste heeft. Er was ooit een topic met een andere 'topleden'. Ik ga even zoeken


    Ik vind dat we moeten eisen dat er een vlaggetjesachtergrond komt als jij je 100ste username hebt. Op z'n minst een topic. :'D

    Wacht, bij topleden staat er niet bij wie het meeste usernames heeft.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 14:46 ]


    Heaven is a place that we all have

    Malanaphy schreef:
    (...)

    Ik vind dat we moeten eisen dat er een vlaggetjesachtergrond komt als jij je 100ste username hebt. Op z'n minst een topic. :'D

    Wacht, bij topleden staat er niet bij wie het meeste usernames heeft.


    Hahaha, dat ga ik zeker doen XD

    "Jongens even jullie aandacht, ik wil niet opscheppen of zeggen dat ik de beste ben, maar ik heb wel even 100 verschillende usernames gehad."

    Klopt, er was ooit een topic van. Iemand die een records topic begonnen was met andere dingen dan die in de topleden staan. Bijv meeste usernames, meeste ingevulde polls/quizzen, jongste en oudste leden

    Gevonden ^^

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 14:53 ]

    Stop met smakken pleeeaaase
    Wauw ik kan er echt niet tegen

    Veranderende usernames zijn zo confusing :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jinsoyun schreef:
    (...)

    Hahaha, dat ga ik zeker doen XD

    "Jongens even jullie aandacht, ik wil niet opscheppen of zeggen dat ik de beste ben, maar ik heb wel even 100 verschillende usernames gehad."

    Klopt, er was ooit een topic van. Iemand die een records topic begonnen was met andere dingen dan die in de topleden staan. Bijv meeste usernames, meeste ingevulde polls/quizzen, jongste en oudste leden

    Gevonden ^^


    HAHHAHAHA, topicgoals. Dat topic is denk ik al laaaang niet meer hernieuwd.


    Heaven is a place that we all have

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Hahah, je signature is epic XD


    HAHAHAH ja , straks geven mensen mij of shania aan :'D
    We zijn living trolls op Q


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Malanaphy schreef:
    (...)

    HAHHAHAHA, topicgoals. Dat topic is denk ik al laaaang niet meer hernieuwd.

    Klopt, ik zou er best een nieuwe van willen (: Ook nu er heel veel andere leden zijn.

    Ik heb helaas niet de meeste, maar ben sowieso wel de tweede met de meeste denk ik. Degene met de meeste heeft er 94

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Klopt, ik zou er best een nieuwe van willen (: Ook nu er heel veel andere leden zijn.

    Ik heb helaas niet de meeste, maar ben sowieso wel de tweede met de meeste denk ik. Degene met de meeste heeft er 94


    We kunnen het vernieuwen xp
    Is er eentje met nog meer? 0.0

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 14:57 ]


    Heaven is a place that we all have

    Essay — prepare to die. I'mma rock you.