• YouTuber's Life



    •• Wat er aan vooraf ging ••
    YouTube: een site met enorm veel filmpjes en waarschijnlijk net zo veel gebruikers. Een site waar mensen filmpjes kijken voor hun plezier, maar ook maken in de hoop bekend te worden. Een site waar mensen er hun baan van hebben gemaakt om kijkers te entertainen en afhankelijk zijn van de zogenaamde ‘subscribers’. Een site waar mensen hun leven zodanig delen dat sommigen van hen gewoon geen privacy meer hebben.
    Het probleem is dat alle YouTubers de beste willen zijn. Allemaal willen ze meer abonnees, meer views, en ondertussen lopen de spanningen op. Iets wat ooit vriendschappelijke concurrentie was is veranderd in haat. Vrienden worden vijanden, en ze weten niet goed meer wie ze moeten vertrouwen. De spanningen zijn intussen zo hoog opgelopen, dat zelfs de kijkers er ‘last’ van hebben en kanten gaan kiezen.


    •• Het verhaal ••
    Het begint allemaal op de Dutch YouTube gathering van 2017. Ondanks alle vijandelijkheid naar elkaar is het de YouTubers gelukt om de fans toch een hele goede dag te bezorgen. Ook al waren zelfs de fans soms deel van de kleine probleempjes die er ontstonden.
    Tot Enzo Knol bij de ingang gevonden wordt. Dood. En dat is de druppel. Allemaal gaan ze op zoek naar de dader, maar ze zijn zo in zichzelf gedoken dat ze hun ideeën en de waarheid niet meer uit elkaar kunnen houden. Om de dader te vinden, zullen ze moeten samenwerken…



    •• Deelnemers en hun rollen ••
    HoIIy: Avalon "Aav" Schipper - Aavaerami (Pagina 1)
    ScotIand: Kacper Przybylski - KASTIOP (Pagina 1)
    xAmphirite: Roos Jansen - LuanceStories (Pagina 1) & Michael "Link" van Leeuwen - xLinkTijger (Pagina 2)
    CooleSarah11: Joy - BeautyNezz (Pagina 1) & Milan Knol (Pagina 1)
    Polovina: Slava Sofya Sabokaya - Totally Slava (Pagina 2)
    Hufflefluff: Demira "Dee" Vanderzeeuw - Dee (Pagina 3) & Acid (Gereserveerd)
    Soco: Dionne Slagter - OnneDi (Pagina 4)
    SmileNow: Don - GameMeneer (Pagina 2) & Sanne Bakker - SingWithSanne (Pagina 3)
    WaIes: Jens Johnson - JFP (Pagina 4)
    piscine: Lexa de Mol - CupOfTea (Pagina 5)
    OfficialCat: Jeremy Frieser - AltijdCompilaties (Pagina 1) en Marijn Arthur Ellenay - Marlenay (Pagina 3)





    •• Topics ••
    Rollentopic
    Praattopic - Hier bevindt u zich momenteel
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 11 dec 2016 - 18:26 ]


    (This signature is removed for copyright infringement)

    ScotIand schreef:
    (...)

    Jeej! Let's be friends. Of wat zijn we van elkaar
    Vrienden is goed!

    Misschien kan Dee troost zoeken bij Link?


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Wie wil vrienden zijn met beautynezz of een relatie?


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    934 schreef:
    Misschien kan Dee troost zoeken bij Link?


    Ik vind het goed!


    The Sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever

    CooleSarah11 schreef:
    Wie wil vrienden zijn met beautynezz of een relatie?


    Roos vrienden met Joy?


    The Sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever

    Graag in dit topic ook melden als je eventuele andere niet-spelende YouTubers gaat 'gebruiken' in je verhaal. Ook of ze meegeholpen hebben aan de moord. :Y)


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Ik zoek nog steeds relaties voor Slava (:


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    xAmphirite schreef:
    (...)

    Roos vrienden met Joy?

    Is goed


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    HALLO, IK BEN HIER OM TE MELDEN DAT ROOS ÉÉN VAN DE TWEE MENSEN WAS DIE NAAST KACPER LIEP WAS, DEGENE DIE ENZO VASTGREEP DJFAOWVNAWEOJVEWNBAOEIFWENNF OKÉ DOEI


    The Sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever

    xAmphirite schreef:
    HALLO, IK BEN HIER OM TE MELDEN DAT ROOS ÉÉN VAN DE TWEE MENSEN WAS DIE NAAST KACPER LIEP WAS, DEGENE DIE ENZO VASTGREEP DJFAOWVNAWEOJVEWNBAOEIFWENNF OKÉ DOEI


    Beste Ella Brouwer, dat is geen goed geformuleerde zin.


    (This signature is removed for copyright infringement)

    OfficialCat schreef:
    (...)

    Beste Ella Brouwer, dat is geen goed geformuleerde zin.

    Dat had ik nog niet opgemerkt?!

    Moeten de YouTubers samen werken?


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    CooleSarah11 schreef:
    Moeten de YouTubers samen werken?


    Je moet wel een beetje met de anderen overleggen als je iets met de YouTuber van de ander gaat doen, zoals Ella (Roos/Link) met Sofie (Dee) overlegd had over een stukje. Ja guys, dat weet ik, Ella was echt niet toevallig bij mij thuis ofzo


    (This signature is removed for copyright infringement)

    OfficialCat schreef:
    (...)

    Beste Ella Brouwer, dat is geen goed geformuleerde zin.


    Ach, Iris Schmitz, houd toch uw mond


    The Sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever

    OfficialCat schreef:
    (...)

    Je moet wel een beetje met de anderen overleggen als je iets met de YouTuber van de ander gaat doen, zoals Ella (Roos/Link) met Sofie (Dee) overlegd had over een stukje. Ja guys, dat weet ik, Ella was echt niet toevallig bij mij thuis ofzo


    Buiten de RPG?


    CooleSarah11 --> TwinButterfly