• Het viel me op dat er vaak sport topics zijn of topics waarin mensen andere zoeken om samen gezond te gaan eten. Helaas vallen deze topics altijd relatief snel stil en dus dacht ik....daar moet ik iets mee doen!

    Daarom dat ik graag een Fit met Quizlet whatsapp groep wil beginnen.(: In deze whatsapp groep kun je van alles bespreken. Hoe ver je deze dag gewandeld hebt, hoeveel sneller je deze keer was met hardlopen, wat je gegeten hebt en of iemand misschien nog lekkere en gezonde recepten voor je heeft. Wellicht heb je een geweldige nieuwe sportoutfit die je graag wilt delen of heb je eindelijk je doel gewicht bereikt! Het idee is in ieder geval dat je alles kwijt kunt en we elkaar gezellig motiveren.(:

    Iedereen die geïnteresseerd is mag zijn nummer in een privéberichtje naar mij toe sturen!(:

    Deelnemers:

    -SPECS/Jolijn
    -Richonne/Laura
    -Luotisade/Natascha
    -Spoderman/Shania
    -Sarena/Nánouk
    -Kahlen/Mirte
    -Bodevan/Andrea
    -Raisei/M

    [ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 18:44 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Occamy schreef:
    Kan ik ook toegevoegd worden, Jolijn? Ik denk/hoop dat dit eindelijk mij een zetje in de goede richting gaat geven.


    Sure!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Dit heb ik nodig, mijn doel van twee keer in de week gaan sporten mislukt nogal vaak


    Can't control my second personality

    Involved schreef:
    Dit heb ik nodig, mijn doel van twee keer in de week gaan sporten mislukt nogal vaak


    Iedereen heeft doelen en het feit dat ze lastig zijn, maakt wel dat ze een doel zijn!:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Bump, wie wilt nog joinen?!(krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Is het nog mogelijk om hieraan mee te doen?


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Oh! Ik zou hier ook wel weer in willen, als het nog mag/kan (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jaa, ik doe mee!

    Als het idd nog kan zou ik ook graag in de groepsapp willen! In ben heel toevallig vandaag weer begonnen met hardlopen en ben nu bezig om een plan te maken om wat gezonder te gaan eten dus dat zou goed uitkomen! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Wat wordt er nu zoal in die app gedaan?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Op het moment is de app heel stil, maar we hebben elkaar voornamelijk aangemoedigd bij het sporten en wat recepten gedeeld (:


    I am an idiot, I move.

    Momenteel is het stil inderdaad, maar met nieuwe leden zou het weer actiever moeten worden. We moedigen elkaar aan, hebben het over sporten ect. En ik vind hulp in heerlijk klagen tijdens mijn workout hahaha :'D
    Wie mee wilt doen mag zijn nummer in een pb sturen!:)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 21:37 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Nog meer gegadigden?:'D


    You were born original, don't die as a copy.