• En dat is Hamming ofwel Evi!

    We hopen dat je een onvergetelijke 23ste verjaardag zult hebben, met een lekker herfstzonnetje, overheerlijk gebak en veel lachende mensen om je heen!


    Lieve Evi

    We hebben elkaar al lang niet meer gesproken, erg jammer, maar toch wil ik je een gelukkige verjaardag wensen! Maak er een top dagje van, meid! Hopelijk spreken we elkaar binnenkort nog eens snel (:

    Groetjes
    Sylvie/Reigns
    Lieve Evi,

    Via een engel, genaamd Castiel, kreeg ik de belangrijke missie om jouw niet te vergeten op deze bijzondere dag. Ik wil je een hele fijne verjaardag wensen. En zoals Dean zou zeggen: awesome!

    Groetjes Shar/ HalfBloodPrince



    OMG EVI,

    Tbh ik wist eigenlijk niet dat je deze donderdag verjaarde maar desalniettemin ben ik er graag bij om je onder te dompelen in heel veel liefde en heel veel felicitaties! Zo kan ik me nog herinneren hoe jij één van de enige was in een drukke groepschat die mijn reacties serieus nam, haha, waardoor ik me ergens toch welkom voelde. Hetgeen dat me vóóral is bijgebleven is onze liefde voor Lilo, en uiteindelijk ook voor elkaar. Ik stapte op en jij was de eerste die me persoonlijk stuurde om verder contact te behouden. Ik denk dat mijn hart nog nooit zo blij was geweest met een persoonlijk berichtje. Je maakte mijn dag goed, mijn week goed, gewoonweg voelde ik me ook beter over mezelf.

    Ik kan me ook jouw oppeppende berichtjes herinneren, die je soms random stuurde in de ochtend, om te vertellen hoe enorm je onze vriendschap apprecieerde of simpelweg om me een fijne dag te wensen. Die kleine dingen betekenen heel veel voor me en die vergeet ik niet snel. Daarom houd ik ook zoveel van je. Basically, je bent ook één van de beste en meest originele schrijfsters op en buiten Q. Je inspireert me elke keer weer als je over je leven vertelt want je bezoeken aan musea, je muziekinteresse en "liefde" voor je Antwerpse leerkracht is eindeloos boeiend.

    Mag ik je alsjeblief via deze weg laten weten dat ik er enorm naar uitkijk eens te meeten, en hoe graag ik je heb? Je bent ronduit een interessant persoon (heb ik waarschijnlijk al 10 x gezegd, lol) en we kunnen praten over alles. I mean, je bent er altijd voor me op zaligste momenten en weet me telkens weer te verrassen. Dat ik je oprecht leuk vind en ik nooit had verwacht zoveel waarde aan onze lopende vriendschap hecht? Je bent echt één van de grappigste, liefste en wonderbaarlijke personen dat ik al ooit heb mogen ontmoeten!

    Geniet van je verjaardag, geniet van de (hopelijk lekkere) taart. Mocht je erg leuke tradities hebben die dag, laat het me zeker weten! Ik spreek je waarschijnlijk op What's App terwijl je dit aan het lezen bent, en hey, big love for you! <3

    I love you, I love you, I love you. You rock.
    Sara/twentyonepiIots


    [ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 9:37 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nogmaals proficiat! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gefeliciteerd!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gefeliciteeeerd c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gefeliciteerd!


    •

    Gefeliciteerd! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gefeliciteerd :"DD


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Congratulations!


    Do I look like Mother Teresa?

    Gefeliciteerd met je verjaardag!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd!


    chaos makes the muse

    Gefeliciteeerd!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gelukkige verjaardag! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Nogmaals gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd *O*


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Proficiat! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.