• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Spoderman schreef:
    Wanneer iets je herinnert aan een bepaald persoon en je keihard begint te huilen. Leuk man.. :c


    :c * hugs *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh freaking no, perfecte meisjes die ook nog eens getalenteerde schrijfsters zijn worden nog eens mijn dood.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Katsudon schreef:
    (...)

    :c * hugs *

    *hugs*
    thank you <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    what the fucking hell is deze kloteboel

    verwachten ze nu echt van me dat ik een fuck van goniometrie en de klote identiteiten snap of zelfs maar een oefening van kan maken :W




    uuuuhg ik snap er geen kloten van ik haat geometrie fuck this shit

    oke ik ga echt wenen nu waarom kan ik het niet watwatwat ik kan dit niet aan jongens

    weet je ik ga gewoon stoppen met m'n wiskunde richting lol te hoog gegrepen voor me wat is dit ik er word gewoon lastig van dat ik het niet snap

    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 16:34 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vraag me echt af hoe het gesprek gaat verlopen. :/
    En oops. Een rood geruite rok besteld voor kerst. Kom ik weer aan met mijn ruitenpatroon hoor. Foutje. :'D hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ik vraag me echt af hoe het gesprek gaat verlopen. :/
    En oops. Een rood geruite rok besteld voor kerst. Kom ik weer aan met mijn ruitenpatroon hoor. Foutje. :'D hahaha


    Ruitjespatroon is leven


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nodotaim schreef:
    (...)

    Ruitjespatroon is leven


    Feit. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil een ander gezin. Nu.


    Welkom bij een nieuwe aflevering van Stop Met Het Invalideren Van Je Eigen Gevoelens, Jij Spruit

    Andere programma's deze avond: Iedereen Buitensluiten Is Geen Oplossing Voor Eenzaamheid Of Onzekerheid, Lieve Social Anxiety Wortel
    &
    Je Mag Mensen Dingen Kwalijk Nemen Als Ze Iets Fout Doen, Kers-tomaatje


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik hou van nachten doorhalen. Het is zo fijn om de zon op te zien gaan en dan te gaan slapen. In de ochtend van het treinstation terug lopen met wakker wordende vogels op de achtergrond is fantastisch.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 17:49 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik moet echt stoppen met huilen maar het gaat gewoon niet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Had ik meer mijn best moeten doen om mensen naar die fotospeurtocht te lokken, zodat het wel had kunnen doorgaan, of moet ik me niet schuldig voelen dat ik hier niet mee bezig ben geweest, omdat ik er toch niet echt iets aan had kunnen doen?
    En had ik meer mijn best moeten doen om mijn mentorgroepje naar activiteiten van de studievereniging te krijgen (maar aan de andere kant, als het grootste deel van mijn appjes genegeerd wordt, heeft dat ook weinig zin)?

    Ik moet gewoon nu even dat leeswerk doen, dan hoef ik morgen niks te doen en dat zou chill zijn. Zoveel weekend is eigenlijk gewoon niet goed voor me, daar ga ik veel te veel van uitstellen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Oké, dus eigenlijk ben ik gewoon heel erg moe zonder reden en heb ik het koud en voelden die letterlijk tien seconden van de film nogal onverwacht als een erg achterbakse stomp in mijn maag die ik blijkbaar niet kan afschudden en wil ik nu erg graag onder een deken kruipen en even huilen zonder iemand aan het schrikken te maken

    En ik stel me niet aan, want het is oké, ik mag me hier rot om voelen
    Ik stel me niet aan, want het is oké, ik mag me hier rot om voelen
    Het is oké, het is oké
    Komt wel goed. Je weet dat het wel goed komt


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Welkom bij een nieuwe aflevering van Stop Met Het Invalideren Van Je Eigen Gevoelens, Jij Spruit

    Andere programma's deze avond: Iedereen Buitensluiten Is Geen Oplossing Voor Eenzaamheid Of Onzekerheid, Lieve Social Anxiety Wortel
    &
    Je Mag Mensen Dingen Kwalijk Nemen Als Ze Iets Fout Doen, Kers-tomaatje


    zelfs na dat streepje lees ik het nog steeds als kerst-omaatje

    sorry I cant handle myself


    Heaven is a place that we all have

    Square schreef:
    Oké, dus eigenlijk ben ik gewoon heel erg moe zonder reden en heb ik het koud en voelden die letterlijk tien seconden van de film nogal onverwacht als een erg achterbakse stomp in mijn maag die ik blijkbaar niet kan afschudden en wil ik nu erg graag onder een deken kruipen en even huilen zonder iemand aan het schrikken te maken

    En ik stel me niet aan, want het is oké, ik mag me hier rot om voelen
    Ik stel me niet aan, want het is oké, ik mag me hier rot om voelen
    Het is oké, het is oké
    Komt wel goed. Je weet dat het wel goed komt



    What's up, vertel me (over what's app)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Rest in Peace, Son of Gondor