• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sure thing? Dude. Kinderaaaaaachtig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Insecurities for the win *O*

    Echt, ik weet heus wel dat het matras is omgedraaid. Ik heb nu opeens de kant met veren, weet je wel hoe slecht dat is voor mijn rug? Nou zit het helemaal vast en doet het pijn. En dan komt mijn zusje ook nog helsvroeg even ons storen om te douchen. DOUCHE VERDOMDE NIET ZO VROEG. Hoe godverdomme vaak moet ik dat nou zeggen?

    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 11:27 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    * sigh *
    Ja, dat had ik wel verwacht.

    Ik snap het nooit wanneer mensen altijd dezelfde rol maken ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    That moment dat je twee uur gestudeerd hebt en eigenlijk nog maar de helft van je leerstof overlopen hebt.(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles

    ik weet oprecht niet hoe lang ik dit nog aan kan.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    sarah eet oud vlees deel 2:
    hoe dood zal ik gaan van braadworst die tien dagen over datum is


    i put the fun in funeral

    Best feeling in the world: warme kittie die tegen mijn benen slaapt. Je moet weten dat ik een flodderkat heb die niet geknuffeld wil worden en dat is een zeer vreemde combinatie. Hij wil knuffels, maar wil niet op mijn schoot komen zitten, dus als hij tegen mij ligt is dat een half mirakel.


    What would Emma do?

    Like.. Wat wil je? Wees gewoon duidelijk.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I'm just trying to be nice :(


    Do I look like Mother Teresa?

    Zo'n leuk gesprekje gehad met FollowyourDream (A)

    //This doesn't feel right...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ah fuck.


    What would Emma do?

    don't ask how I am if you obviously dont care.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wanneer iets je herinnert aan een bepaald persoon en je keihard begint te huilen. Leuk man.. :c


    — Inner peace, it's hard to find. —