• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb het idee dat het hele leven me boven het hoofd groeit en dat ik er totaal geen grip meer op heb. Mijn vriendje is soms het enige wat me nog op de rit houdt, maar ik wil niet afhankelijk van iemand zijn.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nodotaim schreef:
    (...)
    Ik heb iemand in de klas zover gekregen :')


    hoe dan hoe dan? als ik ook maar erover begin, dan haken ze af want het concept van zo'n dingen stoort hun denk ik?? terwijl het eigenlijk heel realistisch is??


    Heaven is a place that we all have

    "Gelukkig ben ik niet zo'n borderliner die je auto in de fik zet als ze boos is."
    "Nee alleen maar eentje die zichzelf snijdt... ik zou veel liever hebben dat je mijn auto in brand steekt dan dat je jezelf wat aandoet."
    <3


    i put the fun in funeral

    lord waarom heb ik nu al nieuwe username struggles


    Heaven is a place that we all have

    Luna en Marley, zo'n leuke namen aaah <3
    En als het jongetjes waren geweest hadden ze Mason en Marley geheten, net zo leuk! Oh god, ik ben verliefd op de kindjes, zo schattig en de namen passen zo goed <3

    [ bericht aangepast op 26 nov 2016 - 23:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Menswear schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    Kun je het beste zeggen 'ok wat u wilt mevrouw" idd HAHAHAHA. ik werk zelf in de bieb en echt dit soort gevallen zo vaak.
    'ik zoek een boek over geschiedenis"
    -'informatief of verhaal mevrouw?"
    'Ja gewoon verhaal!!'
    -'die liggen boven'
    'niet waar die zijn daar niet ugh'
    Ik zat echt van uhhh
    uiteindelijk kwam ze met een boek van boven weer beneden :W
    Ik had ook eens zo'n oud vrouwtje die een stapeltje tijdschriften in die bieb ging verstoppen, ook altijd leuk.


    Echt die mensen wil ik wat aandoen :')

    Ik had ook serieus een keer een paar mensen in de zelfscan die een of ander aanbiedingsding hadden, volgens mij een spoelbak plus leidingen of zo en dat dan voor €49. Gingen ze scannen, stond er de prijs voor €54. Dus zij aan mij vragen, ik antwoord dat ik bij god niet weet wat voor aanbiedingen er zijn en welke producten waar liggen, dus die vrouw ging weer een rondje winkel doen om een foto te maken. Kwam ze terug, liet ze de foto aan me zien en ik merkte op dat ze het verkeerde artikel gepakt hadden en dat dat het prijsverschil verklaarde. Dus zij nog chagrijniger en ik naar de afdeling bellen om te vragen waar het goede artikel lag. Dus zij weet het magazijn in om het te pakken en komen ze even later weer terug met de mededeling dat het niet goed in het schap lag. Ik bied mijn excuses aan en ze gaan scannen (YAY de goede prijs), heeft die man nog het lef om te vragen of Ikea dat expres doet, dat als mensen niet opletten ze dan €5 extra betalen, Ikea dan meer winst maakt. I mean. De omzet die ikea maakt per dag, is niet in tientallen euro's uit te drukken. :W

    Rant out HAHA


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    hoe dan hoe dan? als ik ook maar erover begin, dan haken ze af want het concept van zo'n dingen stoort hun denk ik?? terwijl het eigenlijk heel realistisch is??


    Ik zei gewoon letterlijk "ik neem morgen even een dvd box mee en die moet je even kijken, is heel leuk" en toen heb ik dr verslaafd gemaakt xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nodotaim schreef:
    (...)

    Ik zei gewoon letterlijk "ik neem morgen even een dvd box mee en die moet je even kijken, is heel leuk" en toen heb ik dr verslaafd gemaakt xd


    huilen dit ik zal mijn ervaringen hier maar moeten delen.


    Heaven is a place that we all have

    En we hebben weer eens een dipje.. great

    Ik heb wel 3 geweldige dagen gehad ^.^


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Goldstein schreef:
    Whahahahaha. Ik wil dit zo graag zeggen maar het kan echt niet :W

    Aahw, zo schattig <3


    <3

    jip je bent nog geen twee dagen 18

    jip wat wil je uberhaupt bereiken met internetdaten

    jip wat is dit


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    jip je bent nog geen twee dagen 18

    jip wat wil je uberhaupt bereiken met internetdaten

    jip wat is dit


    yolo


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    yolo

    u get it addie


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    u get it addie


    dont I always

    [ bericht aangepast op 26 nov 2016 - 23:20 ]


    Heaven is a place that we all have