• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    wie weet heb ik wel een fetish voor slachtvelden.

    *TRIGGERED*


    Raar ventje xd

    Oh, oh, oh, iemand op mijn stage kijkt ook The 100 en omg dat is zo gaaf. Ze vind mijn tattoo echt nice ;3
    Ik was zo aan mijn begeleider aan het vertellen over de serie, hoor ik ineens "Heb je het over the 100?" Ik kijk om en ik zo van "Ja! Bij welk seizoen ben je?"
    "Seizoen 4." *ik ben super confused* "Maar die is nog niet uit." "Nee, maar daar wacht ik op." ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    And all the kids cried out
    "Please stop, you're scaring me"
    I can't help this awefull energy
    God damn right, you should be scared of me
    Who is in control?

    Gibbs schreef:
    (...)

    Leuk! En jup. De buitenlanders (voornamelijk) hebben het nogal verpest voor ons straatmuzikanten. Nu zijn vergunningen en audities nodig als je nog op straat wilt spelen. Heb ik ook gehad. Echt zwaar vervelend. Gelukkig zijn er ook nog wel plaatsen waar je niks nodig hebt. Maar dat zijn niet de grote steden.


    Hasselt, dus ja.

    Nu blijkt dat je ook gewoon een filmpje kan opsturen met je reden waarom je wilt optreden en dan moeten we normaal wel "toegelaten" worden.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Whahahahaha. Ik wil dit zo graag zeggen maar het kan echt niet :W


    Happy Birthday my Potter!

    Nog maar 1 dag om me voor te bereiden voor het sollicitatiegesprek maandag. Hopelijk gaat deze beter gaan dan de vorige. I'm excited. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    'Mevrouw, kan u mij hiermee helpen?'
    - 'Dit is een zelfscankassa, mevrouw, het is de bedoeling dat u hier uw producten zelf scant.'
    'Maar dan kan je me toch wel even helpen?'
    - 'Heel goed lezen, dan komt u er wel uit. En als het niet lukt, kom ik u helpen.'
    'Ja maar ik snap het écht niet.'

    Wanneer je al de hele dag zelfscan staat en je mensen het liefst met Billy-boekenkast en al het raam uit wil smijten. :W


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    'Mevrouw, kan u mij hiermee helpen?'
    - 'Dit is een zelfscankassa, mevrouw, het is de bedoeling dat u hier uw producten zelf scant.'
    'Maar dan kan je me toch wel even helpen?'
    - 'Heel goed lezen, dan komt u er wel uit. En als het niet lukt, kom ik u helpen.'
    'Ja maar ik snap het écht niet.'

    Wanneer je al de hele dag zelfscan staat en je mensen het liefst met Billy-boekenkast en al het raam uit wil smijten. :W

    Omg cringe
    Of van die mensen die met contact geld bij een pinkassa gaan staan :W


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Menswear schreef:
    (...)
    Omg cringe
    Of van die mensen die met contact geld bij een pinkassa gaan staan :W


    cringe indeed. smh
    ja inderdaad.
    'Mevrouw, u kunt hier alleen maar pinnen.'
    - 'Dat staat echt nérgens aangegeven!'
    'Jawel. Het staat hier boven de kassa, er staat een bord voor de kassa's en op de dingetjes die je tussen de producten legt, staat het ook.'
    - 'Nou, het mag wel wat duidelijker.'

    Ok. ok ok ok ok ok.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    'Mevrouw, kan u mij hiermee helpen?'
    - 'Dit is een zelfscankassa, mevrouw, het is de bedoeling dat u hier uw producten zelf scant.'
    'Maar dan kan je me toch wel even helpen?'
    - 'Heel goed lezen, dan komt u er wel uit. En als het niet lukt, kom ik u helpen.'
    'Ja maar ik snap het écht niet.'

    Wanneer je al de hele dag zelfscan staat en je mensen het liefst met Billy-boekenkast en al het raam uit wil smijten. :W



    waarom gaan ze daar dan heen als ze het niet snappen .-.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Miall schreef:
    (...)

    cringe indeed. smh
    ja inderdaad.
    'Mevrouw, u kunt hier alleen maar pinnen.'
    - 'Dat staat echt nérgens aangegeven!'
    'Jawel. Het staat hier boven de kassa, er staat een bord voor de kassa's en op de dingetjes die je tussen de producten legt, staat het ook.'
    - 'Nou, het mag wel wat duidelijker.'

    Ok. ok ok ok ok ok.


    In onze winkels is de band zelfs blauwen dan alsnog krijgen mensen het voor elkaar om er te gaan staan met losgeld...


    //
    Ja die bas mag wel uit hoor in de stad, net als de muziek. Mijn god. Ik voor 1.3km van de stad en dit geluid is fucking annoying. Stahp it! Die bas doet mijn oren pijn...

    [ bericht aangepast op 26 nov 2016 - 22:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stiles schreef:
    (...)


    waarom gaan ze daar dan heen als ze het niet snappen .-.


    omdat ze 'het graag uit willen proberen' en vervolgens een kwartier doen over drie geurkaarsen kopen terwijl er allang twee mensen hadden kunnen gaan. en ze lezen niet en snappen het concept 'steekproefcontrole' ook voor geen meter ('dit heb ik echt áltijd!!!!!') en niet fatsoenlijk weten hoe hun pinpas werkt. :W

    sommige mensen zijn echt lief hoor, maar de helft is zo simpel dat het je verbaast hoe ze hun spullen hebben meegekregen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Uugh. Dit is super irritant. Hallo, mensen moeten zondag ook naar stage ofzo? Joehoe... doe die fucking muziek zachter, asociale mensen in de stad. Holy crap


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Miall schreef:
    (...)

    cringe indeed. smh
    ja inderdaad.
    'Mevrouw, u kunt hier alleen maar pinnen.'
    - 'Dat staat echt nérgens aangegeven!'
    'Jawel. Het staat hier boven de kassa, er staat een bord voor de kassa's en op de dingetjes die je tussen de producten legt, staat het ook.'
    - 'Nou, het mag wel wat duidelijker.'

    Ok. ok ok ok ok ok.

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    Kun je het beste zeggen 'ok wat u wilt mevrouw" idd HAHAHAHA. ik werk zelf in de bieb en echt dit soort gevallen zo vaak.
    'ik zoek een boek over geschiedenis"
    -'informatief of verhaal mevrouw?"
    'Ja gewoon verhaal!!'
    -'die liggen boven'
    'niet waar die zijn daar niet ugh'
    Ik zat echt van uhhh
    uiteindelijk kwam ze met een boek van boven weer beneden :W
    Ik had ook eens zo'n oud vrouwtje die een stapeltje tijdschriften in die bieb ging verstoppen, ook altijd leuk.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Nodotaim schreef:
    (...)

    Raar ventje xd

    Oh, oh, oh, iemand op mijn stage kijkt ook The 100 en omg dat is zo gaaf. Ze vind mijn tattoo echt nice ;3
    Ik was zo aan mijn begeleider aan het vertellen over de serie, hoor ik ineens "Heb je het over the 100?" Ik kijk om en ik zo van "Ja! Bij welk seizoen ben je?"
    "Seizoen 4." *ik ben super confused* "Maar die is nog niet uit." "Nee, maar daar wacht ik op." ;'D


    i refer to myself as different

    hahHAHAHA cri my life. niemand in mijn klas/school kijkt ook maar naar the 100, met wie moet ik mn frustraties uiten buiten Quizlet??


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    i refer to myself as different

    hahHAHAHA cri my life. niemand in mijn klas/school kijkt ook maar naar the 100, met wie moet ik mn frustraties uiten buiten Quizlet??

    Ik heb iemand in de klas zover gekregen :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.