• Ik speelde laatst een spel en het deed me aan een verhaallijn denken. Ik weet echter niet of hier animo voor is, daarom dit topic.

    You’re signing copies of your latest bestseller when a mysterious man offers you the opportunity of a lifetime – you can write a famous billionaire’s life story, but only if you can beat [...] of the country’s top writers. Everything seems great until one writer drops dead. Suddenly, this competition has become a deadly one.

    Zouden mensen eraan mee willen doen?

    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 11:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bedoel je voor een RPG of een story? c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Klinkt interessant


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Een RPG. Anders zet ik het niet in het RPGforum en vraag ik niet of er animo voor is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    Een RPG. Anders zet ik het niet in het RPGforum en vraag ik niet of er animo voor is.

    Sorry, het was gewoon een vraag, ik zag niet dat het in het RPGforum stond. Anyways, het lijkt mij wel een goed idee, maar ik denk niet dat het gaat werken voor een RPG.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het lijkt me een erg spannend verhaal om te lezen, maar het is denk ik lastig om het als RPG van de grond te krijgen (deels omdat er mensen af vallen doordat ze dood gaan) Of begrijp ik het nu verkeerd?

    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 14:59 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Het lijkt me een erg spannend verhaal om te lezen, maar het is denk ik lastig om het als RPG van de grond te krijgen (deels omdat er mensen af vallen doordat ze dood gaan) Of begrijp ik het nu verkeerd?

    Ja, je begrijpt het verkeerd. Er is een persoon dat doodgaat, maar dat is er eentje van het RPGverhaal zelf. Niet de personages van de users.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Inferius: Omdat?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    @ Inferius: Omdat?

    Omdat de verhaallijn al heel erg uitgedacht is en dat werkt denk ik beter bij een story of een ORPG. Een RPG werkt meestal het beste als je een arena neerzet, eventueel met het begin van een storyline zodat die zelf bedacht kan worden door de spelers. Het lijkt mij wel een tof idee, maar eerder voor een story.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    (...)
    Omdat de verhaallijn al heel erg uitgedacht is en dat werkt denk ik beter bij een story of een ORPG. Een RPG werkt meestal het beste als je een arena neerzet, eventueel met het begin van een storyline zodat die zelf bedacht kan worden door de spelers. Het lijkt mij wel een tof idee, maar eerder voor een story.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Ja, je begrijpt het verkeerd. Er is een persoon dat doodgaat, maar dat is er eentje van het RPGverhaal zelf. Niet de personages van de users.


    Ah oké! Dan lijkt het mij wel vet eigenlijk hihi


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    @ Perffect: Hehe, oke. Ik zal eerst afwachten voor andere gegadigden en kijk het idee nog even aan om iets bij te werken.

    @ Inferius: Het is een schets van wat ik voor RPG wil opstarten. Ik kan het altijd bijwerken. Er word in het algemeen vast een verhaallijn (een plot) uitgedacht voor RPG's. Er is gewoon in mee te spelen en er word er niet te veel besloten wat een personage moet doen. Er staat alleen dat er schrijvers bijeenkomen voor om de biografie van een miljonair te schrijven, maar dat er dan opeens een moord plaatsvindt. Waarom zou het voor een ORPG wel werken en voor een RPG niet? xd Maar als dit niet jouw soort RPG is, oke. :3

    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 17:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    @ Perffect: Hehe, oke. Ik zal eerst afwachten voor andere gegadigden en kijk het idee nog even aan om iets bij te werken.

    @ Inferius: Het is een schets van wat ik voor RPG wil opstarten. Ik kan het altijd bijwerken. Er word in het algemeen vast een verhaallijn (een plot) uitgedacht voor RPG's. Er is gewoon in mee te spelen en er word er niet te veel besloten wat een personage moet doen. Er staat alleen dat er schrijvers bijeenkomen voor om de biografie van een miljonair te schrijven, maar dat er dan opeens een moord plaatsvindt. Waarom zou het voor een ORPG wel werken en voor een RPG niet? xd Maar als dit niet jouw soort RPG is, oke. :3

    Ik denk omdat het lastig is als er al vast staat dat er mensen dood gaan, tenzij dat natuurlijk bijpersonages zijn of zo en bij een ORPG kan je makkelijker een wat strakkere verhaallijn maken omdat je het maar met zijn tweeen doet. Je kan natuurlijk wel inderdaad een beetje het verhaal veranderen naar meer een soort van arena. Dat kan wel werken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @ Inferius: Het is één (bij)personage. Géén personage van een user. Dat heb ik net ook tegen Perrfect gezegd.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 20:01 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog iemand anders?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het klinkt zeker leuk! Ik zou meedoen


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light