• Hoi Lezertje van dit topic,

    weet niet zo goed waar te beginnen...

    Mijn ouders hebben het financieel zwaar te verduren.
    ze moeten elk dubbeltje 3x omdraaien om te kijken of ze het kunnen betalen.
    ik ben er absoluut niet trots op om te zeggen dat ze ook in de voedselbank zitten.
    ook hebben ze het MDF ingeschakeld.
    deze organisatie helpt mijn ouders financieel beter uit te kunnen laten komen.

    Met Pasen ga ik zondag even bij mijn ouders langs en trakteer ze op een grote zak met van die chocolade eitjes.
    Zelf kunnen ze dat niet veroorloven.

    Met Koningsdag heb ikzelf met mijn budgetbeheer overlegt.
    Ik krijg 25 euro om lekker over de rommelmarkt te lopen.

    Heb bijna 2 spaarzegelboekjes van de Jumbo vol, als je dat bij elkaar optelt is dat 52 euro.
    ik ben van plan op mijn ouders 40 euro daarvan te geven.
    Zo kunnen ze ook de rommelmarkt(en) bezoeken.

    had net ook mijn mama aan de lijn er vertelde haar het nieuws dat zij en mijn papa ook een dagje uit kunnen.
    ze was overdonderd en sprakeloos.
    ze zei ook tegen mij, > Kan je dat wel veroorloven ??
    heb duidelijk een JA gezegd en dat ze zich geen zorgen hoeft te maken.

    ik doe dit uit liefde.
    jarenlang hebben ze voor mij gezorgd, mij te eten gegeven, mij onderdak geboden.
    Mijn school en reisjes betaald.
    en ga zo maar door (!)

    Mam en pap, jullie zijn de beste ouders die ik ooit kan wensen !!
    (H)








    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Wauw, dat is echt heel erg lief van je! Heel veel plezier toegewenst samen! En qua dagjes weg die niet te prijzig zijn; misschien kun je ook een keertje met ze gaan picknicken als het goed weer is? Dat je zelf een lunch voorbereid en dat lekker naar het park gaat? (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Wauw, dat is echt heel erg lief van je! Heel veel plezier toegewenst samen! En qua dagjes weg die niet te prijzig zijn; misschien kun je ook een keertje met ze gaan picknicken als het goed weer is? Dat je zelf een lunch voorbereid en dat lekker naar het park gaat? (:


    wauw, dat ik ook een goed en leuk idee ^^
    dankjewel voor de tip !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Wat super tof van je (:


    26 - 02 - '16

    Ik heb er geen woorden voor. Dit vind ik echt ontzettend lief! Hoe je het ook went of keert, ouders hebben inderdaad alles voor hun kinderen en soms vergeten we dat nog wel eens. Ik denk dat ze in hun handen mogen knijpen om jou te hebben, en wederzijds voor jou ;) heel veel plezier gewenst! Echt super tof!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wat lief van je dat je dat voor je ouders doet (Y)

    Dat is echt ontzettend lief van je! (:

    Wat ontzettend lief van je! Heel veel plezier toegewenst! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wat een lief idee! Heel veel plezier alvast!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Heel lief van je
    De laatste stukje daar kreeg ik gewoon bijna tranen van omdat het zo mooi was


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Wauw... Dat is echt mooi en mega lief!! (H)
    Echt super lief!!! *knuffel!*


    Treat People With Kindness

    Wat een ontzettend mooi gebaar!
    Ik weet dat er een organisatie is die voor gezinnen die niet zoveel te spenderen hebben dagjes uit organiseren/regelen, ik kan helaas even niet op de naam komen. Mocht het me nog te binnen schieten dan hoor je van me. Ik weet niet waar jullie wonen, maar jullie mogen altijd (gratis) een kijkje komen nemen bij de organisatie waar ik vrijwilligerswerk doe, daar kun je ook een aantal uren spenderen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wat ontzettend lief van je! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Maui schreef:
    Wat ontzettend lief van je! Heel veel plezier toegewenst! *O*


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis