• Crowns & Condoms


    "No one is too old for a fairytale."


    September 2016 — Jaren zijn verstreken na de happy ending van alle bekende sprookjes verhalen. De klassieke Doornroosje, Sneeuwwitje, De Leeuwenkoning en De Kleine Zeemeermin zijn nu niks anders dan dat: klassiekers. Nu, echter, zijn alle zoons en dochters herenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.


    praattopicrollentopicspeeltopic

    "Never grow up."


    Rollen
    Naam • Ouders //Faceclaim// - Username [Pagina]
    Good guys
    … • Tarzan and Jane // Samuel Larsen // Miall [?]
    ? • Cinderella & Charming //FC// Syoxisia [?]
    ? • Mad Hatter //FC// Scythe [?]

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma • Aladdin & Jasmine //Savannah Brown// Inferius [1.1]
    Elizabeth Noah Ryder • Rapunzel & Flynn //Sabrina Carpenter// Maslany [1.1]
    ? • Belle & Beast //Taylor Marie Hill// Stiles [?]




    Bad guys
    Zayko Scar von Ardon • Scar //Christopher Mccrory// Inferius [1.1]
    Bassam “Sam” Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// Maslany [1.1]
    Feline Khan • Shere Khan //Zoë Kravitz// Miall [?]

    ? • Hades //Marilhéa Peillard// EnemyOfTheState [?]





    Invullen
    • Naam
    • Leeftijd
    • Geslacht
    • Status
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Geschiedenis
    • Familie
    • Relaties
    • Extra



    Informatie

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeenkomen met de andere kinderen.


    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy - Tom Hanks.


    Dorms
    Girls
    Room one
    Room name






    Room two
    Room name.



    Boys
    Room three
    Room name.






    Room four
    Room name.






    Regels
    • Er is een maximaal aan twee personages.
    • Alle personages zitten in het zevende en laatste jaar en zijn 17/18.
    • Alleen Inferius, Maslany en Miall maken topics aan.
    • Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    • Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    • Off topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    • Leraren worden bestuurd door iedereen.
    • Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    • Probeer bij de tijd te blijven die wij aangeven.
    • Denk heel goed na voordat je meedoet. Wij steken hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor anderen als je niet meer reageert.
    • Dit is een herstart van het oorspronkelijke Disney Descendants RPG.
    • And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik zoek voor Isaac:
    - een goede vriend
    - een ex
    - een meisje met wie hij gescharreld heeft, maar wat nu voorbij is (desnoods door ruzie)
    - Andere ideeën?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Marlow schreef:
    (...)

    Heeft Fae toevallig al een beste vriendin?


    Volgens mij niet, hehe. Alleen een sparpartner met Yué ^^

    ^Ziegler, ik heb eventueel Milo en Fae? Ik weet niet precies, haha. Ik heb 'm nog niet goed gelezen.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 16:56 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ziegler schreef:
    Ik zoek voor Isaac:
    - een goede vriend
    - een ex
    - een meisje met wie hij gescharreld heeft, maar wat nu voorbij is (desnoods door ruzie)
    - Andere ideeën?


    is hij iemand die friends with benefits kan zijn met Yué? (:

    Samchar had nog niet gereageerd maar hij is wat van hetzelfde type ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    is hij iemand die friends with benefits kan zijn met Yué? (:

    Samchar had nog niet gereageerd maar hij is wat van hetzelfde type ^^


    Ja sure c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Relatielijstje update. Vet is bevestigd.

    ZAYKO: Yué trekt vaak met hem op. Hij had eens een slechte dag en zij stelde hem voor om iets te gaan drinken zodat hij wat kon ontladen. Sindsdien doen ze dat nu vaker en kan hij bij haar wat ontspannen. Toch blijven de muren voor elkaar hoog opgetrokken.

    RODI: Yué en Rodie lijken erg op elkaar, waardoor ze vaak met elkaar optrekken, maar niet bepaald gesprekken voeren. Ze gebruikeb elkaars aanwezigheid eerder, omdat het veilig en aangenaam voelt, omdat ze van elkaar weten wat ze ongeveer denken en moest dat nog niet duidelijk zijn, werpen. ze elkaar af en toe een blik toe. Ze respecteren elkaars stiltes en geheimen.

    DELIA: Delia is absoluut het type meisje waar Yué mee omgaat. Daarom zijn ze vaste partners in crime wat betreft uitgaan

    FAE: Fae en Yué zijn vaste sparpartners.

    ADILENE: Addie en Yué zijn extreme tegenpolen, daarom is het een oppervlakkige vriendschap waar Yué nooit uit zichzelf zal beginnen praten, maar ze zal het niet erg vinden als ze wel praten.

    BELLAMY: Bellamy heeft ooit eens geprobeerd iets te stelen van Yué, waarop ze hem meteen kon betrappen en zo indruk op hem heeft gemaakt. Daardoor vraagt Bellamy haar geregeld mee om iets crimineels te gaan doen, aangezien hij een soort van respect heeft gekregen voor Yué, omdat ze best sluw en behendig is. Ook kan het Yué niet schelen als ze betrapt zou worden.

    VIVIENNE: Ze zijn vrij goed bevriend met elkaar.

    ISAAC: Isaac en Yué zijn al een tijdje vaste friends with benefits buddies.

    MILO: Yué en Milo hebben ooit eens op een feestje gezoend.

    JONES: Jones en Yué zijn beste vrienden.

    MILES: Miles en Yué zitten bij een heleboel vakken naast elkaar. Verder is Yué een van de enigen die op de hoogte is van Miles' boekenliefde, omdat ze hem ooit eens zag rondlopen in de bibliotheek. Sindsdien hypen ze samen vaak over boeken.

    KENNEDY: Yué is Kennedy's vaste maatje wat betreft overschrijven en kopiëren aangezien Kennedy's notities als de besten zijn.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 19:15 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dougal schreef:
    (...)

    Volgens mij niet, hehe. Alleen een sparpartner met Yué ^^

    ^Ziegler, ik heb eventueel Milo en Fae? Ik weet niet precies, haha. Ik heb 'm nog niet goed gelezen.


    Well then, is Fae okay with Aize as her best friend?


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Well then, is Fae okay with Aize as her best friend?


    sounds good :3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Metamorphoses schreef:
    Relatielijstje update. Vet is bevestigd.

    ZAYKO: Yué trekt vaak met hem op. Hij had eens een slechte dag en zij stelde hem voor om iets te gaan drinken zodat hij wat kon ontladen. Sindsdien doen ze dat nu vaker en kan hij bij haar wat ontspannen. Toch blijven de muren voor elkaar hoog opgetrokken.

    RODI: Yué en Rodie lijken erg op elkaar, waardoor ze vaak met elkaar optrekken, maar niet bepaald gesprekken voeren. Ze gebruikeb elkaars aanwezigheid eerder, omdat het veilig en aangenaam voelt, omdat ze van elkaar weten wat ze ongeveer denken en moest dat nog niet duidelijk zijn, werpen. ze elkaar af en toe een blik toe. Ze respecteren elkaars stiltes en geheimen.

    DELIA: Delia is absoluut het type meisje waar Yué mee omgaat. Daarom zijn ze vaste partners in crime wat betreft uitgaan

    FAE: Fae en Yué zijn vaste sparpartners.

    ADILENE: Addie en Yué zijn extreme tegenpolen, daarom is het een oppervlakkige vriendschap waar Yué nooit uit zichzelf zal beginnen praten, maar ze zal het niet erg vinden als ze wel praten.

    BELLAMY: Bellamy heeft ooit eens geprobeerd iets te stelen van Yué, waarop ze hem meteen kon betrappen en zo indruk op hem heeft gemaakt. Daardoor vraagt Bellamy haar geregeld mee om iets crimineels te gaan doen, aangezien hij een soort van respect heeft gekregen voor Yué, omdat ze best sluw en behendig is. Ook kan het Yué niet schelen als ze betrapt zou worden.

    VIVIENNE: Ze zijn vrij goed bevriend met elkaar.

    ISAAC: Isaac en Yué zijn al een tijdje vaste friends with benefits buddies.

    MILO: Yué kan hem op een feestje eens gezoend hebben?

    JONES: Hij klinkt echt als een beste vriend voor Yué somehow :'D ze lijken veel op elkaar en ik zie ze vaak met elkaar optrekken. Wat denk jij?

    SAM: Yué kan ooit eens een spannende one-night-stand met hem gehad hebben maar voor de rest niets bijzonders?

    MILES: deems wat voor een knappe fc O.O anyway Yué en Miles kunnen bij veel vakken naast elkaar zitten? c: en ze kunnen hyped zijn om boeken? Misschien is zij een van de enigen die het weet oid? omdat ze hem eens tegenkwam in de bibliotheek.

    AIZE: Heb jij een ideetje? Zou ze met Yué omgaan?

    ELIZABETH: Het is niet het type meisje waar Yué mee bevriend zou zijn, af toch wat ik althans nu uit de rol kan lezen ^^ Ik denk dat jij daar een beter beeld bij gaat hebben. Heb je bepaalde ideeën? (: Misschien kunnen ze samen in een groep gezeten hebben/zitten voor een taak waardoor Elizabeth een hekel aan Yué heeft gekregen?

    MATT: Ik stel voor dat Yué op het eerste feestje bij hem gaat staan :Y) "om hem beter te leren kennen" you(wee) knowwww(s) *pedoem stsshj*

    KENNEDY: mag Yué haar notities kopiëren en huiswerkn overschrijven? :'D

    DAVID: Yué is een van de enige die niet boos is op David? :'D aangezien ze vrij tolerant is. Misschien kunnen ze naast elkaar zitten bij een bepaald vak, maar ik zie haar wel nog af en toe snauwen dat hij zijn kop moet houden als hij echt stoort :'D


    Geüpdatet. :Y) Willen de mensen die nog niet vet zijn eventjes kijken of het oké is of iets anders voorstellen aub? c:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 17:40 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Waar kan David heen?


    Bowties were never Cooler

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Geüpdatet. :Y) Willen de mensen die nog niet vet zijn eventjes kijken of het oké is of iets anders voorstellen aub? c:


    Voor Kennedy vind ik het goed (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Metamorphoses schreef:
    Relatielijstje update. Vet is bevestigd.

    MILES: deems wat voor een knappe fc O.O anyway Yué en Miles kunnen bij veel vakken naast elkaar zitten? c: en ze kunnen hyped zijn om boeken? Misschien is zij een van de enigen die het weet oid? omdat ze hem eens tegenkwam in de bibliotheek.

    AIZE: Heb jij een ideetje? Zou ze met Yué omgaan?


    Voor Miles: HAHAHA, well I am glad you like him. En uh, ja kan wel hoor! Ik vind het prima!

    Voor Aize: Uh, geen idee haha. Ik moet eerst nog haar karakter afschrijven om precies te weten wat ik met haar wil, haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Geüpdatet. :Y) Willen de mensen die nog niet vet zijn eventjes kijken of het oké is of iets anders voorstellen aub? c:


    Och, arme Milo. :'D Ik denk dat Milo dan sowieso wel wat alcohol op moet hebben gehad, maar het klinkt goed ;3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Marlow schreef:
    (...)

    Voor Miles: HAHAHA, well I am glad you like him. En uh, ja kan wel hoor! Ik vind het prima!

    Voor Aize: Uh, geen idee haha. Ik moet eerst nog haar karakter afschrijven om precies te weten wat ik met haar wil, haha.


    Ik zat echt naar m'n beeldscherm te staren like OMFG CUTIEPIIIIIE

    Laat maar weten (:

    @Matty: Hahahha MISSCHIEN HERINNERT HIJ ZICH HET NIET MEER


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Ik zat echt naar m'n beeldscherm te staren like OMFG CUTIEPIIIIIE

    Laat maar weten (:

    @Matty: Hahahha MISSCHIEN HERINNERT HIJ ZICH HET NIET MEER


    HAHAHAHAHHAHAAHHA omg omg omg
    nogmaals: poor him


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Metamorphoses schreef:

    JONES: Hij klinkt echt als een beste vriend voor Yué somehow :'D ze lijken veel op elkaar en ik zie ze vaak met elkaar optrekken. Wat denk jij?



    I like that c: Enig idee hoe ze beste vrienden zijn geworden?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH