• Hoihoi,

    Ik probeerde net een nieuwe column te publiceren. Als ik op "aanpassen" klik staat mijn hele column in het tekstvak, maar als ik op publiceren klik, dan zijn alleen de eerste en de laatste alinea's te lezen... Ik heb dus wel alles er in geplakt en dit is ook te zien als ik de column wil aanpassen, maar als ik na activeren op mijn eigen column klik (op de columns-pagina) staat hij er onvolledig op... Ik heb hem dan ook offline gehaald.
    Zijn er andere columnisten die er ook last van hebben, of is er iemand die weet wat ik hiermee moet?

    Thanks!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Het is niet alleen zo bij columns, maar ook bij veel andere creaties. Het is al doorgegeven aan Rutger ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Bry schreef:
    Het is niet alleen zo bij columns, maar ook bij veel andere creaties. Het is al doorgegeven aan Rutger ^^

    Oh oké, dat wist ik niet! Dan wacht ik nog een tijd met mijn column.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dit heb ik dus ook bij m'n story opeens :c Heel vervelend. Ik hoop dat het snel opgelost wordt!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.