• If you really like to know — he went that way
    Who did? — The White Rabbit — He did? — He did what? — Went that way? — Who did? — The White Rabbit! — What Rabbit?

    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttek

          Vrijdagavond rond twaalven — de club is niet zo volgepakt als op een zaterdagavond, maar er zijn genoeg mensen om het een bedrijvige bedoeling te maken. De sfeer is goed, de muziek meeslepend, lichten flitsend en menigeen wil feestend het weekend in — is bereid om veel geld uit te geven zij het aan drank of aan drugs. Men kan zich al binnen de muren van de club bevinden, aangezien deze al open was vanaf 2100, maar uiteraard komen er ook nog steeds nieuwe mensen binnen.
          De deuren zullen pas tegen 0600 sluiten en tot die tijd vloeit de alcohol rijkelijk en is er geen drugssoort die verwaarloosd wordt. White Rabbit is evenals andere middelen te koop bij verscheidene dealers, maar kijk uit — niet altijd alles is wat het lijkt.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2020 - 0:31 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Nobody? *klinkt heel wanhopig en huilt bijna*


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Zou je misschien iets meer kunnen vertellen over de story,bijv. waar speelt het zich af?


    Credendo Vides

    Ik stuur even een prive bericht, om geen spoilers te plaatsen op het forum ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep




    Happy Birthday my Potter!



    Poging een...


    I just caught the wave in your eyes

    Nomophobe schreef:



    Poging een...


    Even hard klappen voor deze cover!!


    ' Nyctophilia '

    CARAS schreef:
    (...)

    Even hard klappen voor deze cover!!


    Nou dit dus! Oh my, dit is zo spot on!
    Ben helemaal verliefd haha.
    Super bedankt Nomophobe, deze ga ik gebruiken.
    Goldstein ook bedankt! Die is ook mooi, maar net niet helemaal wat ik voor ogen had ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Cliffhanger schreef:
    (...)

    Nou dit dus! Oh my, dit is zo spot on!
    Ben helemaal verliefd haha.
    Super bedankt Nomophobe, deze ga ik gebruiken.
    Goldstein ook bedankt! Die is ook mooi, maar net niet helemaal wat ik voor ogen had ^^


    Wat leuk ^^ blij dat ik je kon helpen c;


    I just caught the wave in your eyes