• Sinds ik op Q zit kan ik maar geen vrede krijgen met mijn usernames, dit omdat ik natuurlijk ook steeds verander met mijn interesses hihi.

    Nu zag ik op pinterest dit plaatje staat:



    Ik was meteen verliefd op het woordje Wanderlust en wilde dat als mijn nieuwe username. Laat deze nu net bezet zijn door iemand die 3 jaar geleden voor het laatst actief was :/ ....

    Na veel proberen wilde ik het dan zo schrijven: ~Wanderlust
    Maar dat kan natuurlijk niet, want een username mag dit ~ streepje niet bevatten. In het rood stond er dus boven : usernames mogen alleen cijfers, letters en een underscore bevatten.

    Uit ergernis omdat ik "mijn perfecte username" niet kon krijgen schreef ik Underscore op en klikte op de knop om hem definitief te maken. Ik dacht namelijk dat hij wel bezet zou zijn, maar blijkbaar niet...

    Nu is mijn nieuwe username dus Underscore, hoera haha. Hopelijk blijft hij lang bij me, want op zich vind ik hem best vrolijk klinken hihi. En ik ben wel een beetje klaar met het veranderen van mijn username :x

    Hoe kwamen jullie aan je perfecte username? Of lopen jullie ook nog steeds te zoeken?? ;)


    ~My Mind Is Free~

    Haha, ik vind het wel een mega leuke username! Best cool dat hij nog vrij was :')

    Ik denk dat ik iedere username die ik heb genomen wel een beetje perfect vond, haha :') Bij degene die ik nu heb, had ik ook zoiets van: hoe kan het dat deze nog vrij is? Ik denk dat mijn meest perfecte username stiekem toch Dazai is, en dat ik hem ook nog een keertje terug ga nemen zodra ik kan XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kon je geen hoofdletter i doen als L ?
    Elke usernaam die ik ooit gehad heb, was op dat moment perfect. (:

    DociIe schreef:
    Kon je geen hoofdletter i doen als L ?
    Elke usernaam die ik ooit gehad heb, was op dat moment perfect. (:


    Whoow, daar had ik echt niet aan gedacht haha. Wie weet over een tijdje dat ik hem alsnog claim als niemand anders t doet ;p


    ~My Mind Is Free~

    Ik vind het wel een leuke username! Wat een wonder dat die nog niet bezet was.

    Ik ben zelf nog opzoek naar de perfecte username en tot die tijd heb ik deze ^^ Deze komt wel heel dicht in de buurt van perfect.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    JetBlackHeart schreef:
    Ik vind het wel een leuke username! Wat een wonder dat die nog niet bezet was.

    Ik ben zelf nog opzoek naar de perfecte username en tot die tijd heb ik deze ^^ Deze komt wel heel dicht in de buurt van perfect.


    Jaah! Dat vond ik ook! haha, kheb er echt ff naar zitten staren hoor xd

    Jouw Username maakt me wel nieuwsgierig naar jouw perfecte naam, als deze in de buurt komt, want k vind hem zo ook erg gaaf


    ~My Mind Is Free~

    Underscore schreef:
    (...)

    Whoow, daar had ik echt niet aan gedacht haha. Wie weet over een tijdje dat ik hem alsnog claim als niemand anders t doet ;p


    Het is heel onhandig om dat te doen, als je dat niet weet type je het gewoon met een L en dan krijg je een totaal andere user! Nee, ik heb mijn perfecte usernaam nog lang niet gevonden. Het is een lange zoektocht!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik had het met Nerine. Zelfs met hoofdletter i was hij bezet. En een underscore vond ik niet mooi.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hehe ik vind dit wel een toffe naam. Leuker dan een met een hoofdletter i.

    Ik heb wel meer usernames gehad die ik geweldig vond, maar dat waren vooral verwijzingen naar personages of series.
    Amphibian en mijn huidige username hebben een iets diepere betekenis voor me en ik wil deze ook echt voor een langere tijd houden, maar ik moet nog zien of ik dat ook werkelijk kan volhouden. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scribe schreef:
    Ik had het met Nerine. Zelfs met hoofdletter i was hij bezet. En een underscore vond ik niet mooi.

    Q ziet geen verschil tussen kleine en hoofdletters, dus een hoofdletter i had niet gewerkt. Het is alleen een vervanging van een L (:
    En zo kan een kleine L als hoofdletter i.

    Ik vind underscore wel leuk. ^^

    Ik heb al meer dan 6 jaar deze username, dus ik vind dat een teken dat ik hem perfect vind voor mezelf. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hedone schreef:
    (...)

    Het is heel onhandig om dat te doen, als je dat niet weet type je het gewoon met een L en dan krijg je een totaal andere user! Nee, ik heb mijn perfecte usernaam nog lang niet gevonden. Het is een lange zoektocht!


    Haha tja, dat is ook weer waar.. Jaa een zoektocht is het zeker ;)


    ~My Mind Is Free~

    DociIe schreef:
    (...)
    Q ziet geen verschil tussen kleine en hoofdletters, dus een hoofdletter i had niet gewerkt. Het is alleen een vervanging van een L (:
    En zo kan een kleine L als hoofdletter i.

    Oh haha. Heb ik het gewoon doorelkaar gehaald!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Het heeft eigenlijk wel iets pakkends. Underscore. Hehe. Een username die bezet is, ken ik maar al te goed. Al de leuke usernames zijn bezet door users die 3 a 4 jaar geleden voor het laatst gezien zijn. Zo.. vervelend.
    Mijn perfecte username? Malafide? Caffeine? Het zijn er zoveel! 😱 Ik houd het nu voorlopig bij deze username, maar ik heb een lijstje waarvan ik die zeker nog wil :x.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben écht fan van mijn "basis-username", namelijk Virtues. Los van dat het komt van een fandom van mij, vind ik het ook gewoon heel lekker klinken ^^

    Mijn huidige username is de artiestennaam van... Ja, Bry. Ik ben momenteel behoorlijk verslaafd, en er dus heel blij mee!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Yonghwa schreef:
    Het heeft eigenlijk wel iets pakkends. Underscore. Hehe. Een username die bezet is, ken ik maar al te goed. Al de leuke usernames zijn bezet door users die 3 a 4 jaar geleden voor het laatst gezien zijn. Zo.. vervelend.
    Mijn perfecte username? Malafide? Caffeine? Het zijn er zoveel! 😱 Ik houd het nu voorlopig bij deze username, maar ik heb een lijstje waarvan ik die zeker nog wil :x.


    Haha jaa net dat, het pakte me wel, ondanks dat het niet mijn bedoeling was om die als username te kiezen. Ik denk dat ik er daarom ook best wel blij mee ben ;D
    Tja,lijstjes met namen,.. ghehe herkenbaar


    ~My Mind Is Free~