• Ooh wat een geweldig idee weer van je! :3
    Ik ben zelf nogal een kluns met layouts dus dat laat ik even aan mij voorbijgaan, maar ik ga wel mensen opgeven. :3

    Mod-mededeling: De beginpost van dit topic werd per ongeluk verwijderd. Er is een nieuw topic gemaakt. Die vind je hier!

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 dec 2016 - 16:42 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zijn hier trouwens ook fans van Lee Pace? Want die verdient ook wel wat leuke berichten, vind ik. :Y)

    Ik moet matty en Ezra miller nomineren 😍


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Rara wie ik heb genomineerd

    Ergens vind ik het jammer dat dit er is en aan de andere kant ook weer niet, doordat er elke beroemdheid en personage wel een kans krijgt. Aan de andere kant, dan neemt het voor mij af met dat andere topic (en die polls) die je aangemaakt hebt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    Ergens vind ik het jammer dat dit er is en aan de andere kant ook weer niet, doordat er elke beroemdheid en personage wel een kans krijgt. Aan de andere kant, dan neemt het voor mij af met dat andere topic (en die polls) die je aangemaakt hebt.

    Nja eigenlijk is dit topic ook meer gericht op de daadwerkelijke mensen en niet de personages zelf. Misschien moet ik dat nog wat duidelijker vermelden in het topic

    Ik wil wel helpen met de topics (: lay-outs are my friends.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik weet niet of Quizlet wel fan van Antonie Kamerling zou zijn. :P Denk dat hij ook een beetje voor de oudere garde is haha.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik wil ook best helpen met de topics

    Krolock schreef:
    (...)
    Nja eigenlijk is dit topic ook meer gericht op de daadwerkelijke mensen en niet de personages zelf. Misschien moet ik dat nog wat duidelijker vermelden in het topic

    Dat is niet echt het punt wat ik bedoel, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet niet of iemand hier Fleedwood Mac kent? Fantastische band. Mogen bands ook?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    Ik weet niet of iemand hier Fleedwood Mac kent? Fantastische band. Mogen bands ook?

    Jazeker :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fictionalworld schreef:
    Ik weet niet of iemand hier Fleedwood Mac kent? Fantastische band. Mogen bands ook?

    Jaa. one of my favorite bands!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Krolock schreef:
    Zijn hier trouwens ook fans van Lee Pace? Want die verdient ook wel wat leuke berichten, vind ik. :Y)

    Ik ken hem alleen van zijn rol als Thranuil, maar alleen daarvoor verdient hij al een topic xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fictionalworld schreef:
    Ik weet niet of iemand hier Fleedwood Mac kent? Fantastische band. Mogen bands ook?


    Mijn favo nummers zijn Landslide en Songbird.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling schreef:
    (...)

    Mijn favo nummers zijn Landslide en Songbird.

    Mijne zijn The Chain en Gold dust woman


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.