• Hoi hoi!

    Voor een research project doen een klasgenoot en ik onderzoek naar de motivatie om naar een local food festival te gaan. Onze doelgroep is Nederlandse studenten (MBO, HBO en WO), dus aan de Nederlandse studenten de vraag of ze de questionnaire in willen vullen. Omdat we voor volgende week honderd ingevulde questionnaires moeten hebben, zijn de Belgische studenten ook welkom het in te vullen. Het zijn slechts 10 meerkeuze vragen en je zou ons er heel erg meehelpen.

    Klik!

    Iedereen die het invult krijgt een virtueel koekje, en degene die het ook door zouden willen sturen naar medestudenten, krijgen een virtuele taart :Y)

    Heel erg bedankt alvast aan degene die het willen invullen c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ingevuld. :Y)


    •

    Ingevuld (:


    Caution first, always.

    Kahlen schreef:
    Ingevuld. :Y)


    + Doorgestuurd naar zo'n 10 studiegenoten


    •

    Ingevuld (:

    ingevuld


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb het ingevuld. Mij boeien food festivals dus echt niet omdat ik vegetarisch ben, een moeilijke eter, en omdat ik het al gauw duur vindt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ingevuld ^^


    I am an idiot, I move.

    DociIe schreef:
    Ingevuld (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    @iedereen die het al heeft ingevuld, nogmaals bedankt!

    Zijn er nog wat mensen die het in zouden willen vullen, of eventueel naar wat vrienden/klasgenoten zouden willen sturen? We hebben nog een stuk of 20 nodig c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sweetwine schreef:
    Ingevuld. :Y)