• Ooh wat een geweldig idee weer van je! :3
    Ik ben zelf nogal een kluns met layouts dus dat laat ik even aan mij voorbijgaan, maar ik ga wel mensen opgeven. :3

    Mod-mededeling: De beginpost van dit topic werd per ongeluk verwijderd. Er is een nieuw topic gemaakt. Die vind je hier!

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 dec 2016 - 16:42 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zal morgen alles even updaten. Heb jullie berichten wel ontvangen hoor. ^^

    Navigator schreef:
    (...)
    Ik ken hem alleen van zijn rol als Thranuil, maar alleen daarvoor verdient hij al een topic xD

    Ja toch :Y)

    Fictionalworld schreef:
    Ik weet niet of iemand hier Fleedwood Mac kent? Fantastische band. Mogen bands ook?

    Goede vraag. Ik wilde dit eigenlijk meer richten op één persoon. Dus als je één iemand uit die band nomineert (je hebt vast wel een favoriet? ^^) dan nomineer je in feite ook de band.

    Ik zoek nog steeds berichtjes voor Lee Pace. Als ik niets ontvang betekent het dat ik zelf het topic ga ontwerpen met eigen berichten. (Niet dat ik dat erg vind hehe :Y) )

    [ bericht aangepast op 9 dec 2016 - 11:39 ]

    Before the panic starts: ik heb het gedaan :'D Ik heb met mijn slechte mobiel-skills de beginpost verwijderd. Confronteer me alsjeblieft niet met het feit dat dit wel triest is na al een aantal maanden mod zijn, dit is pas mijn eerste keer en knopjes zijn stom. :W Het word gefixt!

    [ bericht aangepast op 9 dec 2016 - 11:58 ]

    BriBry schreef:
    Before the panic starts: ik heb het gedaan :'D Ik heb met mijn slechte mobiel-skills de beginpost verwijderd. Confronteer me alsjeblieft niet met het feit dat dit wel triest is na al een aantal maanden mod zijn, dit is pas mijn eerste keer en knopjes zijn stom. :W Het word gefixt!

    Oh god :'D
    Hier:

    Krolock schreef:
    (...)
    Oh god :'D
    Hier:



    * kruipt onder de tafel *

    [ bericht aangepast op 9 dec 2016 - 12:03 ]

    wtf ben ik de enige die de beginpost niet ziet? Bij mij is de beginpost een bericht van Natascha?


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    wtf ben ik de enige die de beginpost niet ziet? Bij mij is de beginpost een bericht van Natascha?


    Als je mijn dik gedrukte stuk leest zal je het denk ik wel begrijpen. (:

    BriBry schreef:
    (...)

    Als je mijn dik gedrukte stuk leest zal je het denk ik wel begrijpen. (:


    oh lol sorry haha


    i put the fun in funeral

    Nou, het is me enigszins gelukt om een nieuwe te maken. Al is het natuurlijk niet meer helemaal hetzelfde haha :'D

    Dan zullen we de deze sluiten. ;-)

    Het nieuwe topic vind je hier!

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 dec 2016 - 16:41 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury