• Ik heb geen betere link naar dit filmpje, dus gaat ie via Dumpert klik. Het is dus een filmpje over een liefdesverhaaltje, maar er zit meer achter dan je denkt.

    Ik kreeg echt kippenvel toen ik het einde van het filmpje zag. Ik kwam 'm op Facebook tegen en vond het verhaaltje wel schattig, maar toen kwam dat einde en de rillingen trokken over mijn hele lichaam. Natuurlijk is in Nederland zo'n situatie veel unieker, maar het feit dat zulke dingen in de wereld wel gebeuren... Bah. Het is echt een combinatie van die stomme wapenregeling in Amerika en het negeren van zo'n jongen. Zeker de foto op Instagram vond ik best wel heftig, dat die me gewoon niet was opgevallen... Het schijnt ook dat in dit soort situaties in veel gevallen de 'shooter' vantevoren wel hints geeft over wat hij van plan is, aan de mensen die dichtbij hem staan...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    jaaa ik ken hem, kwam hem tegen op facebook. ik had al wel het idee dat er meer achter zou zitten maar ik had nog steeds iets van whOAH zodra de twist kwam


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ga hem kijken. Ik zag hem al langs komen op Facebook, maar toen deed net mijn telefoon moeilijk.


    It's never gonna happen, Guys.

    Wiarda schreef:
    jaaa ik ken hem, kwam hem tegen op facebook. ik had al wel het idee dat er meer achter zou zitten maar ik had nog steeds iets van whOAH zodra de twist kwam


    Ik had geen flauw idee :')


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik kwam hem tegen op Youtube (waar hij ook al viral was) en daar heette hij "Evan". Ik heb dat ding drie keer bekeken, zo shocked was ik.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wauw... Ik had al wel iets langs zien komen op internet voordat ik het ging kijken, dus ik kreeg wel het vermoeden dat iemand met een geweer zou binnenkomen, maar ik had al die hints op de achtergrond evengoed niet gezien. Bizar.


    Every villain is a hero in his own mind.

    zelfs na twee keer kijken had ik het nog niet door wie die dader was.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Holy shit. simpelweg, dat is de enige reactie die ik hierop heb


    take me back to the basics and the simple life