• Hey Hooi Q!

    Op 1 Januari start er een schrijfwedstrijd van Navigator. Super leuk en ik wil graag mee doen. Ik ben al druk bezig met het voorbereiden en had een leuke (werk)titel gevonden, namelijk Finding Jeanne.

    Het verhaal gaat over een hoofdpersoon die iemand probeert te vinden, namelijk Jeanne ;P Meer verklap ik nog niet dan moet je op 1 Januari een Abo nemen op mijn verhaal (flower)

    Het idee komt inderdaad een beetje van Finding Nemo en Finding Dory haha. Ik vind het wel geestig om dat als werktitel te nemen, maar mijn verhaal speelt zich af in frankrijk, dus nu leek het me leuk om finding Jeanne te vertalen naar het Frans. Op Google translate word dat dan Trouver Jeanne.

    Maar nu zegt iets in mijn vage geheugen dat Trouver niet klopt, maar dat het een andere vorm van Trouver moet zijn, maar dit weet ik dus niet zeker. Weet iemand van jullie dit? Of is Trouver Jeanne wel goed?

    Groetjes Underscore :8


    ~My Mind Is Free~

    Why the grammarrules? lol. De Franse versie van 'Finding Nemo' heette 'Trouver Nemo' dus ik veronderstel dat het hier hetzelfde is :'D


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    Why the grammarrules? lol. De Franse versie van 'Finding Nemo' heette 'Trouver Nemo' dus ik veronderstel dat het hier hetzelfde is :'D


    we have a smartypants

    mister pug


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tip: als je dit soort uitspraken zoekt in een andere taal, ga naar wikipedia in jouw taal en kies dan de gewenste taal aan de zijkant. Zo kom je op dezelfde pagina uit, maar dan vertaald.

    Le Monde de Dory ou Trouver Doris dus.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    we have a smartypants

    mister pug


    jup thats me


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    Why the grammarrules? lol. De Franse versie van 'Finding Nemo' heette 'Trouver Nemo' dus ik veronderstel dat het hier hetzelfde is :'D


    Owh echt xD dan ben ik hiervan overtuigd haha het word Trouver Jeanne :D

    Dankje wel iedereen voor het meedenken :)


    ~My Mind Is Free~

    -> Slotje op aanvraag van de topicstarter (:


    I am an idiot, I move.