• Naar het idee van Arkadia.



    W O O R D      V A N      H E T      J A A R

    Hallooo Q, het einde van 2016 nadert en net als de verkiezingstopics hoort daar ook een woord van het jaar-topic bij. Voor wie niet bekend is met het concept, het gaat als volgt: je nomineert een woord dat te maken heeft met Quizlet, dit kan een woord zijn dat nonstop werd gebruikt, dit kan een woord zijn waarvan je dacht 'wow' en zo verder en zo voort. Er zijn niet veel voorwaarden maar het moet wel te maken hebben met Q.

    U I T L E G

    Er mag per persoon maar één woord genomineerd worden, dit omdat er anders een hele resem aan polls moet verschijnen en dan zitten we er in 2017 nog mee. Ik stel het maximum aantal woorden op vijftig. Dit zodat ik, zoals voorheen gezegd, niet een hele waslijst polls moet maken. Afhankelijk van het aantal woorden dat genomineerd worden, kies ik hoeveel woorden er door gaan per tussenpoll. Ik ga een randomizer gebruiken om de woorden te verdelen. Jullie hebben tot 27 december 23:59 de tijd om te nomineren.

    W O O R D E N

    1. 'dramaqueen' door Arkadia
    2. 'verkiezingen' door Patholoog
    3. 'trolltopic' door Mabel
    4. 'verassing' door Holly
    5. 'verjaardagstopic' door Bowtruckle
    6. 'banhamer' door Eucalyptus
    7. 'butthurt' door Bombay
    8. 'smiley-fish' door Wales
    9. 'Fishlet' door Firgun
    10. 'Nikki' door Yonghwa
    11. 'hump' door Goldstein
    12. 'gehakt' door ChickenNugget
    13. 'vriendjespolitiek' door Rockabye
    14. 'Q-celeb' door Frodo
    15. 'Gilderoy' door JamesPotter
    16. 'hugs' door Krolock
    17. 'emma-dag' door Nortia
    18. 'bump' door Debbaut

    D E       P O L L S


    Poll numero een!
    Poll numero dos!
    Poll numero trois!

    Veel stemplezier!

    V O R I G E       E D I T I E S

    2014: Rondes + uitslag.
    2015: Rondes + uitslag.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 18:32 ]


    Heaven is a place that we all have

    Damn, het moet met Q te maken hebben. Samsonseks gaat dan zeker niet op he. Dat is nog eens een geniaal woord. Dat gaat toch voor het Belgische woord van het jaar, niet?
    Maar ik ga hier nog eens over nadenken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Och ja dit bestaat ook nog haha. Ik ga eens even nadenken.

    Yeah, het leeft!
    Ik denk dat sowieso 'dramaqueen' wel er op moet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga even nadenken, leuk idee haha!


    obsessive rage

    Joepie!! Dankje om het topic te starten ad! c:
    Ik weet nog geen woord. Ik denk er nog even over haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb het: verkiezingen. Het hele jaar door zijn er modverkiezingen of verkiezen voor columns etc geweest, en nu zijn er tienduizend verkiezende gaande hier op Q. Dus bij deze mijn woord: verkiezingen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zal al op dit topic te wachten.

    Trolltopic
    (Dat is mijn woord, geen verwijt naar dit topic (x )


    Mhm?

    Ik had laatst een woord dat ik hiervoor wilde nomineren als het topic kwam, maar nu ben ik het vergeten. :c


    Every villain is a hero in his own mind.

    Verassing :Y) Niet verrassing maar verassing, gezien ik een tijd geleden pas achter het verschil kwam (':

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 21:35 ]


    obsessive rage

    HoIIy schreef:
    Verassing :Y) Niet verrassing maar verassing, gezien ik een tijd geleden pas achter het verschil kwam (':


    Wat is het verschil? :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Wat is het verschil? :O


    verassing is het verassen van mensen of cremeren
    verrasing is het verrassen van mensen (met een geschenk oid)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    verassing is het verassen van mensen of cremeren
    verrasing is het verrassen van mensen (met een geschenk oid)


    OOOOOOh. Oh. Dat is niet nice. :O Daar kun je je maar beter niet in vergissen. Weer iets nieuws bijgeleerd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Was Wijngaard nou dit jaar of ben ik gigantisch in de war en was het vorig jaar?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Was Wijngaard nou dit jaar of ben ik gigantisch in de war en was het vorig jaar?


    Was vorig jaar, haha. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried