• In de vaas bij de AH bij mij in het centrum, waarvan je moest raden hoeveel er in zaten. Drie keer raden wie het goed had!:Y) Ik was zoooo verbaasd toen ik gisteravond een telefoontje kreeg dat ik precies had geraden hoeveel er in zaten en dat ik een prijs mocht ophalen!:3



    Nu heb ik dus het bovenstaande pakket gewonnen, met de vaas met 78(!) kersenbonbons die ik niet eens lust (goh mijn familie is opeens heel blij met me (': ). Voor de rest vind ik mijn prijs wel héél erg leuk. Ik was eigenlijk allang blij dat ik gewonnen had en dacht dat ik gewoon een kleinigheidje kreeg....krijg je dit opeens allemaal! Die hele vaas, twee super schattige hamsters, zuurstokjes, een Kerstman chocolade pop en een doosje chocolaatjes!(:

    Er was alleen probleem: Ik moest hem ophalen en ik voelde me niet zo lekker (en ze willen altijd iedereen op de foto zetten zodat ze dat op Facebook kunnen posten) en dus heb ik mijn broer gestuurd. Heb ik en mijn pakket én die vreselijke foto vermeden, win win!=''D

    Om het nog even nuttig te houden (op mijn enthousiasme na dan hehe (krul) ), hebben jullie wel eens wat gewonnen?=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb... nee wacht, ik word altijd standaard tweede. Hoewel; toen ik 7 was heb ik met de voetbalclub een play-backwedstrijd gewonnen (not kidding)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 22:22 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    Ik heb... nee wacht, ik word altijd standaard tweede. Hoewel; toen ik 7 was heb ik met de voetbalclub een play-backwedstrijd gewonnen (not kidding)


    Hehe, genius.(krul) Ik heb naast dit, voor zover ik weet alleen ooit met een tekenwedstrijd van het zwembad een prijs gewonnen 2de of 3de was ik toen en toen kreeg ik een pop.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Aw wat superleuk! ^^

    Het eerste wat in me opkomt is dat ik twee jaar geleden een vuurwerkbon twv 50 euro had gewonnen. Dat was ook niet mis.

    Oh, leuk! Ik heb nooit echt het geluk met iets winnen.


    16 - 09 - '17

    Wacht je hebt twee hamste- ohhh, knuffelhamsters ;') Gefeliciteerd^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Krolock schreef:
    Aw wat superleuk! ^^

    Het eerste wat in me opkomt is dat ik twee jaar geleden een vuurwerkbon twv 50 euro had gewonnen. Dat was ook niet mis.


    Oh dat is ook leuk ja! Mijn ouders kopen alleen vuurwerk voor mij, dus als ik zoiets zou winnen zou ook wel tof zijn.c=

    Goldberg schreef:
    Oh, leuk! Ik heb nooit echt het geluk met iets winnen.


    Ik over het algemeen ook niet, maar dit was ook gewoon puur toeval dat ik dat heb ingevuld, helemaal niet meer aan gedacht!(':

    JamesPotter schreef:
    Wacht je hebt twee hamste- ohhh, knuffelhamsters ;') Gefeliciteerd^^


    Knuffelhamsters? Ze zijn levens echt hóór!;o beledig mijn schatjes niet zo Femke! Pfffsshhh.....(nerd)
    Dankjewel!='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh, wat superleuk! Het laatste wat ik ooit heb gewonnen? Uhm, nou, dat was.. Eh, nee dat kan ik mij niet meer herinneren. Ik heb nooit zoveel geluk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gingy schreef:
    Oh, wat superleuk! Het laatste wat ik ooit heb gewonnen? Uhm, nou, dat was.. Eh, nee dat kan ik mij niet meer herinneren. Ik heb nooit zoveel geluk.


    Ja, ik was helemaal blij. Ik word altijd dol enthousiast van cadeautjes en prijzen.(krul) Maakt niet uit wat zo'n beetje haha.x'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Knuffelhamsters? Ze zijn levens echt hóór!;o beledig mijn schatjes niet zo Femke! Pfffsshhh.....(nerd)
    Dankjewel!='D


    Het spijt me zo D; Vergeef me!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Het spijt me zo D; Vergeef me!


    Hmmm, ik zal met ze overleggen. Even kijken wat zeggen hoor.....


    You were born original, don't die as a copy.

    Die kersbonbons zijn echt lekker. Een van de weinige dingen van chocolade die ik eet. Net zoals rumbonen :9~

    [ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 0:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    Die kersbonbons zijn echt lekker. Een van de weinige dingen van chocolade die ik eet. Net zoals rumbonen :9~


    Hahaha, weet je zeker dat het wel om de chocolade gaat?:Y)
    Stiekem alcohollist.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hahaha, weet je zeker dat het wel om de chocolade gaat?:Y)
    Stiekem alcohollist.(':

    You got me there. Hehe. Shhhht.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 0:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    You got me there. Hehe. Shhhht.


    I won't tell anyone.:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat gaaf! Zo heb ik eens een muismat gewonnen van mijn favoriete game.


    26 - 02 - '16