• Hey guys, ik heb dit jaar voor de SOTY de story H_NGM_N geschreven en op dit moment ben ik die aan het herschrijven, maar ik ben opzoek naar een paar mensen die feedback willen geven op het algemene verhaal of bepaalde punten uit het verhaal die ik mee kan nemen. Denk hierbij aan:

    - Karakter(ontwikkeling)
    - Historische correctheid
    - Algemene ontwikkeling van het verhaal
    - Geloofwaardigheid
    - Etc.

    Ik begrijp dat het natuurlijk niet iets is wat je zo een, twee, drie doet, maar ik probeer het maar in de hoop dat iemand misschien de tijd heeft - of de story toevallig al gelezen heeft. Wees niet bang om eerlijk te zijn, ik kan best tegen een beetje kritiek, zolang het maar opbouwend is en ik er iets aan heb. Alvast heel erg bedankt.

    PS: als je alleen maar de tijd hebt om een paar hoofdstukken te lezen, dan is dit ook prima. Op spelling of op details kan ik ook altijd tips gebruiken! (:
    PPS: feedback op de cover/de flaptekst is ook altijd heel erg welkom!
    PPPS: alle vorm van feedback is welkom, dus haha.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 12:08 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil wel helpen, maar heb pas na kerst echt tijd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Ik wil wel helpen, maar heb pas na kerst echt tijd.

    Dat is prima, zolang het maar in de komende paar weken gebeurt, ik kan sowieso nog wel even verder met wat ik nu heb (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil je wel helpen, alleen op de spelling zal ik niet heel erg letten :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Natblida schreef:
    Ik wil je wel helpen, alleen op de spelling zal ik niet heel erg letten :')

    Dat is prima hoor, ik heb nu vooral verhaallijn feedback nodig. Spelling komt later wel (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zou wel een beetje kunnen kijken naar historische correctheid, maar ik heb ook pas na vrijdag tijd...
    Als je me er dan even aan herinnert wil ik wel helpen (:


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    Ik zou wel een beetje kunnen kijken naar historische correctheid, maar ik heb ook pas na vrijdag tijd...
    Als je me er dan even aan herinnert wil ik wel helpen (:

    Dat is helemaal prima, ik zal vrijdag wel even een herinnering sturen in dit topic. Bedankt! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil wel helpen, maar dat zal wel in delen zijn, dus dan ga ik per hoofdstuk lezen. Vind je dat goed?? Zal ik het dan in een pb zetten of kan het in een reactie?

    Liefs

    Puellae schreef:
    Ik wil wel helpen, maar dat zal wel in delen zijn, dus dan ga ik per hoofdstuk lezen. Vind je dat goed?? Zal ik het dan in een pb zetten of kan het in een reactie?

    Liefs

    Dat maakt mij niet zoveel uit, wat jij het prettigste vindt. Het komt either way bij mij binnen. Je mag ook mailen/een topic post achterlaten etc. Kies maar wat jij fijner vindt werken. Alvast heel erg bedankt! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik denk niet dat ik de tijd kan vinden je te helpen. Echter wil ik je toch niet met lege handen achterlaten, nadat ik je hulpvraag gelezen heb. Vandaar een verbeterpuntje voor in de flaptekst: het is 'Sovjetrijk' in plaats van 'sovjet rijk' :*

    Ik wil wel helpen (:


    16 - 09 - '17

    Semantiek schreef:
    Ik denk niet dat ik de tijd kan vinden je te helpen. Echter wil ik je toch niet met lege handen achterlaten, nadat ik je hulpvraag gelezen heb. Vandaar een verbeterpuntje voor in de flaptekst: het is 'Sovjetrijk' in plaats van 'sovjet rijk' :*

    Dankje! (: Alle kleine beetje helpen.

    @Goldberg, ah super, dankjewel ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hebben jullie wel eens met Google Docs gewerkt? Daar kan je namelijk heel makkelijk suggesties/opmerkingen maken en dan kan ik daarin ook al de nieuwere versie zetten zodat niet iedereen constant dezelfde fouten verbeterd. Vinden jullie dit fijn?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Hebben jullie wel eens met Google Docs gewerkt? Daar kan je namelijk heel makkelijk suggesties/opmerkingen maken en dan kan ik daarin ook al de nieuwere versie zetten zodat niet iedereen constant dezelfde fouten verbeterd. Vinden jullie dit fijn?


    Ik werk er altijd mee, echt handig.


    16 - 09 - '17

    Goldberg schreef:
    (...)

    Ik werk er altijd mee, echt handig.

    Dan ga ik even een documentje aanmaken en deze hier droppen. Natuurlijk mogen jullie het ook gewoon in een pb/reactie doen, maar als jullie de docs fijn vinden is dit ook helemaal prima ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    GOOGLE DOCS! ^^
    Echt super bedankt voor alle hulp c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.