• Naar het idee van Glenn/Dysphoria is hier de vierde editie van de Quizlet Verkiezingen! 😊🎉

    Regels & info

    Organisatoren
    Dit jaar zijn het er twee: Glenn/Dysphoria en Inge/Square.

    Hoe werkt dit?
    Met jullie hulp! Om te beginnen moeten er namelijk eerst weer dingen worden genomineerd. Dit kan precies twee weken, tot en met maandag 2 januari. Vervolgens zal er gestemd worden in twee rondes en wordt per categorie de winnaar bekendgemaakt.

    Hoe nomineer ik iemand/iets?
    Helaas, de nominaties voor deze editie zijn gesloten!

    De categorieën
    1 - Story van het jaar - max. drie nominaties per persoon!
    2 - Quiz van het jaar
    3 - Gedicht van het jaar
    4 - Lijstje van het jaar
    5 - Column van het jaar
    6 - Topic van het jaar
    7 - Reactie van het jaar
    - geef ook een link naar het topic + de pagina waarop de reactie te vinden is
    8 - Profiel van het jaar
    9 - User van het jaar
    - geef hier een reden bij, zodat andere mensen kunnen zien waarom deze user de titel verdient
    10 - Moderator/Admin van het jaar - geen nominaties nodig
    11 - Bemiddelaar van het jaar
    - geen nominaties nodig
    12 - Bèta van het jaar
    - geen nominaties nodig
    13 - Columnist van het jaar
    - geen nominaties nodig

    Hoe wordt er gestemd?
    Er zullen twee stemrondes zijn. De eerste is alleen voor categorieën waarin er meer dan tien nominaties zijn, zodat dat aantal verkleind kan worden naar iets wat in één poll past. De verdeling over de polls per categorie zal worden bepaald door een website zoals deze, de het volkomen willekeurig doet, om alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.
    In de tweede ronde is er voor iedere categorie één poll en worden de uiteindelijke winnaars gekozen.

    Vorige edities
    2013: topic 1 - topic 2 - uitslag
    2014: topic 1 - topic 2 - uitslag
    2015: topic 1 - topic 2 - uitslag
    2016: huidig topic

    FAQ

    Algemeen
    Wie organiseert dit?
    Glenn (Dysphoria) en ik, Inge (Square). We zijn allebei crewleden, maar dat is puur toeval. Dit is geen officieel Quizlet initiatief.

    Moet je naamsveranderingen doorgeven?
    Dat mag, maar het hoeft niet. Er zullen altijd wel mensen zijn die dat vergeten, dus het valt toch niet goed bij te houden. Als de nominaties sluiten zal er worden gecontroleerd of de namen nog kloppen.


    Nomineren
    Mag ik meerdere personen/creaties nomineren?
    Ja, dit mag. Als je denkt dat meerdere personen/creaties een plaats verdienen, dan mag je dat gewoon doorgeven. Houd het wel op maximaal drie nominaties in de categorie stories! Deze wordt anders echt te groot.

    Mag ik mezelf of een van mijn eigen creaties nomineren?
    Nee, dit mag niet. Nominaties van accounts die er overduidelijk fake uitzien (ze zijn bijvoorbeeld pas een paar dagen oud of hebben bijna geen forumposts) zullen om deze reden worden geweigerd. Houd het alsjeblieft eerlijk, mensen!

    Mag ik (creaties van) inactieve/gebande users nomineren?
    Dat hangt een beetje van de categorie af. Reacties of topics van inactieve of (niet permanent) gebande users wat mij betreft wel, want dat ga ik niet controleren. Creaties, profielen en de users zelf liever niet (je kunt immers hun profiel niet zien en bij inactieve users staan ook alle creaties op inactief).

    Moet ik mijn nominaties verantwoorden?
    Dit is niet verplicht, maar is wel leuk, vooral voor degene die genomineerd wordt. De enige uitzondering hierop is user van het jaar, waar wel verplicht een reden bij gegeven moet worden (zie de volgende vraag).

    Maakt de activatiedatum uit bij het nomineren van creaties?
    Nee, de datum maakt op zich niet uit voor stories, quizzen, gedichten en columns. Iets wat uit eerdere jaren komt kan immers ook dit jaar nog wel heel populair of heel belangrijk voor mensen zijn geweest.


    Story van het jaar
    Mag ik voor story van het jaar een one-shot nomineren?
    Ja, dat is geen probleem.


    Reactie van het jaar
    Mag de reactie een reactie op een story of andere creatie zijn?
    Ja, dat mag. In dat geval zal dus een link naar (het juiste hoofdstuk van) de creatie nodig zijn, niet naar een topic.


    Profiel van het jaar
    Als mijn profiel is genomineerd, mag ik dat dan nog aanpassen?
    Ja, want aan veel van de stories wordt ook gewoon nog gewerkt. Het zou wel handig zijn als je er tijdens de stemrondes niet al te veel aan zou veranderen, want het kan wat verwarrend worden als mensen de ene dag op je stemmen en ze je profiel de volgende dag niet meer kunnen herkennen. Op zich kunnen we je echter niet stoppen, als je het toch wilt aanpassen. Je zult er niet voor worden gediskwalificeerd.


    User van het jaar
    Waarom is er een reden nodig om een user te nomineren voor user van het jaar?
    In 2015 was er wat discussie over manieren om het nomineren voor de categorie user van het jaar eerlijker te maken. De reden is alleen verplicht zodat andere mensen tijdens het stemmen kunnen zien waarom de genomineerde user een stem verdient, zodat ook users die goede dingen hebben gedaan maar minder bekend zijn een kans maken. Er worden geen nominaties afgekeurd op basis van de reden (zolang er maar eentje is).

    Mag ik een crewlid nomineren als user van het jaar?
    Ja, dat mag. Crewleden zijn ook users van Quizlet. Bij user van het jaar draait het erom hoe ze zijn als user, los van hun crewfunctie.


    Crewleden van het jaar
    Zijn ex-crewleden die in 2016 zijn gestopt ook genomineerd?
    Ja! Iedereen die in 2016 deel van de crew is geweest zal automatisch worden genomineerd, dus ook mensen die inmiddels zijn gestopt.

    Kan ik ook ergens op de (ex-)admins (Erica/Scandal, Rutger en Emma/Krull) stemmen?
    Ja, dat kan. Zij zullen meedoen aan de modpolls. Dat klopt natuurlijk niet helemaal, maar een aparte categorie voor admins werkt ook niet, met maar drie mogelijke kandidaten.


    Stemmen
    Mag ik meerdere keren stemmen?
    Nee, dat mag niet! Één keer per poll per persoon. Je mag wel in de eerste ronde op álle polls binnen een categorie apart stemmen.

    Mag ik in mijn creatie aan mensen vragen om op mij/mijn creatie te stemmen?
    Nee, dat mag niet. Je mag wel laten weten dat je bent genomineerd en naar de verkiezing linken, maar vraag mensen alsjeblieft nergens expliciet om op jou te stemmen, want dan hebben de mensen die besluiten niet te lobbyen een nadeel.




    Al genomineerd
    1 - Story van het jaar
    Mischief never Managed || A Summer Short Story van Goldstein
    Single for the summer • Afgelopen van xTrueStoryx
    Het Beest • Go Fanfic van ProngsPotter
    [COMIC] Last Life van Kawasaki
    Fearful Silence door ProngsPotter
    Lights all askew in the heavens van Square
    Achter Hemel en Aarde van Corday
    Na de Horizon van Corday
    Schimmenspel van Goldstein
    Her Voice van Krolock
    And Yet We Die van Chirrut
    365 Ongedichten van Stracciatella
    Inhuman • Bucky Barnes van Soldat
    Consumed | DM van Cliffhanger
    Dúath || LOTR van Soldat
    Verblind door liefde van Dazai
    H_NGM_N • Winnaar SOTY 2016 van Pickett
    Recovery • Bucky Barnes/Steve Rogers van Wiarda
    Agony • concealed memories || Thranduil van Laleah
    Make my Christmas great again • • • Hump van dubbeIstrijder
    [COMIC] UNSEEN van Kawasaki
    Rode krullen en pythagoras van Skrivbar

    2 - Quiz van het jaar
    Zou jij de opvolger kunnen zijn van Aang en Korra? van Rubin
    Verdien jij een hap uit de Steen de Wijzen? van Founder
    Zou de Basilisk jou sparen? van Founder
    Wordt jij in Azkaban geplaatst? van Founder
    Komt jouw naam uit de Vuurbeker? van Founder
    Ontsnap jij uit de klauwen van Omber? van Founder
    Versla jij de Halfbloed prins? van Founder
    Wordt jij Meester van de Dood? van Founder
    Kan jij the Black Pearl veroveren? van JamesPotter
    Welk monster neemt je lichaam langzaam over? van MoonGoddess
    Wat voor dinosaurus ben jij? van BowTruckle
    Welk Nederlands-Limburgs streekproduct moet jij eens uitproberen? van Kalinda
    In welk Ilvermorny House hoor jij thuis? van Goldstein
    Naast wiens zijde zou jij staan? [Game of Thrones] van NiareNero
    Wat voor dinosaurus ben jij? van Bowtruckle

    3 - Gedicht van het jaar
    de bommengordel van Metamorphoses
    Trick or treat door Krolock
    naked and numb van Pickett
    Mijn lampje zoekgemaakt van Gibbs
    Mijn masker laten vallen van MeetingKindje
    Niemand van ZwitserIand (met een i)
    En het leefde niet lang, noch gelukkig van Wiarda
    Waardeloos van Wiarda
    Sprankje hoop van Wiarda
    Bataclan van Firgun
    Twee treintickets en een gin-tonic × POTM van Wasikowka
    Ik had een ziel met vlekjes van Mooncalf

    4 - Lijstje van het jaar
    Berichtjes voor Emma, onze Mama Quizlet door Rubin
    Loki de god de onheil van Rubin
    Verlaten Pretparken van LavenderLove
    De 10 vreemdste ziektes van Fleimkepa
    10 Onderschatte disneyfiguren van Mabel
    10 Bizarre Mythische Dieren Die Toch Écht Bestaan! van HAMILTON
    Acht tips om je schrijven te verbeteren van Navigator
    Acht redenen voor waarom acht het beste getal ooit is van Ghirahim
    Redenen waarom Boromir geweldig is van Chirrut
    De domste vragen op Yahoo ask van MrGrey

    5 - Column van het jaar
    Lucht Je Hart van Natblida
    Wat maakt jouw een mooi mens door Necessity

    6 - Topic van het jaar
    De Quizletfilosofen. van Eucalyptus
    Themawedstrijd • De mol op Quizlet van Metamorphoses
    Go Short • Schrijfwedstrijd van Pickett en Marlow
    de kerstkaartenswap van SPECS
    Battle of the Characters van Krolock
    Go Fanfic • Schrijfwedstrijd van Pickett
    Modern Marauders van Pickett
    Emma-dag op Quizlet! van Gingy
    Het Vertrouwenspersonen Initiatief door Laleah
    Wat zou jij doen met een piepschuim grafsteen? van Square
    HET AWESOME TOPIC door Thymbraeus
    Confessions of Q van Natblida
    Q-tivities van Pickett

    7 - Reactie van het jaar
    De reactie van Gilderoy op pagina 1 van dit topic:
    Gilderoy schreef:
    Short is an open doooooooooor

    Het duurde te lang voordat ik de referentie uit de titel begreep :'D
    Wat enorm gaaf zeg! Het ziet er echt heel leuk uit! *O*

    De reactie van Bowtruckle op pagina 2 van dit topic:
    Bowtruckle schreef:
    Tadaa!



    Ik ben een natuurtalent.

    De reactie van Wiarda op pagina 2 van dit topic:
    Wiarda schreef:
    7) Een favoriet personage in een serie is overleden en het werd te duur en te zwaar om telkens stenen grafstenen te kopen en in zijn kamer neer te zetten, dus dan maar dit.
    8) Piratenbegrafenis op zee
    9) Zeemeeuwbegrafenis op zee
    10) Wespenbegrafenis op zee
    11) "Nee man, jij kan echt geen plankje doormidden slaan." "Wedden?" "Lukt je echt niet." "Oké, beter nog. Honderd euro als ik een grafsteen kapot kan slaan met mijn blote handen."
    12) Zijn kat heette Harrold Izzy Taylor Leprichaun Elenoir Reynolds en de begrafenisondernemer weigerde "RIP HITLER" op een echte grafsteen te zetten
    13) Een veelbelovende aflevering van 'my strange addiction' - piepschuim grafstenen eten
    14) Een heel morbide fetish
    15) Hij was dronken/stoned en dacht dat het een misvormde, watervaste frisbee was
    16) Hij regisseert een tragisch toneelstuk
    17) Hij is van plan een nepgraf te maken ongeveer een kilometer van waar hij het echte lijk heeft verstopt, ter afleiding
    18) "WIL JE MET ME NAAR KERSTGALA" voor een goth waar hij een crush op heeft
    19) Hij is een tienerjongen die iets absurds wilde kopen maar geen seksshop in durfde om de dildo te kopen waarover hij grappen had gemaakt tegenover zijn vrienden
    20) Hij had eigenlijk condooms nodig, voelde zich ongemakkelijk bij het hebben van condooms als enige aankoop en gebruikte toen een grafsteen van piepschuim als subtiele aankoop filler, want dat was in zijn hoofd op een of andere manier minder raar


    8 - Profiel van het jaar
    Allerton
    Papiliones
    Nomophobe
    Krolock
    MAGICALBEASTS
    Wiarda
    Gingy
    Marquand
    No_Maj
    Pickett
    Rubin
    Wasikowska

    9 - User van het jaar
    Krolock - Omdat ze de afgelopen tijd enorm veel heeft georganiseerd om Quizlet leuk, gezellig en creatief te houden. We hebben meer mensen zoals haar nodig op Q! + Ik kan niets anders zeggen dat het gene waarvoor zij eerder al genomineerd is. Haar topics zijn geweldig, net als zij zelf, en het brengt wat leven op het forum.
    Frey_ - De liefste en gevoeligste Q'er die ik ken, die het bovendien niet altijd even makkelijk heeft. Ze is er altijd voor iedereen tegelijk (hoe je dat doet, mij een raadsel :'D) en zij mag zelf ook wel eens in het zonnetje worden gezet.
    Debbaut - want hij is een wandelend dagblad en dat weet hij gewoon. Stiekem wil ik een hele flauwe grap maken, maar ik hou me in
    Krullie - Ik ga hier geen uitleg over geven, want ik vind dat het voor zich spreekt.
    " Omdat zij altijd het beste voorheeft met Quizlet. Niet alleen als admin zijnde, maar ook als user. Op het forum is ze altijd heel positief en lief en ze heeft keihard gewerkt om haar functie over te dragen aan Scandal, zodat zij dat goed kan oppakken. Ze heeft het niet altijd makkelijk, maar zet zich altijd voor 110% in, bij alles wat ze doet, ongeacht wat. Ze is onzelfzuchtig, een doorzetter én heeft een hart van goud! En daarom verdiend zij het :"D"
    Gibbs - Omdat Yolanda een geweldig persoon is. Ze staat altijd voor je klaar als je haar nodig hebt, en is gewoon super lief voor iedereen en super sociaal. Bovendien heeft ze dit jaar wel een paar downs gehad, en verdient ze dit dubbel en dik. Yolanda for user of the year! *insert cheering smiley*
    Marlow - Want zonder jou denk ik niet dat ik door dit jaar heen gekomen was en ik vind dat je een van de meest getalenteerde, slimste, liefste en mooiste personen bent die ik ontmoet heb. Dus dankjewel and you deserve some spotlight.
    Pickett - Ze zijn beiden (Pickett & Goldstein) erg actief op Quizlet, met zowel schrijven als lezen, als op het forum en bij meetings. En ze verzinnen beiden hele leuke initiatieven. (: En daarnaast vind ik het gewoon supertoffe meiden, die altijd voor anderen klaarstaan, ook als ze het zelf niet zo makkelijk hebben.
    Goldstein - Ze zijn beiden (Goldstein & Pickett) erg actief op Quizlet, met zowel schrijven als lezen, als op het forum en bij meetings. En ze verzinnen beiden hele leuke initiatieven. (: En daarnaast vind ik het gewoon supertoffe meiden, die altijd voor anderen klaarstaan, ook als ze het zelf niet zo makkelijk hebben.
    Eucalyptus - Omdat hij nog geen jaar op Q zit en het voelt alsof hij er al veel langer op zit. Somehow voel je als een kind of Q-celeb, al zou ik niet eens weten waarom. Zo goed ken ik je immers niet, maar ik heb gewoon het gevoel dat haast iedereen wel weet wie je bent en dat is best een prestatie in zo'n korte tijd. (:
    Goldberg - Omdat zij het heel erg verdiend heeft om user van het jaar te worden. Ze staat voor iedereen klaar, ze steunt je, ze geeft advies als het nodig is. Ze maakt je aan het lachen en het is geweldig om met haar te praten. Sylvie heeft dit echt verdiend, want soms vergeten mensen gewoon dat ze geweldig is en dat ze hier rond spookt op Quizlet.
    Metamorphoses - Daarom. Maar serieus, all jokes aside, ze is er altijd voor zoveel mensen. Ik kan uiteraard enkel uit eigen ervaring spreken, maar ik heb heel, heel veel aan haar gehad dit jaar en ik ben zeker dat ik niet de enige ben. De personificatie van vriendelijkheid, medeleven en pure goedheid verdient volgens mij zéker de titel user van het jaar. Op z'n minst.
    Scandal - Vind ik dat iedereen zou moeten weten hoeveel Erica voor Q overheeft en doet. Ondanks een drukke baan en tal van andere terugkerende activiteiten, blijft Erica zich inzetten voor een beter, mooier, fijner Quizlet.
    Ze bekijkt werkelijk alle kanten van een situatie om deze voor iedereen zo fijn mogelijk te laten verlopen. Ik vind dat Erica de titel van user van het jaar verdiend =) Erica, je bent een topper!
    Voelkel - Omdat ze toch altijd heel actief is en altijd wel iets hier doet. Als is het een verhaal schrijven of reageren op het forum, ze is er altijd. Daarnaast is ze gewoon een top meid. Een fantastische sarcast en een geweldig mens. Ze maakt voor mij Q nog een stuk leuker en voor mij is ze gewoon de user van het jaar. ^.^
    Kawasaki - Mehri heeft de comics (voor mij dan) naar Q gebracht en ze daar nog populair gemaakt ook. Haar talent maakt Quizlet naar mijn mening een betere plaats en laat ons schrijffanatiekelingen ook zien hoe je dient om te gaan met je fans. Haar initiatief van haar fanwedstrijd is dan ook een volgende reden om haar te nomineren. Daarnaast brengt ze heel veel liefde naar Quizlet. Ze is één van de meest zachtaardige personen die ik ken. Ik zie haar zo vaak lief doen tegen andere users. Ze verdient dan ook overduidelijk een plekje tussen de users van het jaar. Oh en haar foto's zijn ook freakin awesome. Het laat maar even zien dat Quizlet zeker stijl heeft.
    Square - Waar je haar ook tegen komt op Q, ze is altijd bereid om een goed geformuleerde reactie te plaatsen om users te helpen en te steunen.
    Wiarda - Want waar zou Q zijn zonder deze kip? Ik denk dat iedereen wel eens heeft moeten gniffelen om haar humor.
    JetBlackHeart - Een fantastische meid (die jullie allemaal moeten gaan meeten in januari in Gouda trouwens! is gezellig) en bovendien een positieve aanwezigheid op Q.
    Leora - Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: gek, gestoord en geweldig.
    Fleimkepa - Omdat ze altijd zichzelf blijft.
    Niallerslove - Omdat: ik haar op de valreep toch wil nomineren! Ik zie veel bekende users die genomineerd zijn en natuurlijk verdienen zij het allemaal stuk voor stuk! Maar ik wil toch een ieeets minder bekend persoon nomineren, want zij verdient het zeker om hier ook tussen te staan! Ik heb haar eind 2016 leren kennen, wat voor mij al een reden is dat ze user van 2016 wordt. Zij had mijn give-away gewonnen en toen kende ik haar nog niet eens. Al gauw na een paar berichtjes, merkte ik dat zij een geweldig persoon is. Hoewel veel users mij weten te raken met hun berichten, is zij toch één van de weinigen die erboven uit springt. Zij is een persoon met een hart van diamant. Niet eens goud, maar gewoon echt diamant okay, met goud. Iedereen zou haar moeten kennen, want ze verdient bekendheid vind ik. Al gauw zal je er dan achterkomen dat ze een onwijs lief persoon is. Daar kwam ik in ieder geval al gauw genoeg achter!

    10 - Moderator/Admin van het jaar
    Krullie
    Rutger
    Scandal
    Founder
    Hedone
    JetBlackHeart
    Frey_
    Gilderoy
    Sempre
    Murasakibara
    No_Maj
    Josiah
    Junns
    Dysphoria
    Goldstein
    Ornacia
    Scribe
    Ledecky
    Rubin
    Bowtruckle
    Goldberg
    Debbaut
    Auror
    Graves
    Kalinda
    Charbonneau
    Occamy
    Poncho
    Nortia
    Waddles

    11 - Bemiddelaar van het jaar
    Mooncalf
    Illuminae
    Moticia

    12 - Bèta van het jaar
    Tarjei
    Catan
    Thymbraeus
    Metamorphoses
    Mignon
    Madonna
    Mylintis
    BlueJays
    Offensive
    Corday
    Navigator
    Wiarda
    Mugiwara
    Square

    13 - Columnist van het jaar
    Necessity
    Lamar
    Prim
    Scandal
    Patholoog
    Eledhel
    Laleah
    Waddles
    Maagzuur
    Jerboa
    Avarosa
    Mylintis
    Quies


    Stemmen in de tweede ronde
    Het kan nu! Je hebt tot woensdag 15 februari 2017 om 23:59 om je stem uit te brengen. *O*

    1 - Story van het jaar
    2 - Quiz van het jaar
    3 - Gedicht van het jaar
    4 - Lijstje van het jaar
    5 - Column van het jaar
    6 - Topic van het jaar
    7 - Reactie van het jaar
    8 - Profiel van het jaar
    9 - User van het jaar
    10 - Moderator/Admin van het jaar
    11 - Bemiddelaar van het jaar
    12 - Bèta van het jaar
    13 - Columnist van het jaar

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 16:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 jan 2017 - 16:22 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Veel succes met de verkiezingen, lieve mensjes. :'D


    Take me to wonderland

    1. Story van het jaar

    Her Voice door Krolock

    Deze story vond ik gewoon super om te lezen. Vooral omdat ik eigenlijk niet van vampiers hield maar ik ben er meer van gaan houden dankzij dit prachtige verhaal van Laura.

    Even mt ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ga mijn lijstje beginnen opstellen! Ik houd van al die eindejaarstopics/het eindejaarsenthousiasme! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Patholoog schreef:
    Voor story van het jaar nomineer ik Achter Hemel en Aarde van Corday en Na de Horizon van Corday. En het andere verhaal (dat van Square of dat van Goldstein) is eigenlijk al genomineerd.

    Voor user van het jaar nomineer ik Gibbs, omdat Yolanda een geweldig persoon is. Ze staat altijd voor je klaar als je haar nodig hebt, en is gewoon super lief voor iedereen en super sociaal. Bovendien heeft ze dit jaar wel een paar downs gehad, en verdient ze dit dubbel en dik. Yolanda for user of the year! *insert cheering smiley*

    Voor topic van het jaar nomineer ik de kerstkaartenswap van SPECS.


    Naaaahw, dat is zo lief! <3 Dankjewel!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Richonne schreef:
    Voor user van het jaar nomineer ik Krolock omdat ze de afgelopen tijd enorm veel heeft georganiseerd om Quizlet leuk, gezellig en creatief te houden. We hebben meer mensen zoals haar nodig op Q! :"D
    Frodo schreef:
    (...)

    Amen
    Navigator schreef:
    (...)
    Damn dat was de enige nominatie die ik al wist. :')

    Maar jeeh hier ga ik morgen even goed voor zitten (:
    Gingy schreef:
    (...)

    Beter had ik het niet kunnen zeggen. Laura ontbrak ook zeker niet op mijn lijst :Y)

    Thank you guys <3

    Gingy schreef:
    9. User van het jaar:
    Krolock: Ik kan niets anders zeggen dat het gene waarvoor zij eerder al genomineerd is. Haar topics zijn geweldig, net als zij zelf, en het brengt wat leven op het forum.

    Jij bent geweldig! <3

    Navigator schreef:
    6 - Topic van het jaar
    Battle of the Characters

    8 - Profiel van het jaar
    Krolock

    Super lief, dank je wel. ^^


    GinnyWeasley8 schreef:
    1. Story van het jaar

    Her Voice door Krolock

    Deze story vond ik gewoon super om te lezen. Vooral omdat ik eigenlijk niet van vampiers hield maar ik ben er meer van gaan houden dankzij dit prachtige verhaal van Laura.

    Aw (bloos) dank je wel!

    Ik ga hier nog even over nadenken. ^^

    Gingy schreef:
    8. Profiel van het jaar:
    Ik zou zeggen Papiliones en Nomophobe, want beide hebben zulke leuke dingen/profiels laten zien dit jaar. Ik ben nog steeds weg van beide en dat zegt veel, want ik verander heel vaak van naam en profiel. Zo vaak dat de meeste mij vaak niet herkennen zonder in mijn oude username lijst te kijken.
    9. User van het jaar:
    Debbaut: want hij is een wandelend dagblad en dat weet hij gewoon. Stiekem wil ik een hele flauwe grap maken, maar ik hou me in
    Krolock: Ik kan niets anders zeggen dat het gene waarvoor zij eerder al genomineerd is. Haar topics zijn geweldig, net als zij zelf, en het brengt wat leven op het forum.
    Krullie: Ik ga hier geen uitleg over geven, want ik vind dat het voor zich spreekt.



    Dit is heel lief, Naomi! Dank je wel!

    Ik wil ook iemand nomineren, die dit heel erg verdiend heeft! Zij moet zeker niet ontbreken in de lijst! Daarom nomineer ik hierbij User van het jaar: Goldberg/Sylvie.


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    (...)

    Dit is heel lief, Naomi! Dank je wel!

    Ik wil ook iemand nomineren, die dit heel erg verdiend heeft! Zij moet zeker niet ontbreken in de lijst! Daarom nomineer ik hierbij User van het jaar: Goldberg/Sylvie.


    <3


    16 - 09 - '17

    Voor Story van het Jaar wil ik And Yet We Die nomineren van Chirrut , omdat het één van de verhalen is die ik heel erg gevolgd heb dit jaar.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    3. Gedicht van het jaar.
    Ik nomineer hiervoor de bommengordel van Qing/Metamorphoses aangezien het een van de meest pakkende gedichten is die ooit heb gelezen.


    Heaven is a place that we all have

    Shania. Sweety thank you so much for nominating Last Life 😍!!!!!

    Kawasaki schreef:
    Shania. Sweety thank you so much for nominating Last Life 😍!!!!!

    You're welcome hon <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Natblida schreef:
    Voor Story van het Jaar wil ik And Yet We Die nomineren van Chirrut , omdat het één van de verhalen is die ik heel erg gevolgd heb dit jaar.


    Omg, dank je wel!! <3 <3


    Rest in Peace, Son of Gondor

    MT.


    stay safe because I like being alive at the same time as you