• hallo, ik ben hermioneweasely, ik zit in de brugklas, ik moet voor school binnenkort een spreekbeurt houden, alleen mijn docente wil een origineel begin en einde, dus geen, ik ben... en mijn spreekbeurt gaat over... en dit was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen. nee het moet iets leuks en orgineels zijn. Mijn onderwerp is de Berlijnse muur. ik heb heel mijn spreekbeurt al af, ik kan alleen niks verzinnen voor het originele begin en einde, wil iemand me helpen? b.v.d.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    A man unwilling to fight for what he wants, deserves what he gets.

    Het hangt echt van het onderwerp van je spreekbeurt. Je zegt dat je het over de Berlijnse muur doet. Misschien kun je zelf een soort muur knutselen met klei of gips en deze op tafel zetten en rond laten gaan. Aan het einde van je spreekbeurt, zou je de muur misschien kapot kunnen maken, zoals bij de Berlijnse muur gebeurd is?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Het hangt echt van het onderwerp van je spreekbeurt. Je zegt dat je het over de Berlijnse muur doet. Misschien kun je zelf een soort muur knutselen met klei of gips en deze op tafel zetten en rond laten gaan. Aan het einde van je spreekbeurt, zou je de muur misschien kapot kunnen maken, zoals bij de Berlijnse muur gebeurd is?


    dat idee had ik ook al, alleen ik vroeg me af hoe ik dat dan het beste zou kunnen doen, heb je misschien tips? fijne feestdagen!


    A man unwilling to fight for what he wants, deserves what he gets.