• "Kerstmis op Quizlet?"


    Lieve users!

    De warmste periode van het jaar komt er weer aan! En nee, we kondigen hierbij geen hittegolf aan. We hebben het over Kerstmis, maar wat is Kerstmis nu eigenlijk? Op Kerstmis vieren christenen de geboorte van Jezus Christus, maar tegenwoordig associëren we Kerst met gezellig samen zijn, een kerstboom waaronder veel pakjes liggen (die we op kerstavond vol nieuwsgierigheid openen), sneeuw (of dat hopen we toch!), warmte en liefde, kerstverlichting en kaarsjes en ga zo maar door. Toch blijft Kerstmis voor iedereen anders en wordt het door iedereen op een andere manier gevierd.

    Vanuit de crew hebben we besloten een wedstrijd op te zetten. Iedereen kan en mag een creatie naar keuze maken waarin hij of zij vertelt of toont wat Kerstmis is voor hem/haar. Deze wedstrijd loopt van 24 december tot en met 8 januari. Wij zullen dan de mooiste creaties selecteren (prijs: eerste plaats: 25 credits, tweede plaats: twee spotlights, derde plaats: één spotlight naar keuze). Er zal ook een lijstje gemaakt worden van de top tien creaties. Om het beoordelen eerlijk te laten verlopen gaan wij ons niet op jouw betekenis van kerstmis baseren bij de beoordeling (dit is namelijk iets persoonlijks). Wij gaan letten op de manier waarop je dit brengt (denk aan creativiteit, originaliteit, out of the box).

    Veel creativiteit toegewenst.
    We zijn benieuwd naar jullie Kerstmis!


    Fijne feestdagen gewenst vanuit de hele crew!





    REGELS
    - De huisregels van Quizlet
    - We willen plagiaat toch nog eens noemen: het is verboden! Het leidt onherroepelijk tot diskwalificatie
    - De creatie moet speciaal voor deze wedstrijd gemaakt zijn en niet al eerder gemaakt zijn
    - Je mag maar één keer een creatie inleveren; veranderen is niet meer mogelijk

    FAQ (lees dit eerst door voordat je een vraag stelt)
    - Welke creaties mag ik allemaal inleveren?
    > Zo gek als dat je het kan bedenken! Wees creatief. Het kan gaan om vanalles, van een gedicht, tot een stand alone of een foto. Zelfs tekeningen of lijstjes zijn welkom!

    - Hoeveel creaties mag ik inleveren?
    > Juist één, meerdere creaties van dezelfde user worden uit de lijst gehaald. Enkel de eerste inzending is geldig! Als er inzendingen zijn van verschillende accounts die beheerd worden door één persoon, worden alle inzendingen gediskwalificeerd.

    - Zijn er bepaalde restricties? (minimum aantal woorden, maximum aantal woorden, etc.)
    > Nee, jullie zijn vrij hierin te kiezen.

    - Hoe zend ik iets in?
    > Inzenden kan in het Google docs-formulier (link staat onderaan). Je kan dat doen door de link te plaatsen van de creatie op Quizlet of een link naar eventueel de geüploade foto (Tinypic, Imgur, Tumblr).


    Inzenden niet meer mogelijk


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 0:04 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik doe zelf niet mee, maar ik vind het zelf altijd wel leuk om zulke creaties en dingen in de gaten te houden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hoop dat er veel inzendingen gaan zijn! *O*


    Ik wil een tuin vol egels

    Hoe lukt het? *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik moet nog even gaan brainstormen, maar ik wil het wel gaan doen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ik heb al wel een idee
    maar
    ik ben een beetje te laat denk ik en heb geen idee
    of het eigenlijk wel goed is
    lol

    Kom op, jongens! Wie gaat er nog meer creaties maken? *O*


    Heeft niemand een leuke foto van het kerstdiner dat hij/zij wilt inzenden? :Y) Dat mag ook natuurlijk. Of welke leuke pakjes hebben jullie allemaal gekregen? (: Willen jullie daarmee niet opscheppen (wbw)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hahaha nou, ik heb zo weinig tijd en dit leek me echt heel leuk. Maar ik doe al mee aan die fanfic wedstrijd, waarbij ik nu dus achterloop en ik moet me secret santa nog afronden en zaterdag Sofie's verjaardag.(krul)

    Ik weet wat kerstmis voor mij is: druk druk druk.(': Leuk druk.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kijk uit naar alle inzendingen. 3 Benieuwd wie er gaat lopen met de credits. (wbw)


    Ik wil een tuin vol egels

    Oh chips, ik lever hem net in en controleer nog eens, zie ik opeens een schrijffout. :'D
    Oh well, ik geef de schuld wel aan het feit dat ik zoveel kerstkaarten heb moeten schrijven.

    Krolock schreef:
    Oh chips, ik lever hem net in en controleer nog eens, zie ik opeens een schrijffout. :'D
    Oh well, ik geef de schuld wel aan het feit dat ik zoveel kerstkaarten heb moeten schrijven.


    hahhaha we vergeven het je! (:

    hoe zit het met de rest? *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ik wil nog heel graag iets proberen ;-;

    Kawasaki schreef:
    ik wil nog heel graag iets proberen ;-;



    Jaaa *O* Ga je iets tekenen? (wbw)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    nee haha. iets veel, orgineler 😏😏😏

    Kawasaki schreef:
    nee haha. iets veel, orgineler 😏😏😏


    ooooh nu maak je me benieuwd *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Pff dat van mij is totaal niet origineel haha maar het laat wel mijn kerst zien, so it's something ^^

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 18:23 ]