• "Kerstmis op Quizlet?"


    Lieve users!

    De warmste periode van het jaar komt er weer aan! En nee, we kondigen hierbij geen hittegolf aan. We hebben het over Kerstmis, maar wat is Kerstmis nu eigenlijk? Op Kerstmis vieren christenen de geboorte van Jezus Christus, maar tegenwoordig associëren we Kerst met gezellig samen zijn, een kerstboom waaronder veel pakjes liggen (die we op kerstavond vol nieuwsgierigheid openen), sneeuw (of dat hopen we toch!), warmte en liefde, kerstverlichting en kaarsjes en ga zo maar door. Toch blijft Kerstmis voor iedereen anders en wordt het door iedereen op een andere manier gevierd.

    Vanuit de crew hebben we besloten een wedstrijd op te zetten. Iedereen kan en mag een creatie naar keuze maken waarin hij of zij vertelt of toont wat Kerstmis is voor hem/haar. Deze wedstrijd loopt van 24 december tot en met 8 januari. Wij zullen dan de mooiste creaties selecteren (prijs: eerste plaats: 25 credits, tweede plaats: twee spotlights, derde plaats: één spotlight naar keuze). Er zal ook een lijstje gemaakt worden van de top tien creaties. Om het beoordelen eerlijk te laten verlopen gaan wij ons niet op jouw betekenis van kerstmis baseren bij de beoordeling (dit is namelijk iets persoonlijks). Wij gaan letten op de manier waarop je dit brengt (denk aan creativiteit, originaliteit, out of the box).

    Veel creativiteit toegewenst.
    We zijn benieuwd naar jullie Kerstmis!


    Fijne feestdagen gewenst vanuit de hele crew!





    REGELS
    - De huisregels van Quizlet
    - We willen plagiaat toch nog eens noemen: het is verboden! Het leidt onherroepelijk tot diskwalificatie
    - De creatie moet speciaal voor deze wedstrijd gemaakt zijn en niet al eerder gemaakt zijn
    - Je mag maar één keer een creatie inleveren; veranderen is niet meer mogelijk

    FAQ (lees dit eerst door voordat je een vraag stelt)
    - Welke creaties mag ik allemaal inleveren?
    > Zo gek als dat je het kan bedenken! Wees creatief. Het kan gaan om vanalles, van een gedicht, tot een stand alone of een foto. Zelfs tekeningen of lijstjes zijn welkom!

    - Hoeveel creaties mag ik inleveren?
    > Juist één, meerdere creaties van dezelfde user worden uit de lijst gehaald. Enkel de eerste inzending is geldig! Als er inzendingen zijn van verschillende accounts die beheerd worden door één persoon, worden alle inzendingen gediskwalificeerd.

    - Zijn er bepaalde restricties? (minimum aantal woorden, maximum aantal woorden, etc.)
    > Nee, jullie zijn vrij hierin te kiezen.

    - Hoe zend ik iets in?
    > Inzenden kan in het Google docs-formulier (link staat onderaan). Je kan dat doen door de link te plaatsen van de creatie op Quizlet of een link naar eventueel de geüploade foto (Tinypic, Imgur, Tumblr).


    Inzenden niet meer mogelijk


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 0:04 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Krolock schreef:
    Pff dat van mij is totaal niet origineel haha maar het laat wel mijn kerst zien, so it's something ^^


    ik vind het leuk en mooi gedaan, hoor! *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    oke ik heb het echt ff serieus gedaan en moet nu nog alles inelkaar zetten enzo dus ergens vandaag stuur ik 'm op

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    ik vind het leuk en mooi gedaan, hoor! *O*

    Ah thanks :Y)

    Kawasaki schreef:
    oke ik heb het echt ff serieus gedaan en moet nu nog alles inelkaar zetten enzo dus ergens vandaag stuur ik 'm op

    Dat van jou kan alleen maar een meesterwerk zijn

    Krolock schreef:
    (...)
    Dat van jou kan alleen maar een meesterwerk zijn

    haLLO NEE NIET ZO LIEF

    ik heb er serieus geen twijfels in dat jij gaat winnen
    and i am not even kidding

    Waaah nog een dag!

    Gaat er iemand nog een kerstlijstje maken? Of een kerstquiz? (wbw) Of voor de poëten onder ons: een gedicht? *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    wacht TOT 8 januari dus voor vandaag 23:59 ?

    oei dan is dat een foutje want we hadden afgesproken om heel de vakantie te doen dus tot en met! *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    oei dan is dat een foutje want we hadden afgesproken om heel de vakantie te doen dus tot en met! *O*

    oeh okay dan kan ik het rustig aan doen haha 😇

    oke crap ik heb het niet kunnen halen.
    i am so sorry.
    even though I started already

    iemand die nog een laatste sprintje wilt trekken? (no_chears)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Volgens mij zijn er heel weinig kandidaten en dat vind ik echt heel jammer. Zo rond de feestdagen moest ik al zoveel doen. Als dit volgend jaar eerder word aangekondigd dan zal ik tijd reserveren.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Metamorphoses schreef:
    iemand die nog een laatste sprintje wilt trekken? (no_chears)


    Oh nee! Ik dacht dat de deadline vandaag verliep.

    tot het einde van de vakantie, haha, vandaag is helaas pindakaas de school begonnen *cries*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Lieve users,

    De kerstvakantie is al een tijdje geleden afgelopen, maar we hopen dat jullie van de feestdagen hebben genoten en een fijn nieuwjaar hadden! Van jullie Kerst zijn we namelijk al op de hoogte, dankzij de leuke creaties die jullie hebben gemaakt. Bij de start van dit nieuwe, mooie jaar '2017' hebben wij onze koppen bij elkaar gestoken en de inzendingen bekeken. Er zijn uiteindelijk twee creatieve inzendingen uit de bus gekomen en beide waren ze zeer mooi en origineel. Daarom zullen deze users allebei een eerste plaats krijgen!

    Graag een applausje voor onze twee winnaars! *O*

    GrandR: Winter 2016 impressie: kerstkaart voor familie, Quizletkerstkaarten en secret santa cadeau's, disney on ice, vuurwerk en zelfgemaakte stroopwafel tiramisu.
    Krolock: Laura's kerst!

    GEFELICITEERD! *O*



    Als laatste punt zouden wij ook graag feedback krijgen van jullie, alle users! Zouden jullie eventjes de tijd willen nemen enkele (of alle YAY) vragen te bekijken en erop te reageren? ^^ Het helpt ons namelijk om onze acties en wedstrijden te verbeteren en dat kan natuurlijk enkel met de hulp van jullie!
    - Hoe vond je het concept? (+ eventueel verbeterpunten)
    - Hadden jullie meer tijd nodig om een creatie te maken? Zo ja, hoeveel meer?
    - Hadden jullie meer promotie gewild? (met andere woorden hadden jullie pas te laat over de wedstrijd gehoord om deel te kunnen nemen?)
    - Andere opmerkingen?

    Heel erg bedankt! Vergeet zeker niet onze winnaars hartelijk te feliciteren *O* *O* *O*.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys