• Ja. Hele leuke actie en ik had me er ook erg op verheugd, maar nu blijkt dat ik eigenlijk niks te lezen heb. En ik wil geen nutteloze reacties plaatsen op creaties alleen om zo'n sneeuwbal te krijgen. Duss... drop je stories hier! Ik zal bij alles een kijkje nemen, behalve bij 1D of alles wat daar op lijkt. Het maakt me niet uit of je er nog mee bezig bent of dat het al afgerond is, maar ik ben wel van plan om (inhoudelijk!) te reageren dus als je geen zin hebt om reacties te krijgen op een verhaal van 3 jaar oud... tjsa :"D

    Trouwens, je mag hier al je creaties dumpen. Ben niet zo wild van gedichten, maar hé, laat ik het eens proberen!

    [ bericht aangepast op 24 dec 2016 - 18:54 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mt want same


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    http://www.quizlet.nl/stories/154783/her-voice/

    Meer lezers zijn altijd welkom. :') als dit iets is wat je aanspreekt tenminste. Anders moet je het niet doen natuurlijk :Y)

    Ik heb geen idee of je al wat hebt gelezen van mij eigenlijk. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zucht, als ik nou eens begon aan mijn verhaal...

    Ik heb voornamelijk veel HP fanfics, maar er zitten ook nog wat andere dingetjes tussen, oa OP. En ik vind feedback/reacties waar dan ook fijn. Maakt niet uit hoe oud het is, ik kan er altijd wat mee, dus mocht er iets voor je tussen zitten: leef je uit.

    Afgeronde verhalen



    Genre: Harry Potter fanfic, fantasie, spanning, drama en een vleugje romantiek
    Leeftijdskeuring: 12 jaar en ouder, voornamelijk vanaf hoofdstuk 13
    Lengte: 99 hoofdstukken, +-116K
    Samenvatting:
    Masquerades, precursors of theatre as we know it, where a source of chaos. They cloaked conspiracy, treachery, murder and mystery. Well, I'm something like that. A mystery cloaked by a mask. A secret hidden in the shadows. I'm The Mystery Behind the Mask.

    Gryffindor corresponds to the element of fire, Hufflepuff to the element of earth, Ravenclaw to the element of air and Slytherin corresponds roughly to the element of water. United their power would have been beyond imagination.

    Quinn is zo'n typisch gevalletje van samensmelting. In de verstreken jaren zijn de bloedlijnen van de vier oprichters wel eens in contact gekomen, maar nog nooit is het voorgekomen dat iemand afstamde zowel Gryffindor, als Hufflepuff, als Ravenclaw, als Slytherin. Haar bestaan is zeventien jaar geheim gehouden door een ex dooddoener, met het idee haar krachten te kunnen gebruiken wanneer zij een volwassen heks is. Nu dit het geval is, stuurt hij haar naar Hogwarts met maar één simpele missie: het volbrengen van het plan van de gesneuvelde Heer van het Duister. Echter blijkt Quinn ook nog haar eigen inbreng en mening te hebben en is het volbrengen van haar taak lastiger dan gedacht. Vooral wanneer ene James Sirius Potter ook nog in de waan lijkt te zijn dat hij ooit net zo'n beroemde held zal worden als zijn vader.



    Genre: Harry Potter fanfic, Fantasie, Romantiek, Komedie
    Leeftijdskeuring: 12+
    Lengte: 16 hoofdstukken, +- 32K
    Samenvatting:
    Als alles in het leven fout lijkt te gaan en je hart alleen met leegte is gevuld, je warmte mist en duisternis je omringt, weet dan dat het licht dichterbij is dan je denkt en zal verschijnen op de meest onverwachte manieren.


    "Leave me alone, Potter!"
    "No, I won't leave you. Not like he did"


    Het dramatische, romantische en humoristische verhaal over de aanloop naar de dag dat Lily Evans eindelijk de naam "James" over haar lippen kreeg, in plaats van hem op hatelijke toon "Potter" te noemen. Een dag die James Potter nog altijd benoemt tot het beste verlate kerstcadeau ooit.



    Genre: Onbekende personen, avontuur, thriller
    Leeftijdskeuring: 12 jaar en ouder, kan neigen naar 16 jaar en ouder.
    Lengte: 68 hoofdstukken, +- 74K
    Samenvatting:
    De drieëntwintigjarige Iwo is al bijna vier maanden afgestudeerd en werkeloos, als hij plots gebeld wordt door zijn oom in India. De jongste broer van zijn moeder, reisleider van beroep, verzoekt hem dringend het eerste vliegtuig naar New Delhi te nemen. De dochter van zijn beste vriend is ontvoerd en volgens hem is vreemd genoeg Iwo de enige die hen kan helpen. Hij heeft zijn redenen om te geloven dat de roof iets te maken heeft met een oude epos waar Iwo werkelijk alles over beweert te weten: De Ramayana. Na enig twijfelen stemt Iwo ermee in, familie help je immers altijd. Iwo weet alleen niet dat deze roep om hulp slechts het begin is van een bloedstollende race tegen de klok vol raadsels, mysteriën en met een geduchte psychopaat als tegenstander, iets waar de wereldvreemde Iwo helemaal niet naar op zoek was en wat zijn idee over wat feit en wat fictie is compleet zal veranderen.

    Het riskante aan mythen is dat je geen idee hebt wat waar is en wat niet. Er zijn cruciale dingen aan toegevoegd en verloren gegaan. Eigenlijk zijn ze vergelijkbaar met het schimmenspel. Je ziet de schimmen, maar het zijn slechts schaduwen van de werkelijkheid. Misleidend en ongrijpbaar.



    Genre: Flynn Rider Fanfic, fantasie, romantiek
    Leeftijdskeuring: Alle leeftijden
    Lengte: 7 hoofdstukken, ruim 9K
    Samenvatting:
    Wanneer Roos via haar laptop één van haar favoriete Disney films, Tangled, kijkt tijdens een typisch Hollandse storm, slaat de bliksem in. Via het apparaat krijgt ze een enorme schok die haar leven compleet zal omgooien. Niet omdat ze er fysieke problemen van ondervindt, maar omdat er iets onmogelijks blijkt te zijn gebeurd. Roos wordt namelijk wakker in een wel héél bekend extreem groen bos, waar ze niemand minder dan Flynn Rider tegen het lijf loopt. Zal ze ooit nog de weg naar huis terugvinden, of is ze gedoemd voor eeuwig in de wereld van Tangled gevangen te zitten? Wil ze eigenlijk überhaupt nog wel naar huis?

    "Don't you see that what you need is standing in front of you?"



    Genre: Harry Potter fanfiction, Fantasy, Drama en een vleugje romantiek en humor
    Leeftijdskeuring: Alle leeftijden
    Lengte: 5 hoofdstukken, +- 6K
    Samenvatting:
    Did you ever wonder how I became evil? Did you ever wonder why I used my perfection to make people forget? You didn't think I was born this way, did you? 'Cause that would be a Perfect Error of Judgement.

    Het verhaal over hoe Gilderoy Lockhart is geworden wat hij is.



    Genre: Harry Potter fanfiction, Fantasy, Romantiek en een vleugje humor
    Leeftijdskeuring: 12+
    Lengte: 3 hoofdstukken, +- 5,7K
    Samenvatting:
    31 juli 1980. Het is een warme zweterige nacht en hoewel Remus in diepe slaap is, lijkt Sirius maar niet tot rust te kunnen komen. Het is alsof hij een voorgevoel heeft dat er iets staat te gebeuren. Hoewel, misschien is het ook wel gewoon de hitte die zijn slaap teniet doet. Hijzelf gelooft echter veel liever dat hij belangrijke zaken magnifiek aanvoelt en dus een extra talent heeft in zijn immense kast van bijzonder uitmuntende opmerkelijkheden. De vraag is alleen of hij daar nog steeds trots op is, als er plots een indringer in de slaapkamer staat...


    Like Dust || Jily
    A Birthday Present for ProngsPotter

    Genre: Harry Potter fanfic, fantasie, romantiek en een vleugje humor
    Leeftijdskeuring: 12+
    Lengte: Een proloog en 7 hoofdstukken, +- 12K
    Samenvatting:
    Lily Evans ontwikkelt de gewoonte altijd James Potters troep op te ruimen, iets waar een toch vrij curieuze relatie tussen de twee ontstaat. Eentje die zich op de meest aparte wijze ontwikkelt in de zeven jaren op Hogwarts.




    Lopende verhalen



    Genre: Harry Potter fanfic, romantische komedie, fantasie
    Leeftijdskeuring: 12 jaar en ouder
    Planning: Start 1 februari 2016, afronden in 2017
    Samenvatting:
    Wanneer Harry begint te twijfelen aan de liefde tussen zijn ouders, grijpt Sirius Black in en vertelt zijn petekind hoe James en Lily precies bij elkaar zijn gekomen, namelijk dankzij zijn eigen heldhaftige optreden. Het humoristische verhaal wordt bijgeschaafd door Remus Lupin, die koste wat het kost wil voorkomen dat Harry slachtoffer wordt van Sirius' levendige fantasie. Echter zorgt dit ervoor dat Harry uiteindelijk niet het ontstaan van één perfect koppel krijgt te horen, maar twee.



    Genre: The Hunger Games fanfic, Sci-Fi, Avontuur
    Leeftijdskeuring: 12 jaar en ouder
    Planning: Doorstart in december 2015, afronden in 2017
    Samenvatting:
    Once someone said to me that snowflakes are like people. They kinda look alike but no two are exactly the same. I have experienced that only some of us are similar to snowflakes. Those people are here to create peacefulness, to quench the fire that others started. We need them. However, it is hard for most of us to understand that without them the whole system will collapse and humanity will be lost forever.

    We proudly present you the 77th and final Hunger Games! With 24 children from the Capitol as tributes.


    Annabelle Snow haar leven staat op zijn kop, wanneer ze na de stemming van de overgebleven winnaars gedwongen wordt mee te doen aan een laatste hongerspelen, bedoelt om het Capitool duidelijk te maken hoe vreselijk de spelen eigenlijk zijn. Ze is in de afgelopen paar jaren wel getraind mocht zoiets ooit gebeuren, maar in tegenstelling tot haar grootvader, is de jongedame helemaal geen wreed persoon en kan ze zich überhaupt niet eens voorstellen dat ze ooit een dier zou doden, laat staan een ander mens. Ze draagt geen vuur met zich mee, zoals haar grote voorbeeld Katniss altijd deed. Daarnaast zien alle andere tributen haar als schuldige en dus ligt al vast dat zij de ultieme prooi is in deze spelen. Ze is gedoemd te sterven, of toch niet?



    Genre: Harry Potter fanfic, Parodieën, komedie, romantiek
    Leeftijdskeuring: Alle leeftijden
    Planning: Lopend
    Samenvatting:
    De bekende Frozen songs in een Jily jasje.


    Some people are worth singing Frozen songs for. She was one of those people. Merlins sparkling flip flops, she could make all my totally awesome Potter coolness melt in an instant and my super hot Quidditch body shiver as if I was in deep deep snow. I couldn't just let her go, could I?




    Genre: Harry Potter fanfic, Fantasie, Komedie, Romantiek
    Leeftijdskeuring: 12+
    Planning: Afronden in december 2016
    Samenvatting:
    Juist als je denkt dat het einde in zicht is en de tijd je vijand wordt, zal je zien dat aan vriendschap en liefde eigenlijk nooit echt een einde zit. Beste vrienden ben je immers tot in de eeuwigheid.


    "Padfoot, give it back. Now!"
    "'Deer Potter'. Oh she uses 'Deer', how cute."
    "I hate you, I truly do."
    "Awh, I love you too Prongsie"


    Het toch vooral bizarre en komische verhaal over de zomer waarin Sirius Black eindelijk de hele vakantie bij de Potters woonde en hiermee de snode plannen waarschijnlijk nooit meer tot een einde zouden komen voor James Potter. Een zomer die Sirius vooral zal herinneren als de zomer dat zijn beste vriend eindelijk het geluk kreeg dat hij verdiende.



    Genre: Onbekende personen, Avontuur, Komedie
    Leeftijdskeuring: Alle leeftijden
    Planning: Afronden in december 2016
    Samenvatting:
    Als op een duistere dag al Emma's haakspullen gestolen worden door een mysterieuze maar gevaarlijke dief, zijn alle haakwerkjes ten einde raad. De politie neemt Emma's aangifte niet serieus en het vervangen van al haar haakspullen is zo simpel en goedkoop nog niet. Bang dat ze er nooit meer nieuwe vriendjes bij zullen krijgen, komen alle haakwerkjes samen en bedenken een plan. Maar is dat niet veel te gevaarlijk voor een groep haakwerkjes? En wie is die mysterieuze dief eigenlijk? Zullen ze ooit Emma's haakspullen terugvinden, of betekent dit avontuur het einde van alle haakwerkjes?



    Genre: NCIS Fanfic, Misdaad, Detective, Choose Your Own Adventure
    Leeftijdskeuring: 16+
    Planning: Afronden in december 2016
    Samenvatting:
    2 December 2016, Londen. Het lichaam van een jonge getalenteerde componiste wordt opgevist uit de Theems. Wanneer er een oude seriemoordenaar uit New York lijkt te zijn opgedoken in Londen, wordt één van de agenten die destijds aan de zaak werkte, Anthony DiNozzo, eropuit gestuurd om het Londense team te versterken. Afgezonderd van zijn geliefde collega's duikt hij het onderzoek in, om verwikkelt te raken in een ingewikkeld patroon van bewijzen en wanneer hij in aanraking komt met een mysterieuze getalenteerde accordeoniste lijkt opeens iedereen in zijn omgeving verdacht. Zal Tony de dader vinden voor de seriemoordenaar zijn werk voltooit en afrekent met alle mogelijke losse eindjes inclusief DiNozzo zelf? Het is aan jou. Maak de juiste keuzes en los het raadsel op in deze Quizlet Choose Your Own Adventure Story.


    Happy Birthday my Potter!

    Hier heb je in elk geval mijn schrijvers-ID. (:
    Hij is niet helemaal up to date, ik heb Leviathan inmiddels geïnactiveerd en dat ga ik na het weekend ook met Hij stal mijn leven en Beasts doen. Maar de rest blijft wel actief. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je houdt van TWD, dus misschien ben je in voor mijn zombie story? :') Het is maar een short story tho. Klik!
    En anders mag je ook natuurlijk een kijkje nemen bij mijn SOTY, Verblind door liefde (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    http://www.quizlet.nl/stories/160087// dit is de story van mij en GinnyWeasley8 hij gaat over hermelien griffel, ginny wemel, en draco malfidus, kijk maar of je het wat vind.


    A man unwilling to fight for what he wants, deserves what he gets.

    * Just love • • Hermelien Griffel & Ginny Wemel


    A man unwilling to fight for what he wants, deserves what he gets.

    Tada haha c:

    • Afgeronde Stories •

    H_NGM_N
    x Link • 50K • Drama/OP/Historisch • OP • NL x
    Een ijzige wind giert door de steegjes van Petrograd in de beginjaren van het grote sovjet rijk. In een tijdperk van oorlogen probeert de jonge Isidor in de voetsporen van zijn vader te treden en trots zijn vaderland te dienen. Hij komt in het leger terecht en lijkt daar zijn glorie te kunnen pakken. In zijn zoektocht naar de perfecte man verliest hij niet alleen zichzelf, maar alles wat hem dierbaar is. Hij beseft dat de enige die het einde van de oorlog daadwerkelijk meemaken de gesneuvelden zijn. War does not determine who's right, only who is left.

    Like snow • Minerva McGonagall
    x Link • 5K • Fantasy/Drama • HP; Minerva McGonagall • ENG x
    Minerva McGonagall was a brave, young witch, who was known for her wit and outstanding transfiguration skills. Her love for books was as big as her love for Quidditch and her loyalty to her house and school. On a cold day, this young, bookish girl roamed the hallways of Hogwarts and found herself to be lost in one of the many school's secrets.

    Uitgeschreven • Horror Short
    x Link • 15K • Drama/Horror/Onbekende Personen • OP • NL x
    Liefdesverdriet, ruzies en vooral heel veel drama, dat is wat je vindt als je het RPG van Melrose High leest. De drama lijkt over de top te gaan als er een nieuw karakter geïntroduceerd wordt. Niet alleen de personages, maar ook de spelers lijken één voor één te verdwijnen en op een gegeven moment is de lijn tussen echt en fictie bijna niet meer te trekken...

    Deer Evans... • Jily
    x Link • 4K • Fantasy/Drama/Fanfiction • HP; Jily • NL x
    James and Lily through the ages. Een love story over James Potter en Lily Evans, speciaal voor Anna's verjaardag.

    I'm not stupid! • Wolfstar
    x Link • 27K • Drama/Fanfiction/Romantiek • HP; Wolfstar • NL x
    Sirius Black is the most popular boy at school and he hides two big secrets. When the chronically sick Remus Lupin turns up and becomes Sirius’ new tutor, slowly things change and secrets come out…

    Birthday Wishes [Wolfstar] • [4 shot]
    x Link • 4K • Fanfiction/Romantiek • HP; Wolfstar • NL x
    Het is Remus' verjaardag en Sirius heeft een heel bijzonder cadeau voor hem klaarstaan... "My present, is my love for you."

    Crazy • Sirius Black
    x Link • 50K • Drama/Fanfiction/Fantasy • HP; Sirius Black • NL x
    Katherina Vakrov wordt dagenlang gemarteld door Voldemort en zijn aanhangers omdat zij als één van de weinige weet, waar Lily en James ondergedoken zitten. Langzaam wordt ze gek, maar ze geeft niet toe, nooit zal ze hen verraden. Nadat ze weer vrijkomt lijkt alles de goede kant op de gaan in de oorlog tegen Voldemort, totdat Sirius Black - James' beste vriend - de familie Potter verraad en de wereld van Katherina compleet in elkaar stort.

    Amphora Cordi
    x Link • 50K • OP/Horror/Thriller • OP • NL x
    Damian Eros Gaele zijn hart was gebroken door haar en nu neemt hij wraak. Één voor één verdwijnen jonge, beeldschone meisjes. Heel af en toe worden ze terug gevonden en er is één ding dat er op valt: bij alle slachtoffers is het hart met geweld uit hun borstkas gereten.

    All was well... [Dramione] • [4 shot]
    x Link • 5K • Drama/Romantiek/Stand Alone • HP; Dramione • ENG x
    The day has come, the day has come where the true nature of their love is exposed. She is a Gryffindor, he a Slytherin. She is a mudblood, he a pure blood. They don’t belong together, it’s not right. The Battle of Hogwarts has started and so has the battle for their love. A gruesome story about two lovers who are confronted with impossible choiches. A secret relationship is exposed in the most cruel way imaginable. Will their love survive?



    • Lopende Stories •

    Ingeschreven: een prequel • Horror Short
    x Link • 0K • Drama/Horror/Onbekende Personen • OP • NL x
    Het leven van een jong meisje ligt aan flarden tot ze een dagboek vindt en de kans krijgt om een andere identiteit aan te nemen. Echter, brengt dit meer problemen met zich mee dan ze van te voren had kunnen bedenken en raakt ze in de knoop met haar eigen aangenomen realiteit.

    Lilac • Harley Quinn
    x Link • 0K • Action/Sci-Fi/Fanfiction • DC; Harley Quinn • ENG x
    Dr. Quinn's life was completely turned when she got introduced to a green monster. Instead of getting afraid she did the opposite and fell in love with him, not knowing how that would completely change her. You were red and you liked me because I was blue. You touched me and suddenly I was a lilac sky and you decided purple just wasn't for you.

    A pumpkin spiced latte • Marauders
    x Link • 0K • Fantasy/Drama/Fanfiction • HP; Marauders • Engelstalig x
    Fall has entered the grounds of Hogwarts and the Quidditch teams are preparing themselves for the first match of the season: Gryffindor against Slytherin. Meanwhile, James Potter and his best friends - Sirius Black - get themselves ready for their favorite night of the year. In an attempt to find love and laughter, they create the biggest prank of all time, that eventually comes to bite them in the face. Happy Halloween...

    Nihility • OP
    x Link • 0K • Fantasy/Sci-Fi • OP • NL x
    Aphrodite Elys leeft in een wereld die verdeeld is in vakjes. Een distopie. Haar leven is opgedeeld in lijnen. In vlakken. Echter, als ze erachter komt dat ze in geen van deze vakken past, wordt haar eigen lijn pas echt getrokken.

    The Grace of Betrayal • Wolfstar
    x Link • 0K • Fantasy/Drama • HP; Wolfstar • Engelstalig x
    The first wizarding war is approaching. Sirius Black and Remus Lupin both get dragged to a different side. They need to hold on to each other, but can you justify turning your back to your friends when you are in love and are there always only two sides?

    [ bericht aangepast op 24 dec 2016 - 22:38 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kijk anders even op mijn profiel. Bijna alles is af of wordt gegarandeerd afgemaakt. Ik zit nu op mobiel, dus ik kan helaas geen fancy lijstje voor je maken.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb een hele hoop stories! Mijn meest recente lange, afgeronde verhaal (waar ik ook nog het meest tevreden mee ben) is Lights all askew in the heavens, een Harry Potter fanfic. ^^

    Mijn Schrijvers ID is echter ook bijna up to date, en daar staan links naar zeventig andere stories (en al mijn quizzen en gedichten). (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb een hele hoop stories! Mijn meest recente lange, afgeronde verhaal (waar ik ook nog het meest tevreden mee ben) is Lights all askew in the heavens, een Harry Potter fanfic. ^^

    Mijn Schrijvers ID is echter ook bijna up to date, en daar staan links naar zeventig andere stories (en al mijn quizzen en gedichten). (krul)


    Wow D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    (...)

    Wow D:


    Ze zijn niet allemaal afgerond en ik zou ze ook niet allemaal aanraden (maar bij de alleroudste staat ook wel een waarschuwing, haha), maar ja. Ik heb ooit heel, heel veel geschreven. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gimme more!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen