• Woorden zijn maar woorden - ik heb me al meermaals afgevraagd hoe de mensen achter die woorden, die posts en die verhalen eigenlijk écht klinken. Dus bij deze: hoe klinkt jullie stem? Als jullie het willen laten horen, kun je altijd een stukje opnemen via www.vocaroo.com. Het lijkt me echt leuk om anderen eens te horen, haha.

    Ik zal beginnen. Omdat ik "hallo ik ben Leah en zo klinkt mijn stem" een beetje saai vond om te zeggen, heb ik een gedicht van Marc Tritsmans (die ooit de Herman De Coninckprijs won) ingesproken. Het is niet helemaal on-point, but hey, I'm trying, haha. Ik heb het ook van de eerste keer ingesproken, dus sorry als mijn intonatie niet volledig goed is. http://vocaroo.com/i/s0dxwUJsgCUu

    [ bericht aangepast op 25 dec 2016 - 17:10 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Metamorphoses schreef:
    https://www.speakpipe.com/voice-recorder/msg/17b2rv0aiq0ri2ct

    awkward dit HAHAHA


    Wil jij mij alsjeblieft bedtime-verhaaltjes voorlezen?
    En Megan, jij ook? Pls?

    [ bericht aangepast op 25 dec 2016 - 22:13 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Firgun schreef:
    (...)

    Aaaawh, Megan, jij hebt echt een leuke stem! En nu weet ik hoe ik je naam moet uitspreken, haha, ik spreek het in m'n hoofd altijd als Mégan uit. :'D


    N'aww, thank you! En ja hahaha, het is mee-gun gewoon. Maar ik luister naar alles hoor.

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Wil jij mij alsjeblieft bedtime-verhaaltjes voorlezen?
    En Megan, jij ook? Pls?


    Speciaal voor jou! <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    aaaawh, dat is zo lief van je haha. c:
    je kunt echt goed voorlezen, though


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    i'm not even going to try HAHA

    maar leuk dat je m'n stem leuk vindt :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    wat een lieve stemmetjes allemaal
    mijn stem Is 💩 dus ik ga het niet eens proberen😂

    Als ik een momentje tijd vind, ga ik mij hier ook wel eens aan wagen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Firgun schreef:
    (...)

    Aaaawh, Megan, jij hebt echt een leuke stem! En nu weet ik hoe ik je naam moet uitspreken, haha, ik spreek het in m'n hoofd altijd als Mégan uit. :'D


    Hier hetzelfde haha. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Misschien ooit, als ik de tijd kan vinden :')


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."