• De foto is de link naar de story waar alle Lay-outs zullen komen staan

    Heyy! Welkom in mijn Lay-out shop!
    Ongeveer een half jaar geleden had ik ook een Profile Shop maar door tijdsgebrek ben ik ermee gestopt. Nu heb ik weer zin om profielen te maken en heb ik er genoeg tijd voor. Maar ik ga dit keer ook andere Lay-outs maken zoals RPG templates.
    Regels

    Ja er zijn ook regels. Regels zijn niet altijd fijn maar wel nodig om orde te houden. Hier komen ze:

    ❤️ Ik hoop natuurlijk dat de Lay-outs snel klaar zijn, maar ik kan niet heksen. Ik heb ook nog een leven buiten deze Lay-out Store en doe dit voor de lol dus opfokken helpt echt niet.
    💛 Ga alsjeblieft niet zeuren daar kan ik niet tegen als het om dit soort dingen gaat dus doe niet. Een keertje vragen mag natuurlijk wel.
    💚 Ga alsjeblieft niet klagen over dat je de Lay-out niet mooi vind. Ik doe gewoon mijn best dus als je het niet mooi vind zeg dat dan even dan kan ik het nog aanpassen of een ander profiel maken.
    💙 Vul alsjeblieft het lijstje in met in elk geval een paar belangrijke dingen anders wordt het wel erg moeilijk om een Lay-out te maken die je echt mooi vind.
    💜 Ik volg gewoon de volgorde en maak hier geen uitzonderingen in.
    🖤 Er zijn nu vijf plaatsen in mijn wachtlijst, maar dit kunnen er altijd meer worden. Hou er wel rekening mee dat je moet wachten voordat ik klaar ben met de Lay-outs voor je.
    😀 Ik maak de Lay-outs voor de lol en dit betekend ook dat je niet verplicht bent om ervoor te betalen. Toch heb ik wel graag dat ik iets van een beloning ervoor krijg. Zoals 1 credit of mijn naam op de Lay-out. Maar nogmaals, het is geen verplichting.
    😘 Laat het even weten als je geen Lay-out nodig hebt of als je ook bij iemand anders een aanvraag hebt lopen.
    😂 Geen ruzie in het topic en liever ook geen spam.
    😊 Als je na een week niet gereageerd hebt haal ik je van de lijst af.
    Invullijstje

    Vul dit even in als je een Lay-out wil.

    • Wat voor een soort Lay-out wil je? (Profiel, Lay-out voor een RPG rol, etc)
    • Thema?
    • Moet de Lay-out gekoppeld zijn aan iets?
    • Lettertype
    • Kleuren?
    • Plaatjes?
    • Links?
    • Overige tekst?
    • Tussenkopjes of dat soort dingen?
    • Extra's/bijzonderheden?
    • Wil je een PB als ik klaar ben?

    Wachtlijst

    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    Ik vind het handig om met een kleuren schema te werken. Dus hier is het:
    Aanpassen
    Wachtend op antwoord
    Klaar maar komt pas later online
    Mee bezig
    Idee klaar
    Idee bedenken
    Nog niet aan begonnen

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 17:35 ]

    Invullijst

    • Thema? Verzin maar iets grijzigs.
    • Moet je profiel gekoppeld zijn aan iets? (Bijvoorbeeld fandoms) Nee
    • Lettertype? Comic Sans MS en Times
    • Kleuren? Grijs
    • Plaatjes? (Dit mogen ook ideeën, suggesties of richtlijnen zijn naar iets). Een grijs GIF bestand
    • Links? Nope.
    • Tekst? (Bijvoorbeeld quotes of een uitleg). Een Engels gedicht (waarover mag je zelf weten)
    • Extra / Bijzonderheden? Nee.

    Misschien is het toch tijd dat ik wat met mijn profiel ga doen! Ik zou het super vinden als jij dit voor mij kan doen. Gezien ik er echt heel slecht in ben :)

    • Thema?
    • Moet je profiel gekoppeld zijn aan iets? (Bijvoorbeeld fandoms) Reign, The White Queen en The Tudors. Zoiets (:
    • Heb je voorkeur voor een lettertype? Book Antiqua deze (:
    • Heb je een voorkeur voor een kleur of kleuren? cornflowerblue
    Steelblue Lightslategray
    • Wil je plaatjes? En welke? (Dit mogen ook ideeën, suggesties of richtlijnen zijn naar iets).
    Plaatjes met het bloempje Vergeetmijnietjes of een sneeuwklokje, beide vindt ik mooie bloemen (:
    1 2 3 of gewoon wildflowers <3
    of deze
    dit vind ik gewoon super schattig
    • Wil je links? geen links
    • Wat voor tekst wil je erop? deze deze
    • Extra / Bijzonderheden Denk de sfeer beetje fris, lente en liefelijk.

    Ik wens je succes :p

    WenseKronik schreef:
    Misschien is het toch tijd dat ik wat met mijn profiel ga doen! Ik zou het super vinden als jij dit voor mij kan doen. Gezien ik er echt heel slecht in ben :)

    • Thema?
    • Moet je profiel gekoppeld zijn aan iets? (Bijvoorbeeld fandoms) Reign, The White Queen en The Tudors. Zoiets (:
    • Heb je voorkeur voor een lettertype? Book Antiqua deze (:
    • Heb je een voorkeur voor een kleur of kleuren? cornflowerblue
    Steelblue Lightslategray
    • Wil je plaatjes? En welke? (Dit mogen ook ideeën, suggesties of richtlijnen zijn naar iets).
    Plaatjes met het bloempje Vergeetmijnietjes of een sneeuwklokje, beide vindt ik mooie bloemen (:
    1 2 3 of gewoon wildflowers <3
    of deze
    dit vind ik gewoon super schattig
    • Wil je links? geen links
    • Wat voor tekst wil je erop? deze deze
    • Extra / Bijzonderheden Denk de sfeer beetje fris, lente en liefelijk.

    Ik wens je succes :p


    Je profiel is af. Klik
    Ik hoop dat je het wat vind :)


    • Moet je profiel gekoppeld zijn aan iets? Ik wil een Harry Potter theme
    • Heb je voorkeur voor een lettertype? Ik vind times heel mooi
    • Heb je een voorkeur voor een kleur of kleuren? Als het maar bij elkaar past
    • Wil je plaatjes? En welke? (Dit mogen ook ideeën, suggesties of richtlijnen zijn naar iets). Ik heb nu een gifje van Luna , die wil ik er sws in. Voor de rest mag je nog wel andere gifjes toevoegen , maar niet te veel. Max 2 of 3.
    • Wil je links? Nee
    • Wat voor tekst wil je erop? (bijvoorbeeld quotes, gedichten, berichtjes voor users of een uitleg van je username) Ik heb een quote van dumbledore op mijn profiel van 'Happiness can be found even in the darkest of times if one remembers to turn on the light' en dan het liefst onder elkaar zoals ik nu al op mijn profiel heb staan.
    • Extra / Bijzonderheden Ik dacht zelf dat het leuk is als misschien links de dumbledore quote komt en dan rechts de gif van Luna.


    Firm believer of all that is magic

    Lilly_Potter schreef:
    (...)

    Je profiel is af. Klik
    Ik hoop dat je het wat vind :)


    I like it! Duizendmaal dank <3

    WenseKronik schreef:
    (...)

    I like it! Duizendmaal dank <3

    Dan zal ik de codes even naar je opsturen in een pb.


    Ps: GinnyWeasley8 is Lilly_Potter geworden.

    Lilly_Potter schreef:
    (...)
    Dan zal ik de codes even naar je opsturen in een pb.


    Ps: GinnyWeasley8 is Lilly_Potter geworden.


    okidoki! Ik zal het onderaan mijn profiel straks zetten ;)

    Plutonium schreef:
    Invullijst

    • Thema? Verzin maar iets grijzigs.
    • Moet je profiel gekoppeld zijn aan iets? (Bijvoorbeeld fandoms) Nee
    • Lettertype? Comic Sans MS en Times
    • Kleuren? Grijs
    • Plaatjes? (Dit mogen ook ideeën, suggesties of richtlijnen zijn naar iets). Een grijs GIF bestand
    • Links? Nope.
    • Tekst? (Bijvoorbeeld quotes of een uitleg). Een Engels gedicht (waarover mag je zelf weten)
    • Extra / Bijzonderheden? Nee.


    Je profiel is af. Klik
    Ik heb er mijn best op gedaan dus ik hoop dat je het wat vind. Als je iets niet mooi vind of iets anders wil mag je dat natuurlijk zeggen. :)

    Ow wauw wat ontzettend leuk dat je dit doet :D
    Ik ben helaas ontzettend inspiratieloos, maar ik vertrouw je volledig haha

    • Thema?
    • Moet je profiel gekoppeld zijn aan iets? (Bijvoorbeeld fandoms) Nee
    • Heb je voorkeur voor een lettertype? (Je kan veel lettertypes hier vinden) Een van de scripts of Vivaldi ofzo. Misschien is dat lastig te lezen, maar dan zijn Garamond of Century Gothic ook goede opties ^^
    • Heb je een voorkeur voor een kleur of kleuren? Zie dit topic voor een aantal kleuren die ik kan gebruiken. Het liefste warme/zachte kleuren (Indianred, chocolate, sienna dat soort)
    • Wil je plaatjes? En welke? (Dit mogen ook ideeën, suggesties of richtlijnen zijn naar iets). Bloemen, herfstbladeren, een beetje een relaxte uitstraling.
    • Wil je links? Nee
    • Wat voor tekst wil je erop? (bijvoorbeeld quotes, gedichten, berichtjes voor users of een uitleg van je username) deze of deze of deze . Als je zelf iets tegenkomt mag dat ook.
    • Extra / Bijzonderheden Op zich niet nee

    Ik ben ontzettend benieuwd (yeah)


    edit: Ik ben duidelijk vergeten hoe de links hier werken.....working on it. Opgelost (sorry als je hier 10 meldingen van hebt gekregen

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 11:58 ]


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    Tuena schreef:

    • Moet je profiel gekoppeld zijn aan iets? Ik wil een Harry Potter theme
    • Heb je voorkeur voor een lettertype? Ik vind times heel mooi
    • Heb je een voorkeur voor een kleur of kleuren? Als het maar bij elkaar past
    • Wil je plaatjes? En welke? (Dit mogen ook ideeën, suggesties of richtlijnen zijn naar iets). Ik heb nu een gifje van Luna , die wil ik er sws in. Voor de rest mag je nog wel andere gifjes toevoegen , maar niet te veel. Max 2 of 3.
    • Wil je links? Nee
    • Wat voor tekst wil je erop? (bijvoorbeeld quotes, gedichten, berichtjes voor users of een uitleg van je username) Ik heb een quote van dumbledore op mijn profiel van 'Happiness can be found even in the darkest of times if one remembers to turn on the light' en dan het liefst onder elkaar zoals ik nu al op mijn profiel heb staan.
    • Extra / Bijzonderheden Ik dacht zelf dat het leuk is als misschien links de dumbledore quote komt en dan rechts de gif van Luna.


    Oké ik heb er een beetje lang over gedaan sorry maar ik ben er nu nogsteeds niet tevreden over.

    Anyway hope you like
    Klik als ik iets moet veranderen of je iets niet mooi vind mag je het altijd zeggen. Persoonlijk vind ik het iets te simpel alleen wist ik niet wat ik erbij zou kunnen doen zonder overleg,

    --> Slotje op aanvraag


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    -> Geopend op aanvraag


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Heeft er iemand al een Lay-out nodig? (blush)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 17:36 ]

    Hoi! Ik zou graag een lay-out willen bestellen!

    • Wat voor een soort Lay-out wil je? Lay-out voor topic.
    • Thema? Taal.
    • Moet de Lay-out gekoppeld zijn aan iets? Talen.
    • Lettertype? Geen voorkeur.
    • Kleuren? Rood graag.
    • Plaatjes? (Je ziet de links wel als je de codes bekijkt!)







    • Links? Neen.
    • Overige tekst? "A different language is a different way of life."
    "You van never understand one language until you understand a least two."
    "One language sets you in a corridor of life. Two languages open every door along the way."
    "The limits of my language mean the limits of my world."
    "Language is the friendliest of the things which we cannot escape."
    • Tussenkopjes of dat soort dingen? Niet perse.
    • Extra's/bijzonderheden? Er moet ook nog ruimte zijn waar ik zelf iets kan typen!
    • Wil je een PB als ik klaar ben? Ja, graag!

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 17:22 ]