• Goodbye home; hello Storybrooke!

    Iedereen word wakker in Storybrooke. Maar dan ook echt iedereen. Dus ook uit andere werelden, zoals Neverland, Oz, Wonderland en nog veel meer.
    Er is magie en iedereen weet nog wie hij/zij is.
    Maar wie heeft deze duistere vloek uitgesproken? En waarom?
    Iedereen heeft een motief, bijna niemand lijkt de waarheid te spreken.
    Vriendschappen en relaties worden onder druk gezet en langzamerhand verandert Storybrooke in een regelrechte hel.


    'Who did this to us?'


    Wat kan je spelen?
    We spelen personages die door een vloek naar Storybrooke zijn gebracht. Het is zo'n machtige vloek, dat echt iedereen wordt getransporteerd. Dus ook uit andere werelden.

    Regels:

    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Het is handig als je Once Upon a Time kent, om de personages beter te begrijpen, maar dat is niet verplicht.
    X. Bespreek relaties.


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Magie:
    Wapens:
    Verleden:
    Relaties:


    There is magic here...



    So...

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 21:01 ]


    Never grow up, it's a trap.

    MT


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Mt


    When you believe your dreams come true

    MT

    Iemand intresse in een vriendschap/relatie/maakt niet uit wat met Tuuli?


    De naam kan soms apart klinken, maar Tuuli is een vrouwelijke meisjesnaam die vooral bekend is in Finland/Estland. Het betekend letterlijk wind.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 20:21 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Mt


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Polovina schreef:
    MT

    Iemand intresse in een vriendschap/relatie/maakt niet uit wat met Tuuli?


    De naam kan soms apart klinken, maar Tuuli is een vrouwelijke meisjesnaam die vooral bekend is in Finland/Estland. Het betekend letterlijk wind.


    Misschien iemand van de tweeling? Of misschien Rebel?


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Wil er iemand misschien vrienden zijn met Dawn??
    Of vijanden??


    Never grow up, it's a trap.

    Unstoppable_xx schreef:
    (...)

    Misschien iemand van de tweeling? Of misschien Rebel?


    Heb jij al een idee? De band ligt er denk ik vooral aan of diegene Tuuli accepteert zoals ze is aangezien ze kwa reputatie vaak als raar word aanschouwd.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Voor iedereen misschien handig,
    Ariël Sparrow mag eigenlijk niemand omdat ze landmensen of wezens maar niets vind. Je zult echt een vriendschap rustig moeten opbouwen bij haar.
    Jo Mari Gold heeft geen vrienden omdat ze altijd met iedereen ruzie heeft xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Voor iedereen misschien handig,
    Ariël Sparrow mag eigenlijk niemand omdat ze landmensen of wezens maar niets vind. Je zult echt een vriendschap rustig moeten opbouwen bij haar.
    Jo Mari Gold heeft geen vrienden omdat ze altijd met iedereen ruzie heeft xD


    Dat klinkt hartstikke positief ;)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    Dat klinkt hartstikke positief ;)

    Weet ik :)
    Allebei de personages zijn ook echt zó erg positief!
    Ze proberen niemand door de maken hoor :D


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Voor iedereen misschien handig,
    Ariël Sparrow mag eigenlijk niemand omdat ze landmensen of wezens maar niets vind. Je zult echt een vriendschap rustig moeten opbouwen bij haar.
    Jo Mari Gold heeft geen vrienden omdat ze altijd met iedereen ruzie heeft xD

    xD
    Dawn leeft ook op een schip, maar ik geloof dat ze een beetje te verschillend zijn voor vriendschap xD
    Mar wie weet...


    Never grow up, it's a trap.

    WiseHeart schreef:
    (...)
    xD
    Dawn leeft ook op een schip, maar ik geloof dat ze een beetje te verschillend zijn voor vriendschap xD
    Mar wie weet...

    Wie weet ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    En Tuuli is vaak te apart/raar waardoor mensen denk ik haar niet snel een kans zullen geven ;)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    MT,
    ik heb gelijk nog een vraag over de vloek. Nadat de vloek is uitgesproken beschikt iedereen nog wel over zijn of haar magie en weten ze nog wel welk sprookjesfiguur hij of zij is?

    Iemand een relatie voor Quinn?


    Do I look like Mother Teresa?

    Vrienden met elsa?


    When you believe your dreams come true