• Okay, dit is probably het weirdste topic dat ik ooit aan zal maken... Maar:

    Aan iedereen die een relatie heeft of heeft gehad; hoe zijn jullie erachter gekomen dat het wederzijds was?

    okay dit is zo weird maar ik hoop dat jullie willen antwoorden hahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nou,... Dat was echt een vaag verhaal.. o.O

    Ik ontmoette hem op de camping in de zomervakantie (waar alle liefdes opbloeien lol) en direct bij het eerste oogcontact had hij me (al had ik dat niet door) en kon ik niet stoppen naar hem te kijken, zijn bewegingen te volgen etc.
    Maar hij is 8 jaar ouder en omdat dat bij ons echt totaal not done is, durfde ik mijn vriendinnen niet te vertellen dat ik hem aantrekkelijk vond. (hij had blijkbaar allang door dat ik mijn ogen niet van hem af kon houden). We werden wel bevriend met elkaar, zijn groep en de mijne, maar daarnaast werden we ook vrienden met een andere jongensgroep, die wel van onze leeftijd was.
    We gingen samen volleyballen etc. leuke dingen doen en om de schijn omhoog te houden flirtte ik zelfs met een van de andere jongens. (had ik nooit moeten doen, op een nacht kwam hij in mijn cabine liggen, ik doods benauwt, heb hem uiteindelijk weg moeten jagen want wilde echt niets met hem!)
    Mijn vriendinnen d8ten dus uiteindelijk dat ik die jongen van mijn leeftijd leuk vond, dus kon ik save gaan volleyballen met die jongen die 8 jaar ouder was, zonder dat er argwaan kwam.
    Hij lokte mij heel subtiel mee naar het meer op de camping waar toen niets was en vroeg of ik wilde zwemmen. Hij stapte het water in en stak zijn armen naar mij uit en ik pakte hem. Toen trok hij mij tegen zich aan en knuffelde we. Ik was reette zenuwachtig en hij wilde mij zoenen, maar toen kwamen mijn vriendinnen ineens aanlopen en heb ik hem vet hard nat gespetterd :X
    Na even gezwommen en geklierd te hebben met elkaar (terwijl de rest echt dom naar ons zat te kijken omdat ze t water te koud vinden :') ) besloten wij dat we wilde douchen. Dus iedereen terug naar de tent en ik en die jongen van 8 jaar ouder allebei richting de toiletgebouwen.
    Najaa toen waren we dus weer met z'n tweetjes en hebben we voor het vrouwentoilet staan zoenen xD

    idk,.. Hij merkte aan mij dat ik hem leuk vond en hij heeft er toen iets mee gedaan, door me mee te nemen naar t meer. Anders was er nooit wat van gekomen :'D


    ~My Mind Is Free~

    Praten probably, maar dat is iets wat ik niet doe, dus mijn relaties zijn allemaal gefaald omdat ik ze soort van buiten sloot. Dan kom je er dus nooit achter of het wederzijds is. Je hoeft natuurlijk niet perse te vragen "ben je verliefd op mij?" maar ik denk dat diegene laten weten dat je hem/haar vertrouwt al de eerste grote stap is en dan kan je ook open tegen elkaar zijn over gevoelens.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Op het moment dat hij opmerkte dat we al 12 uur lang achter elkaar met elkaar doorbrachten (':
    Ik vond het schattig (en vreemd) dat hij dat bijhield


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ben eigenlijk niet direct van de 'hiiii, jij bent leuk, laten we met elkaar nemen'-type. Eerlijk gezegd, wacht ik erop tot ik het ze echt dúidelijk hoor zeggen, want ik wil verder geen misverstanden met zulke dingen. En meestal merk je het wel bij sommige dingen. Ik heb ook weleens gehad dat een gozer mij echt heel leuk vond, maar het niet durfde te zeggen, en dat ik het zelf merkte dat hij telkens bij me wil zijn en een reden zocht om aan me te friemelen etc.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Even een mt, want al deze verhalen zijn zo lief. :')


    <3

    Patholoog schreef:
    Jij stelt de juiste vragen. Ik ga dit topic volgen.


    Haha, okay dan :'D

    Krolock schreef:
    (...)
    Nouja, ik heb drie relates gehad. En bij alledrie zeiden ze direct al; ik hou van je. Terwijl ik dat nooooit zo gauw zou zeggen. En ik was nog niet echt klaar voor bepaalde dingen en daar pushte ze gewoon bij door.

    Laat ik het zo stellen; ik stond destijds niet sterk in mijn schoenen.


    Ah, dus je kende ze nog niet zo heel lang zozegmaar? Dan is 't idd wel heel snel enzo. En je ergens nog niet klaar voor bent en ze pushen dan is dat zeker niet fijn! Dan is het logisch dat je de relaties hebt 'afgekapt'.

    Perffect schreef:
    Poeh - dat is al een tijdje terug. Hij had eerst zijn nummer verkeerd in mijn telefoon gezet en ik dacht dat dat een teken was. Maar dat bleek van niet en hij veranderde het graag en toen hebben we heel vaak gekletst en samen geluncht en hij probeerde mij best wel vroeg te zoenen, en dat vond ik een beetje te vroeg, dus toen had ik een hele mooie schijnbeweging, maar kuste hem wel op zijn wang om zeg maar te laten weten dat het niet erg was (of zoiets?). En daarna appte hij ook dat het een beetje een gekke actie was en dat hij er spijt van had dat het zo was gelopen. Toen we voor het eerst bij hem thuis waren hebben we gezoend en sindsdien hebben we iets (hij vertelde mensen al dat we iets hadden, voordat ik het wist haha).

    Het is echt heel leuk om dit te typen en hier aan terug te denken hihi


    Haha, kan gebeuren ja dat iemand z'n nummer verkeerd in je telefoon zet (maar heb je diegene waartoe het nummer behoorde dan niet een heel 'awkward' appje gestuurd?) Wel leuk dat jullie daarna heel vaak gekletst en geluncht hebben enzo. Eigenlijk wel schattig dat hij mensen vertelde dat jullie iets hadden terwijl jij het nog niet eens wist haha. Cute c:

    Ledecky schreef:
    We waren al een hele tijd goede vrienden, maar sinds begin september waren we echt heel vaak samen. Iedereen dacht dat we wat hadden, maar dat was niet zo. Uiteindelijk is hij eens op mijn kot blijven slapen (omdat we uitgingen met een groep vrienden en hij had een slaapplaats nodig). Sindsdien ben ik er over na beginnen denken of het niks meer kon worden tussen ons, en hij blijkbaar ook, want hij heeft me dit uiteindelijk gevraagd. Ik zou het zelf nooit gevraagd hebben, maar ik ben echt blij dat hij er toen over begonnen is. Ik zei toen dat ik er ook al wel aan gedacht had. Daarna hebben we er enkele weken over nagedacht, of het wel een goed idee was blabla. (Zijn ex is quasi mijn beste vriendin) Maar ja, uiteindelijk was het gewoon al te laat want ik was verliefd (en hij ook). :')
    Mijn goeie raad: begin iets met je beste vriend. :Y)


    Ah dat is wel tof! Ook wel nice dat hij bij je bleef slapen hehe :Y) En heel fijn dat hij het aan je vroeg, lijkt me tenminste haha. Zelf vragen is toch altijd wat 'enger' denk ik. Ik word echt zo blij van al die verhalen van jullie hahaha, het is allemaal zo ontzettend mega cute! Maar idd lijkt me wel lastig als het dan de ex van een soort van beste vriendin van je is, maar wel leuk dat jullie wat hebben enzo :D

    BelIona schreef:
    @Derks,

    We zijn eerst gewoon beste vrienden geworden, omdat we veel bij elkaar over de vloer kwamen en afspraken, wat later bleek te zijn omdat er we elkaar leuk vonden. En nja dat kietelen gebeurde toen ze hadden afgesproken om een film te kijken en het dansen en het strand was toen ik daar tussen kerst en oud en nieuw bleef slapen (wat vrij normaal was voor ons, aangezien we al een half jaar beste vrienden waren enzo)


    Wel heel tof dat jullie daarom veel afspraken! Wel cute dat het toen zo uiteindelijk gelopen is :D

    Metamorphoses schreef:
    omfg guys ik krijg gewoon vlinders in mijn buik door dit te lezen

    @hera: dat is echt zooo schattig pffff (bloos)

    en haha rip mijn nederlands
    mijn vorige post staat vol typfouten :'D

    ik ben nog vergeten zeggen dat hij enkele weken terug door de klas riep: 'qing, wil jij met mij dat groepswerk doen?' en toen kinda bye zei tegen zijn beste vriend (ze hebben er ruzie over gehad)
    en toen hebben we dus dat groepswerk gedaan :'D
    ik heb geen idee of het wat betekent maar in mijn hoofd zijn het allemaal gewoon positieve signalen (bloos)


    Haha ja logisch, als je tot over je oren verliefd bent dan zie je alleen maar positieve dingen. Leuk dat hij met jou dat groepswerk wilde doen (zelfs ondanks dat hij daar ruzie mee gehad heeft met z'n beste vriend, bc dat laat toch wel zien dat hij jou belangrijk vindt, well, zo vat ik dat op dan)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Underscore schreef:
    Nou,... Dat was echt een vaag verhaal.. o.O

    Ik ontmoette hem op de camping in de zomervakantie (waar alle liefdes opbloeien lol) en direct bij het eerste oogcontact had hij me (al had ik dat niet door) en kon ik niet stoppen naar hem te kijken, zijn bewegingen te volgen etc.
    Maar hij is 8 jaar ouder en omdat dat bij ons echt totaal not done is, durfde ik mijn vriendinnen niet te vertellen dat ik hem aantrekkelijk vond. (hij had blijkbaar allang door dat ik mijn ogen niet van hem af kon houden). We werden wel bevriend met elkaar, zijn groep en de mijne, maar daarnaast werden we ook vrienden met een andere jongensgroep, die wel van onze leeftijd was.
    We gingen samen volleyballen etc. leuke dingen doen en om de schijn omhoog te houden flirtte ik zelfs met een van de andere jongens. (had ik nooit moeten doen, op een nacht kwam hij in mijn cabine liggen, ik doods benauwt, heb hem uiteindelijk weg moeten jagen want wilde echt niets met hem!)
    Mijn vriendinnen d8ten dus uiteindelijk dat ik die jongen van mijn leeftijd leuk vond, dus kon ik save gaan volleyballen met die jongen die 8 jaar ouder was, zonder dat er argwaan kwam.
    Hij lokte mij heel subtiel mee naar het meer op de camping waar toen niets was en vroeg of ik wilde zwemmen. Hij stapte het water in en stak zijn armen naar mij uit en ik pakte hem. Toen trok hij mij tegen zich aan en knuffelde we. Ik was reette zenuwachtig en hij wilde mij zoenen, maar toen kwamen mijn vriendinnen ineens aanlopen en heb ik hem vet hard nat gespetterd :X
    Na even gezwommen en geklierd te hebben met elkaar (terwijl de rest echt dom naar ons zat te kijken omdat ze t water te koud vinden :') ) besloten wij dat we wilde douchen. Dus iedereen terug naar de tent en ik en die jongen van 8 jaar ouder allebei richting de toiletgebouwen.
    Najaa toen waren we dus weer met z'n tweetjes en hebben we voor het vrouwentoilet staan zoenen xD

    idk,.. Hij merkte aan mij dat ik hem leuk vond en hij heeft er toen iets mee gedaan, door me mee te nemen naar t meer. Anders was er nooit wat van gekomen :'D


    Aaah zomerliefdes/vakantieliefdes zijn ook echt zo schattig! Damn het lijkt me zo awkward om dan opeens iemand anders die je helemaal niet leuk vindt in je cabine te hebben liggen! Daaaaaaaaamn okay dat lijkt me echt heel awkward. Wel handig dat je vriendinnen daarna dachten dat je hem leuk vond en niet die jongen van 8 jaar ouder haha. Aaaaaaaaaah wel lief dat jullie samen gezwommen hebben, echt zooooooooooooooo mega cute! *smelt* En beeeeetje jammer dat je vriendinnen dat moment verstoorden hahahaha, wel leuk dat jullie het moment later toch nog opnieuw beleefd hebben hehe

    Pickett schreef:
    Praten probably, maar dat is iets wat ik niet doe, dus mijn relaties zijn allemaal gefaald omdat ik ze soort van buiten sloot. Dan kom je er dus nooit achter of het wederzijds is. Je hoeft natuurlijk niet perse te vragen "ben je verliefd op mij?" maar ik denk dat diegene laten weten dat je hem/haar vertrouwt al de eerste grote stap is en dan kan je ook open tegen elkaar zijn over gevoelens.


    Haha ik heb steeds het idee in een gesprek van: "zal ik dit zeggen" en dan denk ik "Neeeeeee straks vat hij dat verkeerd op...." en dan stuur ik wat anders en dan heb ik later toch weer spijt dat ik dat ene niet gestuurd heb :c

    FIorian schreef:
    Op het moment dat hij opmerkte dat we al 12 uur lang achter elkaar met elkaar doorbrachten (':
    Ik vond het schattig (en vreemd) dat hij dat bijhield


    Dat is wel echt mega cute (wel een beetje vreemd ja, maar toch)!

    Yonghwa schreef:
    Ik ben eigenlijk niet direct van de 'hiiii, jij bent leuk, laten we met elkaar nemen'-type. Eerlijk gezegd, wacht ik erop tot ik het ze echt dúidelijk hoor zeggen, want ik wil verder geen misverstanden met zulke dingen. En meestal merk je het wel bij sommige dingen. Ik heb ook weleens gehad dat een gozer mij echt heel leuk vond, maar het niet durfde te zeggen, en dat ik het zelf merkte dat hij telkens bij me wil zijn en een reden zocht om aan me te friemelen etc.


    Nee, same haha. Ik zeg dat ook niet, tenminste, ik had niets door totdat ik gesprekken terug ging lezen en toen dacht: "Hmmm. " en er bij gesprekken daarna steeds meer op ben gaan letten. Maar ik wil ook geen misverstanden en daarom heb ik dit topic aangemaakt haha (ik dacht eerst dat het een heel weird topic zou worden tho... Maar al die verhalen zijn zooooooooo schattig en lief, ik smelt gewoon). Heb je uiteindelijk nog wat met die 'gozer' gehad?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Honestly? Ik heb het gewoon toegegeven dat ik die persoon in kwestie wel zag zitten. Laatste keer was afgelopen vrijdag toen ging het een beetje zo: Ik heb mijn toekomstige dates met andere guys afgezegd. Hij: Why? Ik: Omdat ik available wil zijn zodra jij single en ready to mingle bent, daar wil ik wel op wachten. En hij vertelde mij toen dat hij dat erg leuk vond. And that was that voor de eerste convo erover. Praten is echt het best voor mij, weet je waar je aan toe bent. (:


    The truth is out there.

    Auror schreef:
    Honestly? Ik heb het gewoon toegegeven dat ik die persoon in kwestie wel zag zitten. Laatste keer was afgelopen vrijdag toen ging het een beetje zo: Ik heb mijn toekomstige dates met andere guys afgezegd. Hij: Why? Ik: Omdat ik available wil zijn zodra jij single en ready to mingle bent, daar wil ik wel op wachten. En hij vertelde mij toen dat hij dat erg leuk vond. And that was that voor de eerste convo erover. Praten is echt het best voor mij, weet je waar je aan toe bent. (:


    Wel moedig van je dat je het gewoon gezegd hebt! Echt chill dat hij ook zo goed reageerde!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik leerde hem kennen via een datingsite (geen tinder), dus het sprak voor zich dat we elkaar leuk vonden (:

    Ik ben Forever alone >.<
    My senpai will never notice me


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    De laatste keer dat ik een "relatie" had was op de basisschool, maar dat noemen we snoepjes verkering. :'D
    Verder heb ik nog nooit een relatie gehad.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    @Derks

    Ik voelde me inderdaad wel gevleid ja haha. Maar het is ook wel raar want het is nooit helemaal uitgesproken dat wij verkering hadden (hij had niks gevraagd). Op een gegeven moment moest ik het er dus een beetje uittrekken: dus het is iets? Haha.

    En hij had dus één cijfer te weinig ingetypt, waardoor het een ongeldig nummer was... Uiteindelijk blijkt dat gewoon bij een eigenschap van hem te horen hihi.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb geen relatie en ik heb nog geen relatie gehad, maar er zijn wel al mensen verliefd op mij geweest en ik heb geleerd dat je bij zo'n dingen best gewoon op je intuïtie vertrouwt. Je ziet het aan gedrag en lichaamsstaal.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    We appten veel enzo en hadden contact op social media. Hij liet al doorschijnen dat hij me leuk vond, maar ik wilde nog geen mening geven voordat ik hem voor het eerst had ontmoet. Dus die ontmoeting kwam er, en hij kwam vanuit Eindhoven helemaal naar hier (Emmen). Het klikte heel goed en toen we aan het knuffelen waren gaf hij me opeens een kus. c: En ja, de vlinders waren er dus ook van mijn kant. Anders had ik niet eens aan het knuffelen begonnen haha. ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •