• Okay, dit is probably het weirdste topic dat ik ooit aan zal maken... Maar:

    Aan iedereen die een relatie heeft of heeft gehad; hoe zijn jullie erachter gekomen dat het wederzijds was?

    okay dit is zo weird maar ik hoop dat jullie willen antwoorden hahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Al jullie reacties zijn zooooooooooooooooooooooooo cuteeee


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Bij was het vrij raar gegaan. Ik werkte samen met een collega en eerst moesten we niks van elkaar hebben, maar uiteindelijk waren we toch vrij close met elkaar. We deden veel dingen samen op werk, maar ook buiten werk om. Uiteindelijk gingen andere collega's roddels verspreiden dat we een relatie hadden en zo hadden we opeens echt een relatie, alleen wel van korte duur...


    Do I look like Mother Teresa?

    Derks schreef:
    (...)

    Wel moedig van je dat je het gewoon gezegd hebt! Echt chill dat hij ook zo goed reageerde!


    Ja heel chill. Had 'm dat geappt maar toen we elkaar de dag daarna zagen hadden we nog iets meer duidelijkheid. Dan is het hele nerveuze gedeelte er al vanaf dat scheelt.


    The truth is out there.

    Derks: Nou ja, we kennen elkaar via omegle (jup) en hadden al een paar dagen gepraat. Ik vond het wel moeilijk en zo om toe te geven, omdat mijn vorige relatie nog best dwars zat. Uiteindelijk zei ik het toch, maar wilde ik wel nog even als vrienden praten. De volgende dag vertelde ik dat ik sowieso nog een weekje wilde wachten, omdat we toen wel leuk praatten, maar ik bang was het gevoel te verliezen. Uiteindelijk hebben we het 12-12 officieel gemaakt.
    We moeten elkaar alleen nog wel in real gaan zien, gezien hij in Duitsland woont en ik in Nederland. Ik weet echter wel dat ik een lange afstandsrelatie aankan, gezien mijn ex ook aan de andere kant van het land woonde.
    Dus ja, mijn verhaal, hehe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Derks schreef:
    (...)

    Nee, same haha. Ik zeg dat ook niet, tenminste, ik had niets door totdat ik gesprekken terug ging lezen en toen dacht: "Hmmm. " en er bij gesprekken daarna steeds meer op ben gaan letten. Maar ik wil ook geen misverstanden en daarom heb ik dit topic aangemaakt haha (ik dacht eerst dat het een heel weird topic zou worden tho... Maar al die verhalen zijn zooooooooo schattig en lief, ik smelt gewoon). Heb je uiteindelijk nog wat met die 'gozer' gehad?

    Het is ook meer dat ik het niet zeg doordat ik niet echt vertrouwen heb in de liefde en daar erg onzeker in ben, hehe. En dat is wel herkenbaar met dat gesprekken teruglezen, hehe, ik vind het zelf geen weird topic tho. Het is heel logisch dat je het aanmaakt. Ik heb niks met die gast gehad, want ik wilde de relatie niet tussen ons verpesten (en op dat moment kwam ik net uit een relatie) dus ik had echt helemaal geen zin meer om te janken etc om zoiets. Hij had me wel gevraagd en ik had het hem ook gewoon eerlijk gezegd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn vriend en ik waren al iets van 3 jaar best friends. Hij was al die tijd verliefd op mij maar ik heb hem keihard gefriendzoned. We spraken een keer af en gingen samen een film kijken. Toen ik thuis was stuurde hij een whatsappje dat hij heel graag wilde knuffelen met mij tijdens die film. Ik zei dat ik hetzelfde dacht en dat we het de volgende keer gewoon gingen doen. Dus toen we weer gingen afspreken gingen we knuffelen en we werden smoor verliefd op elkaar. Ik was heel erg awkward en meestal gingen we vrijen nadat we een kietel gevecht hadden gehad.

    Mijn vriend was redelijk obvious, we hebben een ldr (hij woont in Gent en ik in Eindhoven) dus we spreken elkaar vooral via fb. Daar had ie nogal obvious dingen gezegd maar ik durfde het niet te geloven dat het wederzijds was. Op een gegeven moment waren we samen op een srps.me tripje gegaan en daar is het op de laatste avond officieel naar buiten gekomen :) Al was het niet zo'n romantisch moment als dat het zou moeten zijn, omdat mijn broertje aan t appen was dat hij het ging uitmaken met z'n vriend. Maar ik was wel blij :)


    You're never fully dressed without a smile

    Ik had mijn mond eens verbrand en toen hadden ik naar min vriend (toen nog een vriend) geappt dat dat gebeurd was. Hij zei toen Kusje er op? En toen heb ik hem uitgedaagd om dat te doen.
    Puntje bij paaltje: hij kuste me toen ik bij hem was om anime te kijken en toen heb ik gezegd dat ik nog niet klaar was voor alweer een relatie. Dus toen was wel duidelijk dat hij me leuk vond.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    This is all too cute omg. Ik ben te lui om dat van mij helemaal uit te typen :')


    help

    Oh ja, ik kan mij nog herinneren dat we de eerste keer zoende. Hij keek mij aan en vroeg met een kleine jongetjes blik ''Mag ik..mag ik je zoenen?'' Ik moest lachen en noemde hem een schattig kneusje en ik zei ''Kom maar op'' en het enige wat hij deed was naar mij staren en blozen. Ik zat echt iets van 5 minuten te wachten totdat hij mij ging zoenen. Vervolgens gaf hij mij heel snel een klein kusje die ook nog eens scheef was.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 21:20 ]

    Bij mij ging het een beetje andersom, aangezien ik nog geen crush had. M'n vriend had nog een relatie, maar liet al wel weten dat hij me leuk vond. Ik maakte hem duidelijk dat er nooit iets tussen ons zou gebeuren zolang hij nog bezet was en niet veel later ging het uit tussen de twee. Hoewel ik hem wel leuk vond, durfde ik ook niet bepaald een relatie te beginnen. We waren of een gegeven moment wel officieel een stelletje maar ik bleef nog een beetje afstandelijk. Toen is hij met me meegegaan naar Elf Fantasy Fair, terwijl hij zelf heel nuchter is en niet van dat soort dingen houdt. Maar toen we daar rondliepen was hij zo lief voor me, en liet me helemaal in m'n waarde. Hoe langer we er waren, hoe leuker hij het zelf begon te vinden en toen hij opeens begon te fangirlen/fanboyen over een bepaalde cosplay, wist ik heel erg zeker dat ik nog wat jaartjes met hem wil doorbrengen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik back het idee van daten met mensen waarmee je al bevriend was. Mijn vriendje en ik waren al tweeënhalf jaar bevriend (we deden dezelfde studie) en zaten in dezelfde groep vrienden. Het was eigenlijk al die tijd wel duidelijk dat we behoorlijk goed met elkaar konden en ik heb een lange tijd potentieel gezien in een relatie, omdat we vaak van die dingen deden waarvan ik vond dat het een beetje vreemd was voor alleen vriendschap, alleen dacht ik echt niet dat hij mij leuk zou vinden, dus ik deed er helemaal niks mee. Ben een tijdje in het buitenland geweest om te studeren en ging ervan uit dat dat gedrag niet zou terugkomen toen ik weer in Nederland was, maar dat was dus wel zo. Op een gegeven moment heeft hij me maar gevraagd of ik even wilde nadenken of er misschien toch iets meer speelde tussen ons, omdat hij het toch ook wel een beetje vreemd vond. Uit pure paniek heb ik toen gezegd dat ik dat de volgende week wel met hem zou bespreken, omdat we dan toch samen zouden eten, maar ik moest hem de volgende drie dagen ook allemaal nog zien dus dat was een beetje ongemakkelijk. Ik was eigenlijk wel al zo blij dat we het er eindelijk over gingen hebben dat het mij niet eens meer echt uitmaakte wat hij dan zou zeggen. Uiteindelijk op die avond duurde het nog echt tot half een 's nachts voordat we het er eindelijk over hadden. Hij vroeg of ik er nog over na had gedacht en toen zei ik dat ik hem leuk vond. Hij zei toen dat hij mij ook leuk vond en that was that.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    We zaten op een terrasje en de zon scheen en tussen het babbelen in keek hij me in m'n ogen... En hij bleef kijken :3 dus toen had ik meteen zoiets van: oke het zit goed.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    De jongen die ik leuk vind... wel daar zit ik echt hartstikke hard aan het twijfelen of hij iets voor me voelt of niet het is allemaal een beetje weird haha ;p

    D'ahwwwwwwwwwwwww allemaal zo schattig dit


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly