• Het zonnetje schijnt, maar de lucht is grauw. De molloten steken langzaam weer diens hoofd boven de grond.
    Want het is weer bijna tijd voor het nieuwe seizoen van Wie is de Mol.


    'Wie is de Mol?' is het spannendste en avontuurlijkste spelprogramma van de Nederlandse televisie. In het programma voert een team van bekende Nederlanders opdrachten uit en jaagt tegelijkertijd op De Mol.
    De opdrachten zijn spectaculair, angstaanjagend maar altijd intrigerend. Nodig zijn: inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal mensenkennis.

    HET SPEL:
    Met het uitvoeren van de opdrachten kunnen de kandidaten geld verdienen voor de pot... veel geld. Hiervoor is samenwerken en vertrouwen cruciaal maar met de aanwezigheid van de mol - een saboteur - in de groep is dit niet gemakkelijk. Negen kandidaten, één mol... maar wie dit is weet niemand. Alleen een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe De Mol opdrachten saboteert.

    Aan het eind van iedere aflevering worden alle kandidaten onderworpen aan het meest zenuwslopende onderdeel van het spel: een test met 20 vragen over de identiteit en het doen en laten van De Mol. De kandidaat die het minst weet ligt uit het spel. Behalve De Mol... die hoeft nooit naar huis. Diegene die in de laatste aflevering de meeste vragen over De Mol goed weet te beantwoorden en dus De Mol ontmaskert, wint de inhoud van de pot.




    De kandidaten :

    Diederik Jekel
    Imanuelle Grives
    Jeroen kijk in de Vegte
    Jochem van Gelder
    Roos Schlikker
    Sanne Wallis de Vries
    Sigrid ten Napel
    Thomas Cammaert
    Vincent Vianen
    Yvonne Coldeweijer


    De Locatie van 2017:


    Deelnemers voor de WIDM-App poule :
    DreamerN - DreamerN
    ChickenNugget - Sconelario
    Syncline - -Privé-
    Occamy - Paranymf
    Livsnjutare - -Privé-
    Virtues - Melizzy
    Asil94 - Lisa94
    Underscore - Underscored
    Ungoliant - Marthali
    JohannaMason - -Privé-
    HaIe - -Privé-
    Kunikida - Ratonhnhake
    Navigator - Oakenshield
    GrandR - knightofflowers
    Billywig - Scamander
    Nadine23x - Naadien_x
    No_Maj - Femkuhhhh

    De eerste aflevering is :
    ZATERDAG 7 JANUARI 20:30 UUR OP NPO 1

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 15:00 ]


    Credendo Vides

    Balash schreef:
    (...)

    Wij zijn gewoon allebei slimmer dan de mol en hebben het systeem gekraakt :Y)

    *high-five*


    Deep inside, I've never felt alive

    Rashoumon schreef:
    Ik weet niet op wie ik mijn punten nu in moet zetten. Struggles.

    Precies dit!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Aelin_Ashryver schreef:
    (...)
    Precies dit!


    Ik durf mijn punten niet op 1 persoon te zetten, ben bang dat ik dan net de verkeerde kies en alles kwijt ben ;/


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Barry_Allen schreef:
    (...)

    - volgende week gaat er nog 1 weg.
    - laatste 3, laatste zin van de aflevering: 'Wie is de mol? Dat zie je volgende week.'
    - finale

    ja, die laatste was ik vergeten, oeps.

    Ik deel het niet-weten van julle


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb mijn punten op 2 mensen gezet (4000 p.p.), maar kan zijn dat ik dat tijdens de aflevering nog verander.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    wtf zijn ze in gods naam aan het doen met die bordjes? Sanne is echt een dyslectisch mokkel, Diederik werkt in ieder geval slim door die letters in de grond te 'schrijven', Jochem fietst kats de verkeerde kant op en Thomas, tja, die hebben we niet zoveel gezien.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    kan iemand mij overtuigen waarom Jochem niet de mol is..


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Jochem probeert Sanne nu al op een ander spoor te zetten.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    [net op tijd alles op Jochem gezet/spoiler]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Barry_Allen schreef:
    Jochem probeert Sanne nu al op een ander spoor te zetten.

    dat zu ik als kandidaat ook proberen tho.
    Ik ben screwed, mijn puntenaantal is niet wat ik eigenlijk wilde, want ik klootte op het laatste moment met de punten... en 2/3 procent kans op veel puntenverlies. Damn. Eeen vrijstelling mocht wel eens komen, want zo veel jokers etc zijn er ook weer niet geweest deze serie, geloof ik dan.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Aelin_Ashryver schreef:
    [net op tijd alles op Jochem gezet/spoiler]


    ik heb uiteindelijk 6000/8000 op Jochem gezet en die andere 2000 op Sanne,


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

En nu?


"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

Barry_Allen schreef:
En nu?

een week wachten I guess..
oke, lief cadeautje xD

[ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 21:46 ]


If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Zet alles op Jochem in ongeacht of je op hem zit. Hij heeft een vrijstelling en gaat dus sowieso door. De volgende aflevering eindigt met "dat ziet u volgende week" dus dan raak je sowieso je punten niet kwijt


And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Ik ben echt helemaal dood na deze aflevering tbh. Nog steeds.


He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.