• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    I'm sorry not sorry XD

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 19:40 ]

    Now my profile


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dankjewel. Voor niks, asshole.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pros: mijn bulletjournal en kamer zijn klaar voor 2017 en productiviteit
    Cons: ik wil dat productieve gevoel NU gebruiken, maar het is één uur 's nachts en ik moet slapen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga echt te ver. Maar dit is epic af.

    WoW mijn vriendinnen hebben alcohol gedronken en ze hebben gedanst wow gewoon


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    *facepalm*
    Oh you :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Het is kwart over een en ik luister Les Miserables soundtrack. feels. are. real.


    — Inner peace, it's hard to find. —


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb zin om te gaan dansen....


    Take me to wonderland

    Damn, ik ben helemaal vergeten Howrse te spelen vandaag. Balen.

    I just threw up because of a pannic attack.
    Go life.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 1:23 ]


    Het is eigenlijk best grappig dat mijn ouders nog steeds niet weten dat ik op meisjes val. Vorige week hadden we het over de nieuwe Ghostbusters film en ik zei letterlijk 'Vrouwen, wat heb je nog meer nodig?'


    kindness is never a burden.

    i need to find something fabulous to make up for the rest tomorrow


    i put the fun in funeral

    Mhmmmm. Toch maar uit bed en naar huis dan maar.


    The truth is out there.

    Hahaha, kutje.

    / Het is een 18+ verhaal, wat denk je dat ik voor woorden gebruik daarin? Geen nette in ieder geval.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 9:54 ]