• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    I'm sorry not sorry XD

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 19:40 ]

    Laasyanir schreef:
    (...)
    En dat noemt mij butthurt? Wie is hier degene die zich aangevallen gedraagd?


    Ik gedraag me aangevallen? HAHA. Dan zou ik wel in de verdediging schieten en dat doe ik obviously niet.
    Toedeloe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
    Lalalalalala.
    Zoveel zin in vandaag :3

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 10:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    (...)

    Ik gedraag me aangevallen? HAHA. Dan zou ik wel in de verdediging schieten en dat doe ik obviously niet.
    Toedeloe.
    bye bye sweet, have a nice day

    Kunnen we het alsjeblieft terug gezellig houden? Je kunt een bemiddelaar inschakelen of je negeert elkaar gewoon.


    Take me to wonderland

    Laasyanir schreef:
    (...)bye bye sweet, have a nice day

    🖕😊


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    (...)
    🖕😊

    Such nice, much love.

    Pagu schreef:
    (...)

    Mag ik neergaan van het lachen want dat doe ik stiekem.

    *Kijkt daadwerkelijk wat er gepost wordt in het LJH*
    Ohlol, mijn opmerking over mijn vader was wel heel erg accuraat voor het LJH nu x'D

    Nou guys, ik weet het goed gemaakt: of jullie negeren elkaar gewoon en denken: het zal mij een worst wezen, of jullie praten het uit in jullie GB. We gaan hier in ieder geval niet zitten bekvechten (:


    Deep inside, I've never felt alive

    dit is net een aflevering 'achter gesloten deuren'.


    Heaven is a place that we all have

    Occamy schreef:
    (...)
    *Kijkt daadwerkelijk wat er gepost wordt in het LJH*
    Ohlol, mijn opmerking over mijn vader was wel heel erg accuraat voor het LJH nu x'D

    Nou guys, ik weet het goed gemaakt: of jullie negeren elkaar gewoon en denken: het zal mij een worst wezen, of jullie praten het uit in jullie GB. We gaan hier in ieder geval niet zitten bekvechten (:


    Gb wordt lastig, hehe. Maar ik hoef niet te praten met haar hoor. ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil in bed blijven liggen en gamen, maar als ik wil gamen moet ik naar beneden en dan moet ik mijn bed verlaten.. #levensstruggles.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fleimkepa schreef:
    (...)

    Gb wordt lastig, hehe. Maar ik hoef niet te praten met haar hoor. ^^

    Dan vraag je ik vriendelijk om op te houden (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Fleimkepa schreef:
    (...)

    Gb wordt lastig, hehe. Maar ik hoef niet te praten met haar hoor. ^^

    Idem. (Y)

    Occamy schreef:
    (...)
    Dan vraag je ik vriendelijk om op te houden (:


    Oh ik was al klaar hoor


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Idem. (Y)


    🖒


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pagu schreef:
    dit is net een aflevering 'achter gesloten deuren'.

    Maar dan met de titel 'in het ljh' (:

    // off to the citeey

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 11:03 ]