• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    I'm sorry not sorry XD

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 19:40 ]

    And then • All the strings inside her broke.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 9:55 ]


    Scribe schreef:
    (...)

    Jup. Vooral in het LJH topic. Ik denk dat het gewoon mensen van Q zelf zijn die zich vervelen.


    Jaa en wat mij vooral opvalt is dat een iemand altijd meteen reageert en zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Welke docent die ook maar een beetje goed bij zn hoofd is geeft nou een opdracht op ín de vakantie die ook nog af moet zijn voor het nieuwe jaar.
    Echt serieus, stik erin Joost


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Is best grappig hoe mijn humeur meteen verpest is zodra ik mijn reflectie in de spiegel zie.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 10:23 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    LeVeloPourDeux schreef:
    Welke docent die ook maar een beetje goed bij zn hoofd is geeft nou een opdracht op ín de vakantie die ook nog af moet zijn voor het nieuwe jaar.
    Echt serieus, stik erin Joost


    #uni


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    // Ik wil niet uit bed, maar zou shoppen met mijn oma. Ugh, ik haat het om dingen te plannen. Als het zover is heb ik toch geen zin.

    Fleimkepa schreef:
    (...)

    Jaa en wat mij vooral opvalt is dat een iemand altijd meteen reageert en zo.

    Dus de eerste die reageert is de troll?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 10:49 ]

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Dus de eerste die reageert is de troll?


    Voelt zich aangesproken en zo. Heb ik dat in mijn bericht neergezet? Nee, dus waar haal je dat vandaan?
    Ik zeg dat het toevallig is en mij opvalt, niet dat de desbetreffende persoon de troll is.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 10:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is zo onwerkelijk dat hij dood is. . . Ik heb laatst nog met hem gepraat. We hebben elkaar zelfs een gelukkig nieuw jaar gewenst. Jesus.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wat is iedereen toch weer lekker gezellig! (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Fleimkepa schreef:
    (...)

    Voelt zich aangesproken en zo. Heb ik dat in mijn bericht neergezet? Nee, dus waar haal je dat vandaan?
    Ik zeg dat het toevallig is en mij opvalt, niet dat de desbetreffende persoon de troll is.

    Nee, want ik was niet eens de eerste die gister reageerde. Andere keren maybe wel. Maar nee, ik vind het alleen een flauwe opmerking van je. Zo'n steek onder water enzo.

    Occamy schreef:
    Wat is iedereen toch weer lekker gezellig! (:


    Mag ik neergaan van het lachen want dat doe ik stiekem.


    Heaven is a place that we all have

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Nee, want ik was niet eens de eerste die gister reageerde. Andere keren maybe wel. Maar nee, ik vind het alleen een flauwe opmerking van je. Zo'n steek onder water enzo.


    Butthurt.
    Neem niet alles zo persoonlijk mens. Er zijn meer users op Quizlet en niet alles draait om jou. Er reageren veel meer users altijd in het troll topic en jij bent de enige die reageert op mijn opmerking.
    Steken onder water kan ik veel beter maken dan dit hoor.
    Maar ik heb hier geen zin in, ik ga een leuke dag tegemoed en ik ga hem niet door zo'n pieperd laten verkutten. Laters ✌


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pagu schreef:
    (...)

    Mag ik neergaan van het lachen want dat doe ik stiekem.

    Ik doe mee. (:

    Fleimkepa schreef:
    (...)

    Butthurt.
    Neem niet alles zo persoonlijk mens. Er zijn meer users op Quizlet en niet alles draait om jou. Er reageren veel meer users altijd in het troll topic en jij bent de enige die reageert op mijn opmerking.
    Steken onder water kan ik veel beter maken dan dit hoor.
    Maar ik heb hier geen zin in, ik ga een leuke dag tegemoed en ik ga hem niet door zo'n pieperd laten verkutten. Laters ✌

    En dat noemt mij butthurt? Wie is hier degene die zich aangevallen gedraagd?

    I love my friends so Goddamn much.