• Hoi allemaal!

    Een tijd terug waren er in dit subforum Common Rooms, naar de Houses van de Harry Potter-serie. Met een test kwam je achter je huis en binnen dat topic praatte je dan gezellig met andere users uit hetzelfde huis. Ik zat zelf in Ravenclaw en zo hadden wij bijvoorbeeld een Raadsel van de Dag. Ik zelf vond deze Houses erg leuk en gezien de populariteit ervan destijds was ik niet de enige. Is er misschien animo om dit weer op te laten leven? :]

    Dit was het laatste topic van The Great Hall. Voor wie niet weten wat het precies inhield, weer hun geheugen willen opfrissen of oude tijden herleven kan je hier op de link klikken en een kijkje nemen!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 22:19 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pagu schreef:
    (...)

    slytherin
    slytherout

    AND THATS HOW TO MAKE BABIES



    HA.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb inderdaad een mega grote Ilvermorny wedstrijd klaarstaan met toestemmingen, common rooms, etc. die ik waarschijnlijk of morgen of overmorgen online ga zetten, dus jap idd. Over uiterlijk twee dagen breng ik het terug hahaha.

    Edit: Oh en btw met de aanpassing dat de common rooms zelf in het off topic staan, zodat er letterlijk over alles gepraat mag worden en er ondertussen samengewerkt kan worden aan het winnen van de afdelingsbeker. Want daar lag een probleem, dat het niet in off topic stond en er daarom feitelijk enkel over HP gepraat mocht worden, dus dat probleem is ook opgelost.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 23:05 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Granian schreef:
    (...)


    HA.


    born leader baby *puts on sunglasses but like slytherin edition*


    Heaven is a place that we all have

    Goldstein schreef:
    Ik heb inderdaad een mega grote Ilvermorny wedstrijd klaarstaan met toestemmingen, common rooms, etc. die ik waarschijnlijk of morgen of overmorgen online ga zetten, dus jap idd. Over uiterlijk twee dagen breng ik het terug hahaha.


    anna jij bent de besteste


    Heaven is a place that we all have

    Pagu schreef:
    (...)

    slytherin
    slytherout

    AND THATS HOW TO MAKE BABIES


    10 points to Slytherin!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Pagu schreef:
    (...)

    anna jij bent de besteste


    Ikr. Ik moet alleen nog even een sorteer quiz maken voor iedereen die geen pottermore heeft/wil hebben en wil weten waar ie thuis hoort.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ikr. Ik moet alleen nog even een sorteer quiz maken voor iedereen die geen pottermore heeft/wil hebben en wil weten waar ie thuis hoort.


    Dan zal dat de beslissende doorslag moeten geven over waar ik thuis hoor. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jerboa schreef:
    (...)

    10 points to Slytherin!


    HA.

    You're welcome, fellow Slytherins.


    Heaven is a place that we all have

    Goldstein schreef:
    Ik heb inderdaad een mega grote Ilvermorny wedstrijd klaarstaan met toestemmingen, common rooms, etc. die ik waarschijnlijk of morgen of overmorgen online ga zetten, dus jap idd. Over uiterlijk twee dagen breng ik het terug hahaha.

    Edit: Oh en btw met de aanpassing dat de common rooms zelf in het off topic staan, zodat er letterlijk over alles gepraat mag worden en er ondertussen samengewerkt kan worden aan het winnen van de afdelingsbeker. Want daar lag een probleem, dat het niet in off topic stond en er daarom feitelijk enkel over HP gepraat mocht worden, dus dat probleem is ook opgelost.


    Omg.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hahaha, ik dacht hier enkele maanden geleden ook aan. Zou wel leuk zijn!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zou echt gaaf zijn!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Ja dit is zo''n leuk idee!!


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Gibbs schreef:
    Dudes. Ik heb identiteitcrisis. Destijds zat ik dacht ik bij Slytherin (toch?), maar Pottermore zegt dat ik Hufflepuff ben. D:


    Ik ben in totaal twee keer ingedeeld bij Ravenclaw, eenmaal bij Hufflepuff en eenmaal bij Gryffindor. De vragen verschilen per keer en ik denk dat het echt uitmaakt of de vragen je worden gesteld op bij wijze van spreken je zestiende en je negentiende. In ieder geval bij mij wel, haha.

    Goldstein schreef:
    Ik heb inderdaad een mega grote Ilvermorny wedstrijd klaarstaan met toestemmingen, common rooms, etc. die ik waarschijnlijk of morgen of overmorgen online ga zetten, dus jap idd. Over uiterlijk twee dagen breng ik het terug hahaha.

    Edit: Oh en btw met de aanpassing dat de common rooms zelf in het off topic staan, zodat er letterlijk over alles gepraat mag worden en er ondertussen samengewerkt kan worden aan het winnen van de afdelingsbeker. Want daar lag een probleem, dat het niet in off topic stond en er daarom feitelijk enkel over HP gepraat mocht worden, dus dat probleem is ook opgelost.


    Saving 2016. *bows*

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 0:25 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja, leuk! :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Yash, good memories. Ik weet nog dat we met Gryffindor de opdracht tot een uur voor de deadline hadden uitgesteld, en toch hadden gewonnen. :')

    De vorige Common Rooms gingen trouwens dood doordat off-topic opeens heel streng werd verboden. Misschien handig om in gedachten te houden.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 0:56 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''