• Hoi allemaal!

    Een tijd terug waren er in dit subforum Common Rooms, naar de Houses van de Harry Potter-serie. Met een test kwam je achter je huis en binnen dat topic praatte je dan gezellig met andere users uit hetzelfde huis. Ik zat zelf in Ravenclaw en zo hadden wij bijvoorbeeld een Raadsel van de Dag. Ik zelf vond deze Houses erg leuk en gezien de populariteit ervan destijds was ik niet de enige. Is er misschien animo om dit weer op te laten leven? :]

    Dit was het laatste topic van The Great Hall. Voor wie niet weten wat het precies inhield, weer hun geheugen willen opfrissen of oude tijden herleven kan je hier op de link klikken en een kijkje nemen!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 22:19 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dont worry. Ik ga wel een mod worden zodat ik slyther in house boss kan zijn en ze lekker kan straffen gnagnagna kuchkuchditisechtgeenevilplanhoorkuchkuch


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Krolock schreef:
    (...)
    Is het wel zo verstandig om twee "scholen" op Q te gaan organiseren? Ik denk dat je beter kunt wachten tot dat die van Anna is afgelopen (ook al zou dat best lang kunnen duren). Want heel eerlijk; ik zie het al weer gebeuren dat ze dan na een tijdje doodlopen, vooral omdat veel mensen dan misschien niet aan beiden willen meedoen.
    Het lijkt mij persoonlijk het beste om eerst alle aandacht te richten op dat van Anna.

    Verder bemoei ik me er niet mee, want ik vind het allang leuk dat er weer iets nieuws bij komt op het forum. ^^


    Als hij loopt en mensen daadwerkelijk meedoen loopt hij tot 15 mei. Common rooms blijven open en dan ga ik hem waarschijnlijk 1 januari 2018 opnieuw beginnen. Maar ik zie wel voor mij dat als er twee zijn mijn wedstrijd dood gaat lopen dus tja. Dan zou het snel einde verhaal alle moeite voor niets.


    Happy Birthday my Potter!

    Pagu schreef:
    (...)

    Slither in, mommysquirrel.

    Alwaysssssssss, hisssss, babysquirrel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het worden Ilvermorny common rooms, in welke afdeling zitten y'all?

    HORNED SERPENT AF


    Heaven is a place that we all have

    ^ die quiz had ik nog nooit gedaan. Ga ff checken nog vanaaf voor ik uit ga xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Pagu schreef:
    Het worden Ilvermorny common rooms, in welke afdeling zitten y'all?

    HORNED SERPENT AF


    Same


    We've lived in the shadows for far too long.

    Granian schreef:
    (...)

    Same


    hogwarts => same
    ilvermorny => same

    maybe we're the chosen ones


    Heaven is a place that we all have

    Pagu schreef:
    Het worden Ilvermorny common rooms, in welke afdeling zitten y'all?

    HORNED SERPENT AF


    Ik heb geen idee, heellllp. :[

    Ik heb eerst twee keer de test op Pottermore gedaan, toen kreeg ik twee keer Thunderbird, nou duidelijk. Toen heb ik die hele test gedaan gewoon op internet, toen kreeg ik de hele tijd Horned Serpent, wat mij een kruising lijkt van Ravenclaw en Slytherin en die afdelingen ben ik het minst??? Toen ging ik weer naar Pottermore en was ik opeens Wampus like the fuck. En toen nog een keer de Pottermore test gedaan en toen was ik weer Horned Serpent. Ik heb geen idee meer, vooral omdat de beschrijvingen ook zo vaag zijn. Help guys. :c

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 13:08 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nundu schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee, heellllp. :[

    Ik heb eerst twee keer de test op Pottermore gedaan, toen kreeg ik twee keer Thunderbird, nou duidelijk. Toen heb ik die hele test gedaan gewoon op internet, toen kreeg ik de hele tijd Horned Serpent, wat mij een kruising lijkt van Ravenclaw en Slytherin en die afdelingen ben ik het minst??? Toen ging ik weer naar Pottermore en was ik opeens Wampus like the fuck. En toen nog een keer de Pottermore test gedaan en toen was ik weer Horned Serpent. Ik heb geen idee meer, vooral omdat de beschrijvingen ook zo vaag zijn. Help guys. :c


    UUUUUUH. Maak hem nog een keer? Dan kun je het zekerdezeker weten.


    Heaven is a place that we all have

    Ik zit in Thunderbird!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik zit in Thunderbird!*O*


    Jarne, van jou had ik toch wel Horned Serpent verwacht hoor.


    Heaven is a place that we all have

    Debbaut schreef:
    Ik zit in Thunderbird!*O*
    Same!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Debbaut schreef:
    Ik zit in Thunderbird!*O*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wampus!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb alles online gezet voor de geïnteresseerden ^^


    Happy Birthday my Potter!