• Hoi allemaal!

    Een tijd terug waren er in dit subforum Common Rooms, naar de Houses van de Harry Potter-serie. Met een test kwam je achter je huis en binnen dat topic praatte je dan gezellig met andere users uit hetzelfde huis. Ik zat zelf in Ravenclaw en zo hadden wij bijvoorbeeld een Raadsel van de Dag. Ik zelf vond deze Houses erg leuk en gezien de populariteit ervan destijds was ik niet de enige. Is er misschien animo om dit weer op te laten leven? :]

    Dit was het laatste topic van The Great Hall. Voor wie niet weten wat het precies inhield, weer hun geheugen willen opfrissen of oude tijden herleven kan je hier op de link klikken en een kijkje nemen!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 22:19 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gaat de Common Rooms weer komen? Dat is echt leuk! Ik wacht nog wel even met het weggaan van Q, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    Gaat de Common Rooms weer komen? Dat is echt leuk! Ik wacht nog wel even met het weggaan van Q, hehe.


    Slither in, mommysquirrel.


    Heaven is a place that we all have

    I'm almost shamed to say this: Slytherin!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Incantatem schreef:
    RAVENCLAW WHERE U AT?! :Y)


    I'm here!!!! *O*


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik voel me als Hufflepuff wel zwaar in de minderheid hier (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dus als Anna Ilvermorny gaat doen, kunnen wij gewoon Hogwarts gaan doen?
    Mag ik mee helpen organiseren? Want ik mis wel een groot project op Q waar ik aan mee help. Zo rondzwerven op het forum wordt saaitjes op een gegeven ogenblik.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb echt geen idee in welke afdeling ik zou moeten zitten. :') Ik heb me een tijdlang Ravenklauw gevonden, maar ik stel kennis niet prioriteit. Vorige keer zat ik bij Zwadderich, maar zelfs daar voelde ik me niet echt thuis. So I believe Gryffindor of Hufflepuf, but I'm not sure.
    Oh, ik wil trouwens ook wel helpen! Dat lijkt me super leuk! Zoals Manon zegt, zo rondzwerven wordt maar saai na verloop van tijd haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Slyther for the win 💚


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik voel me als Gryffindor pas in de minderheid damnn D:

    Where the gryffies at!!

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 11:29 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Pickett schreef:
    Slyther for the win 💚


    Slytherin, hissssss.


    Heaven is a place that we all have

    Leora schreef:
    Ik voel me als Gryffindor pas in de minderheid damnn D:

    Where the gryffies at!!


    mE


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Firgun schreef:
    Ik heb echt geen idee in welke afdeling ik zou moeten zitten. :') Ik heb me een tijdlang Ravenklauw gevonden, maar ik stel kennis niet prioriteit. Vorige keer zat ik bij Zwadderich, maar zelfs daar voelde ik me niet echt thuis. So I believe Gryffindor of Hufflepuf, but I'm not sure.
    Oh, ik wil trouwens ook wel helpen! Dat lijkt me super leuk! Zoals Manon zegt, zo rondzwerven wordt maar saai na verloop van tijd haha.

    Maar dat is ook niet wat een Ravenklauw zich onderscheidt van een ander. Ik stel kennis namelijk ook niet als prioriteit. Ik ben alleen wel ontzettend geïnteresseerd in wetenschap en dingen die ik zelf niet snap. Ik zeg ook altijd, als ik de loterij (like veel te veel geld wat je nooit in een leven opmaakt) win, dat ik dan alle studies ga volgen die ik nog zou willen volgen. Puur omdat me dat zo leuk lijkt.
    Mijn hoogste prioriteit in mijn leven zijn mijn familie en vrienden en ik vind het allerbelangrijkste dat ik aan het eind van mijn leven kan zeggen: nu heb ik alles gedaan wat ik zou willen.
    Ik vind een Ravenclaw eerder leergieriger dan gemiddeld, dan dat ze de studie voorop stellen. (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Patholoog schreef:
    Dus als Anna Ilvermorny gaat doen, kunnen wij gewoon Hogwarts gaan doen?
    Mag ik mee helpen organiseren? Want ik mis wel een groot project op Q waar ik aan mee help. Zo rondzwerven op het forum wordt saaitjes op een gegeven ogenblik.

    Is het wel zo verstandig om twee "scholen" op Q te gaan organiseren? Ik denk dat je beter kunt wachten tot dat die van Anna is afgelopen (ook al zou dat best lang kunnen duren). Want heel eerlijk; ik zie het al weer gebeuren dat ze dan na een tijdje doodlopen, vooral omdat veel mensen dan misschien niet aan beiden willen meedoen.
    Het lijkt mij persoonlijk het beste om eerst alle aandacht te richten op dat van Anna.

    Verder bemoei ik me er niet mee, want ik vind het allang leuk dat er weer iets nieuws bij komt op het forum. ^^

    Omg ja! Ik zat in Slytherin omdat dat topic heel erg actief was, ik ben zelf meer een hufflepuff/ravenclaw. Maar die topics stonden toch bij de off-topics?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Omg ja! Ik zat in Slytherin omdat dat topic heel erg actief was, ik ben zelf meer een hufflepuff/ravenclaw. Maar die topics stonden toch bij de off-topics?


    Neen, ze stonden geloof ik bij "Harry Potter". Ik vond het de vorige keer gewoon heel jammer dat het uiteindelijk overgenomen werd door de moderators, want waar ik het heel lief vond dat ze dat wilden doen, vond ik het persoonlijk gewoon heel erg jammer.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried