• Hoi allemaal!

    Een tijd terug waren er in dit subforum Common Rooms, naar de Houses van de Harry Potter-serie. Met een test kwam je achter je huis en binnen dat topic praatte je dan gezellig met andere users uit hetzelfde huis. Ik zat zelf in Ravenclaw en zo hadden wij bijvoorbeeld een Raadsel van de Dag. Ik zelf vond deze Houses erg leuk en gezien de populariteit ervan destijds was ik niet de enige. Is er misschien animo om dit weer op te laten leven? :]

    Dit was het laatste topic van The Great Hall. Voor wie niet weten wat het precies inhield, weer hun geheugen willen opfrissen of oude tijden herleven kan je hier op de link klikken en een kijkje nemen!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 22:19 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Debbaut schreef:
    Ik zit in Thunderbird!*O*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dus, ik heb me bedacht. Als Anna klaar is met haar wedstrijd, zal ik met alle geïnteresseerden weer Hogwarts laten opleven hier op het forum in al zijn glorie en gloed. Tot die tijd wil ik wel een Slytherin commonroom of praattopic openen op het off-topic subforum, want er zijn veel Slytherins, en de Slytherins die hier zitten, lijken wel behoefte te hebben daaraan (op basis van dit topic dan).
    Gelieve te laten weten of je het daar niet mee eens bent.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ^ YESSSSSH. THE SLYTHERINS ARE ALIVE AGAIN, HEHEHEHE.

    *kuchum* Ik bedoel, ja graag.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Patholoog schreef:
    Dus, ik heb me bedacht. Als Anna klaar is met haar wedstrijd, zal ik met alle geïnteresseerden weer Hogwarts laten opleven hier op het forum in al zijn glorie en gloed. Tot die tijd wil ik wel een Slytherin commonroom of praattopic openen op het off-topic subforum, want er zijn veel Slytherins, en de Slytherins die hier zitten, lijken wel behoefte te hebben daaraan (op basis van dit topic dan).
    Gelieve te laten weten of je het daar niet mee eens bent.

    Ik zou het dan, als Ravenclaw, niet leuk vinden dat mijn Common Room niet opgezet worden omdat er te weinig animo voor zou zijn. Ik zou voor allemaal of geen gaan dan.


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    (...)
    Ik zou het dan, als Ravenclaw, niet leuk vinden dat mijn Common Room niet opgezet worden omdat er te weinig animo voor zou zijn. Ik zou voor allemaal of geen gaan dan.

    Ik ben dan wel een Slytherin, but I agree with this.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben van Gryffindor naar Huffelpuff gegaan dus mneh, IDENTITEITSCRISIS

    Maar een leuk idee! En ik ben het eens met Occamy.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 14:35 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Occamy schreef:
    (...)
    Ik zou het dan, als Ravenclaw, niet leuk vinden dat mijn Common Room niet opgezet worden omdat er te weinig animo voor zou zijn. Ik zou voor allemaal of geen gaan dan.


    Dit zeg ik als Slytherin.


    Heaven is a place that we all have

    Kan iemand mij vertellen met welke hogwarts houses de Ilvermorny houses overeenkomen?
    Ik zit zelf namelijk in slytherin en horned serpent.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 14:41 ]


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

    xlunalovegood schreef:
    Kan iemand mij vertellen met welke hogwarts houses de Ilvermorny houses overeenkomen?
    Ik zit zelf namelijk in slytherin en horned serpent.


    Ze komen niet overeen heeft Rowling gezegd c:


    Happy Birthday my Potter!

    guys, ik heb jullie hulp nodig. in welke afdeling van ilvermorny zouden jullie me plaatsen? ik vind mezelf namelijk tegelijk bij alles en niets passen. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kunnen we niet de Hogwarts Common Rooms gewoon naast de Ilvermorny Common Rooms laten lopen? :Y)


    ^ik denk dat, zoals reeds gezegd is, er dan het probleem aan komt dat één van twee dood gaat lopen, en dat is natuurlijk nogal jammer voor Anna, die zoveel tijd steekt in haar wedstrijd. Je zag dat ook met de Common Rooms in 2013 - die liepen één voor één dood. Laat staan dat je er meerdere zou hebben.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    ^ik denk dat, zoals reeds gezegd is, er dan het probleem aan komt dat één van twee dood gaat lopen, en dat is natuurlijk nogal jammer voor Anna, die zoveel tijd steekt in haar wedstrijd. Je zag dat ook met de Common Rooms in 2013 - die liepen één voor één dood. Laat staan dat je er meerdere zou hebben.


    Dat zou inderdaad wel jammer zijn.
    Ik ben alleen niet zo van de wedstrijden, vandaar.


    Sweetwine schreef:
    (...)

    Dat zou inderdaad wel jammer zijn.
    Ik ben alleen niet zo van de wedstrijden, vandaar.


    Het is een vrij "vrije" wedstrijd, dus mocht je dat een fijn idee vinden, mag je altijd je house supporten zonder je echt bezig te houden met de opdrachten. Daarnaast blijven de Common rooms na de wedstrijd gewoon bestaan. Idk of dat iets voor je uitmaakt, maar ik dacht, ik vertel het even c:


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Het is een vrij "vrije" wedstrijd, dus mocht je dat een fijn idee vinden, mag je altijd je house supporten zonder je echt bezig te houden met de opdrachten. Daarnaast blijven de Common rooms na de wedstrijd gewoon bestaan. Idk of dat iets voor je uitmaakt, maar ik dacht, ik vertel het even c:


    En wanneer begint de wedstrijd? :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien