• Ik krijg de hele tijd hints wat ik moet doen en ben de hele tijd eerlijke wat er in mij voelt ook.
    Ook nog eens eerlijke tegen andere mensen.
    Ik kan er niks aan de doen dat ongewest ben geboren groot deel.
    Ik probeer sociaal vaardiger te zijn en wil iedereen eerlijke behandelen.
    Wat doe ik verkeerd ?
    Mijn problemen in het leven heb ik er niet echt omgevraagd.
    Ik wil zelfs geen oorlog of problemen met mensen bedoel heb al 5 jaar moeilijke gehad.
    Wil gewoon eindelijk alles weer goed met mij is en geen andere problemen met andere mensen

    ik geef veel ook veel om andere mensen wil graag dat iedereen gelukkige is

    blijkbaar moet nog veel oefenen in dingen :S

    Life's a bitch.

    kijk Jaimie ik geef echt bere veel om u en ben dankbaar om je commentaar.
    Wil geen oorlog tussen ons jij mag kiezen wat met mij doet jou leven.
    Sorry voor dat vaak bekeek op facebook maar, was geen stalking maar, bezorgheid van de laatste jaren.
    Ik had graag willen helpen maar, had moeilijke met mezelf. Wat er in ter sterre gebeurde nog een keer mijn excusses ook al ben bepaalde herinneringen verloren door mijn psychose en psychise problemen

    MagicInOurHeart schreef:
    kijk Jaimie ik geef echt bere veel om u en ben dankbaar om je commentaar.
    Wil geen oorlog tussen ons jij mag kiezen wat met mij doet jou leven.
    Sorry voor dat vaak bekeek op facebook maar, was geen stalking maar, bezorgheid van de laatste jaren.
    Ik had graag willen helpen maar, had moeilijke met mezelf. Wat er in ter sterre gebeurde nog een keer mijn excusses ook al ben bepaalde herinneringen verloren door mijn psychose en psychise problemen


    Even dit duidelijk maken. Wij zijn niet Jaimie. Jaimie zit niet op deze site.


    Heaven is a place that we all have

    Pagu schreef:
    (...)

    Even dit duidelijk maken. Wij zijn niet Jaimie. Jaimie zit niet op deze site.


    Proest.

    help


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    MrGrey schreef:
    (...)

    Proest.


    +
    Even eerlijk, 90% van de tijd versta ik je niet, sorry, ik ben ook maar een gemiddelde Mechelaar.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 17:39 ]


    Heaven is a place that we all have

    Pagu schreef:
    (...)

    Even eerlijk, 90% van de tijd versta ik je niet, sorry, ik ben ook maar een gemiddelde Mechelaar.


    Mij of MagicInOurHeart?

    MrGrey schreef:
    (...)

    Mij of MagicInOurHeart?

    Nou ja, jij bent wel te verstaan x'D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    oke maar, wil gewoon terug de brave eva zijn uit het lager maar, die meer vrouwelijker is.
    Ik ben eigenlijk niet dom ben zeer sterk in probleem oplossend denken heb ik ontdekt.
    Voel mij eigenlijk een monster ergens doordat daar zeer sterk in ben.
    Ik wil gewoon dat iedereen gelukkige is en geen problemen of oorlog wil graag keer een goeie periode met gelijk wie die mij dierbaar is.

    MrGrey schreef:
    (...)

    Mij of MagicInOurHeart?


    MagicInOurHeart, ik vergat het plusje.


    Heaven is a place that we all have

    MagicInOurHeart schreef:
    oke maar, wil gewoon terug de brave eva zijn uit het lager maar, die meer vrouwelijker is.
    Ik ben eigenlijk niet dom ben zeer sterk in probleem oplossend denken heb ik ontdekt.
    Voel mij eigenlijk een monster ergens doordat daar zeer sterk in ben.
    Ik wil gewoon dat iedereen gelukkige is en geen problemen of oorlog wil graag keer een goeie periode met gelijk wie die mij dierbaar is.

    ik ben Jaime niet


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Excuseer, maar ben je toevallig dronken?

    MrGrey schreef:
    Excuseer, maar ben je toevallig dronken?

    Dan is ze altijd dronken lol


    LaAt ZiEn WiE jE bENt