• Ik krijg de hele tijd hints wat ik moet doen en ben de hele tijd eerlijke wat er in mij voelt ook.
    Ook nog eens eerlijke tegen andere mensen.
    Ik kan er niks aan de doen dat ongewest ben geboren groot deel.
    Ik probeer sociaal vaardiger te zijn en wil iedereen eerlijke behandelen.
    Wat doe ik verkeerd ?
    Mijn problemen in het leven heb ik er niet echt omgevraagd.
    Ik wil zelfs geen oorlog of problemen met mensen bedoel heb al 5 jaar moeilijke gehad.
    Wil gewoon eindelijk alles weer goed met mij is en geen andere problemen met andere mensen

    uuuuuhhhh dafuck


    Heaven is a place that we all have

    same


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ... yea sure..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik hou van jou

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 17:54 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik ben van nature gewoon zot meisje, die zeer sterk is in probleemoplossend denken, spontaan, vriendelijke, behulpzaam en lief is.
    Heb ook mijn mindere kanten want ik ben een gemanipuleerde autist xD

    Dit is gewoon pure aandachttrekkerij. Ze plaatste al vaker berichten over hoe depressief ze was en ik heb haar al meerdere keren geprobeerd te helpen. Ik heb zelfs speciaal een blog voor haar geschreven hoe je depressie tegen gaat maar ze wilt maar niet luisteren en blijft Quizlet volspammen met depressieve onzin. Nu doet ze alsof ze dronken is en ik ben er min of meer klaar mee tbh.

    Wat?


    Seasons will change, but I shall remain

    MrGrey schreef:
    Dit is gewoon pure aandachttrekkerij. Ze plaatste al vaker berichten over hoe depressief ze was en ik heb haar al meerdere keren geprobeerd te helpen. Ik heb zelfs speciaal een blog voor haar geschreven hoe je depressie tegen gaat maar ze wilt maar niet luisteren en blijft Quizlet volspammen met depressieve onzin. Nu doet ze alsof ze dronken is en ik ben er min of meer klaar mee tbh.


    Mijn excusses heb geen problemen meer ben weer vrolijke

    Zouden jullie ontopic willen blijven en ook iets beleefder? Als je vermoed dat er iets niet klopt dan meld je het topic.


    Queer zijn is gewoon alles

    Hahaha ok.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    MrGrey schreef:
    Dit is gewoon pure aandachttrekkerij. Ze plaatste al vaker berichten over hoe depressief ze was en ik heb haar al meerdere keren geprobeerd te helpen. Ik heb zelfs speciaal een blog voor haar geschreven hoe je depressie tegen gaat maar ze wilt maar niet luisteren en blijft Quizlet volspammen met depressieve onzin. Nu doet ze alsof ze dronken is en ik ben er min of meer klaar mee tbh.

    Ach, geen aandacht aan besteden meer.
    Gewoon lachen en melden als troll of zo


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    Ach, geen aandacht aan besteden meer.
    Gewoon lachen en melden als troll of zo


    Het is vrij vermakelijk.

    Oké? Ik snap er niks van en ik denk dat je het beter één op één kan oplossen dan een heel topic aan te maken met berichten waar zoals je al kunt zien de meeste niets van snappen. Maar mijn advies zoek een bemiddelaar op of iets anders maar dit gaat niet helpen.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling schreef:
    Oké? Ik snap er niks van en ik denk dat je het beter één op één kan oplossen dan een heel topic aan te maken met berichten waar zoals je al kunt zien de meeste niets van snappen. Maar mijn advies zoek een bemiddelaar op of iets anders maar dit gaat niet helpen.


    Of ga naar een vertrouwen persoon of naar het LJH topic. (-:

    Mijn excusses ervoor voor van alles iedereen :s