• lallalalla. Linkjes:
    Speeltopic
    Praattopic 1
    Rollentopic


    take me back to the basics and the simple life

    McCrory schreef:
    Ik hoop wel dat de animo van de users in deze RPG wel weer stijgt; want zou jammer vinden dat het nu al dead loopt. (hiermee hoeven mensen die wél posten niet aangesproken door te voelen of die vast zitten)


    Ookal ben ik zelf nu ook even niet zo actief en is dat natuurlijk ook wel echt niet zo goed van me als RPG-leider :'x, hoop ik dit ook.

    @Horvath: first: apologies als je dat zo ervaard, maar iedereen mag van mij op Astrid afstappen (: Juist graag


    take me back to the basics and the simple life

    Well de 'A-Team' is nu niet eens bij elkaar en zelfs dan mochten mensen joinen. IIG. mijn perso's mogen wel lastig gevallen worden. Maar als er niks gecommuniceerd word; kan ik ook niet zeggen van je mag mijn perso joinen c;

    Edit: daarnaast was jij (dacht ik) wel bezig met de RP dus was het niet naar jou bedoelt.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 13:05 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    EASE schreef:
    (...)

    @Horvath: first: apologies als je dat zo ervaard, maar iedereen mag van mij op Astrid afstappen (: Juist graag


    I know that. Ik denk dat— dat voor al jullie personages geldt. Maar doordat "the A—team" eigenlijk al was ontstaan voordat de RPG überhaupt van start ging, is het heel moeilijk om er tussen te komen voor users die niet in een groepje RPG'ers zitten.
    Don't feel offended. Ik heb dit vast ook eens gedaan.


    •

    McCrory schreef:
    Well de 'A-Team' is nu niet eens bij elkaar en zelfs dan mochten mensen joinen. IIG. mijn perso's mogen wel lastig gevallen worden. Maar als er niks gecommuniceerd word; kan ik ook niet zeggen van je mag mijn perso joinen c;

    Edit: daarnaast was jij (dacht ik) wel bezig met de RP dus was het niet naar jou bedoelt.


    Klopt. Alleen in plaats van te vragen "wordt iedereen actiever" kunnen de actieve users ook voorstellen doen aan de minder actieve users om ze erbij te betrekken. (:


    •

    Horvath schreef:
    (...)

    Klopt. Alleen in plaats van te vragen "wordt iedereen actiever" kunnen de actieve users ook voorstellen doen aan de minder actieve users om ze erbij te betrekken. (:


    Ik vind een globale opmerking maken (zonder ruzie uit te lokken) handiger dan dat ik iedereen persoonlijk ga PB'en GB'en. Daarnaast weet je ook niet meer wie nog werkelijk op deze topic's leest. Maar bon; beide hebben we allebei een andere aanpak, maar nu is het toevallig dat ik wat poogde te doen; dus vind het wel naar dat er commentaar erop geplaatst word, terwijl ik juist weer mensen terug poogde te krijgen erdoor.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 13:10 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    McCrory schreef:
    (...)

    Ik vind een globale opmerking maken (zonder ruzie uit te lokken) handiger dan dat ik iedereen persoonlijk ga PB'en GB'en. Daarnaast weet je ook niet meer wie nog werkelijk op deze topic's leest. Maar bon; beide hebben we allebei een andere aanpak, maar nu is het toevallig dat ik wat poogde te doen; dus vind het wel naar dat er commentaar erop geplaatst word, terwijl ik juist weer mensen terug poogde te krijgen erdoor.


    Ik heb er geen commentaar op gegeven? Ik vind het goed dat je anderen erbij tracht te betrekken en geef opties. Zoals ik bij al mijn berichten heb gezet: don't feel offended, jammer dat dat dan alsnog meteen gebeurt. Want dat was dus helemaal niet de bedoeling. (':


    •