• Welkom bij Story of the Year 2017!


    Altijd al een boek willen schrijven? Dat kan! Story of the year helpt je daarmee. Elk jaar heb je keus uit verschillende genres; dit jaar heb je de keus tussen twee thema's en je kan een leuke Quizlet-prijzen winnen.
    Waar wacht je nog op? Werk een idee bij het bijbehorende thema uit en schrijf je in!


    Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 5.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Sempre, Nonpluvius, Navarro, Duckling of Square.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Waar kan ik terecht voor extra motivatie?
    Ook dit jaar is er weer het Motiveer- en Praattopic SOTY 2017. Hier kan je kletsen met de andere deelnemers om elkaar zo te motiveren allemaal een geweldig verhaal af te ronden!

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Pickett de winnaar met haar story H_NGM_N.
    (Archief)

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 150 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.


    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 20.000 – 30.000 – 40.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Bij deelname, de mijlpaal van 20.000 woorden, de mijlpaal van 40.000 woorden (het minimumaantal) en het afronden van je story, wordt een badge uitgereikt ter ere van je inspanningen.
    • Iedere deelnemer die zijn story op tijd weet af te ronden, zal 50 credits krijgen.


    Hoe ziet mijn inzending er uit?
    - (Boekcover)
    - Korte samenvatting
    - Thema
    - Link naar geactiveerde story
    Voorbeeld:
    Catch me if you can is een verhaal geschreven door Square



    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.

    Genre: Fantasy


    Lees meer



    Deelnemers binnen het thema Gothic:
    Cliffhanger met Hellfire
    11077/11077 [0 woorden geschreven]
    Paddiecakes met Constellation
    3685/3685 [0 woorden geschreven]
    Frodo met Haar Laatste Dans
    19517/19517 [0 woorden geschreven]
    Krolock met De Zielensteler
    2994/2994 [0 woorden geschreven]
    Waddles met Limits of Control
    6456/6456 [0 woorden geschreven]
    Friday13th met Als de Dood
    4451/4451 [0 woorden geschreven]
    Teba met De Naam op haar Onderarm
    24322/35335 [11013 woorden geschreven]

    Deelnemers binnen het thema Royalty:
    Wervelwind met Drakenkoning
    26775/29313 [2538 woorden geschreven]
    Ringwraith met Vensters van de Ziel
    3878/3878 [0 woorden geschreven]
    Anaticula met Caedes ad Aurum
    4188/4188 [0 woorden geschreven]
    Werecoyote met Het Kaarslicht
    30/30 [0 woorden geschreven]
    Kroliki met 13
    375/375 [0 woorden geschreven]
    Alyssandre met Bloedrood, Nachtblauw, Sneeuwwit
    2163/2163 [0 woorden geschreven]
    Shireen met Broken Crown
    6783/6783 [0 woorden geschreven]
    millenniumkind met Wanneer blauw bloed goed ontmoet
    16110/16110 [0 woorden geschreven]
    Catmint met Defender of the Crown
    21197/24541 [3344 woorden geschreven]
    Squib met A Gilded Web
    280/280 [0 woorden geschreven]
    Tacitus met De prins en de stalknecht
    29555/35711 [6156 woorden geschreven]
    Daedric met De Prijs van de Prins
    2068/2086 [0 woorden geschreven]
    Tuena met Filly
    1973/1973 [0 woorden geschreven]
    Lorem met Forsaken
    10297/10297 [0 woorden geschreven]
    Seasons met Aestival
    0/14201 [14201 woorden geschreven]


    Wat betekenen de cijfers onder mijn aanmelding?
    Het eerste getal: het aantal woorden dat er in totaal bij de op een na laatste telling was geschreven.
    Het tweede getal: het aantal woorden dat er in totaal bij de laatste telling was geschreven.
    Tussen haakjes het aantal woorden dat er dus in de afgelopen maand is geschreven. Daaruit maken wij op wie de spot heeft verdiend.

    Elke eerste dag van de maand wordt er een telling gehouden.

    Let op: Om de wedstrijd ordelijk te houden worden lege stories twee weken na aanmelding van de lijst geschrapt wegens inactiviteit. Het is mogelijk om je story weer in te dienen als deze weer actief is.




    (Aangepast tot Topic 1 pagina 18, Friday13th)

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 aug 2017 - 12:52 ]


    De officiële crewpagina

    Hmm, niet mijn onderwerpen denk ik. Maar ik wil wel een mt.

    Oe, dit zijn twee vrij moeilijke thema's voor mij :') Een uitdaging dus, maar ik ga sowieso wel weer proberen mee te doen!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Jaaaa, ik ga mijn kans grijpen! Even een idee uitbroeden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Yay ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga er eens heel hard over nadenken. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik raad iedereen aan ook goed de uitleggen van thema's te lezen in de Story of the Year story op het Qrew account. Mogelijk zijn ze breder dan je denkt c;


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Ik raad iedereen aan ook goed de uitleggen van thema's te lezen in de Story of the Year story op het Qrew account. Mogelijk zijn ze breder dan je denkt c;

    Ja, heb ik zonet gedaan en eigenlijk is gothic veel leuker dan ik dacht, haha. Eigenlijk is het toch iets waar ik misschien wel iets mee kan.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    MT


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb een privéberichtje gestuurd omdat ik niet goed weet of mijn idee wel bij het thema past. Maar nu het is verstuurd denk ik dat ik misschien iets te weinig info heb gegeven. Als dat zo is, dan hoor ik het denk ik?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Yay, tijd voor een frisse start. Hopelijk zijn er over elf maanden weer net zoveel geweldige afgeronde verhalen als in 2016! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yay, tijd voor nieuwe thema's en nieuwe ideeën! *O* Ik ben heel benieuwd waar jullie mee gaan komen en mag het 2016 gaan overtreffen!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MT


    Seasons will change, but I shall remain

    MT


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Hmm, het lijkt me superleuk om mee te doen, maar ik ben bang dat ik de motivatie en de ideeën er niet voor heb. ):

    Ik vind dit echt hele lastige thema's, wow.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh