• Hey :3

    Ik zoek een cover ! Je krijgt een beloning van 3 credits als je deze voor me maakt, maar je moet ook even uitleggen hoe ik credits naar je opstuur :$
    Samenvatting:


    Rule 99

    1867, Shivania. Koning Constatijn |V stierf en zijn zoon Arthur Benso is aangewezen om hem op te volgen. Echter wil de achttienjarige Arthur dit absoluut niet, aangezien Shivania absurde regels kent. Wie deze breekt sterft op onverklaarbare wijze, of wordt opgehangen aan de Galg. Ook bij het adel. Arthur weigert zijn vaders plaats over te nemen en start een rebellengroep. Hierdoor ontmoet hij Aurora Edgar, een meisje wiens ouders een boerderij hebben en door het wetboek met regels van Shivania amper geld hebben. Zal Arthur het lukken de wetten te wijzigen, of eindigt hij ook aan de galg, naast andere rebellen?



    Arthur: http://68.media.tumblr.com/061071b9a006d5dd70373fe3be1582bb/tumblr_n6fvhvzOpp1spnphzo2_250.png
    Aurora: http://68.media.tumblr.com/36f84d19480a633ca332e9977ec2c6a8/tumblr_o0r1yhzV7P1rxdqlwo6_250.png


    Likes

    Likes:
    x De faceclaims maar vaag verwerkt, voor het geval dat deze personen te bekend zijn voor SOTY ^^ (ik kende ze niet tho, maar ik heb gewoon op een site voor faceclaims gekeken)
    x Het aspect van een wetboek erin verwerkt.
    x een beetje een ouderwetse sfeer, maar dat moet niet te overheersend worden.


    Hoe ik Shivania voor me zie:
    Het Noorden. Hier is het vooral bergachtig
    Het kasteel. Deze is een beetje Noordwest gelegen.
    Dit is een beetje het oosten. Hier wonen vooral de boeren en op deze markt verkopen ze hun spullen

    Je ziet dus duidelijk dat Shivania echt is opgesplitst in Arm (boeren) en rijk (adel)

    voor de rest mag je volledig losgaan :3


    Alvast bedankt :'D

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 15:36 ]


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Ik zoek inmiddels alleen nog maar een cover :'D liefst zo snel mogelijk, is voor story of the year!


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Ik ga wat proberen later vandaag! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil wel iets voor je gaan proberen!

    Ik zie net dat je een aanvraag hebt gedaan in mijn coverstore, haha. Ik ga zo snel mogelijk iets voor je maken (:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 15:48 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.