• Ik zit op het moment met verf in mijn haar in een poging het ombre te maken. Ik heb mijn eigen haar wel vaker geverfd, dus ik twijfel niet aan mijn eigen kunnen. Maar ben ergens wel bang dat het op de een of andere manier mislukt. Niet dat er echt iets mis kan gaan gezien mijn haar middenblond is, en ik het aan de onderkant lichter maak. Toch is het altijd een beetje spannend als er verf in zit.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik vind dat ook altijd spannend, ook al heb je ervaring ermee, het is wel je haar en je wil liever niet dat het misgaat. Je moet er toch mee rondlopen. Hopelijk is het gelukt! Ik vind het trouwens echt knap dat je ombre bij jezelf uitprobeert. Ö


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ook niet zonder de nodige Youtube tutorials, hoor!
    Ik heb geen geld om naar de kapper te gaan, maar je moet wat :Y)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 16:07 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik koop zelf meestal ook een pakje haarverf en vraag het dan meestal aan mijn twin. Alleen wilde ze het dat keer, precies met de ombre haarverf, niet doen. Dus ik heb maatregelen moeten nemen, en het aan mijn andere zusje moeten vragen. Had ik niet moeten doen, persoonlijk vond ik het er niet goed uitkomen.
          Hoewel ik het graag bij de kapper zou willen doen, is het zo verdomde duur! Ik heb het eens voor de plezier opgezocht, nou mijn glimlach verdween meteen toen ik de prijs zag! Ik denk dat ik het maar bij de YT-tutorials en de goedkope pakjes haarverf laat, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben nu eigenlijk best wel benieuwd of het goed is gelukt? :]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het is gelukt!
    Het is niet zo licht geworden als ik had gewild, dus ik ga er van de week nog een keertje over heen met het restje. Maar het is nu ook evengoed mooi!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Foto! Ik ben wel benieuwd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.