• Let me draw your stuff
    whenever there are stories and time
    ☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎

          Dus, ik maak covers. Dit doen wel meer mensen uiteraard, maar het ding wat mij denk ik iets anders (niet zozeer beter - gewoon anders) maakt, is dat ik deze covers teken. Als je niet aan het probleem wilt vastzitten van copyrights* of het feit dat twintig andere mensen hetzelfde persoon voor hun personage gebruiken, zou dit handig kunnen zijn denk ik.
          Dus, waar wacht je op? Heb je een verhaal en wil je een cover, vraag iets aan!

          Quick note dat ik niet heel vaak online ben en dat deze tekeningen wat tijd kosten om te maken, dus een beetje begrip daarvoor zou fijn zijn.
    * = Als je de kaft echt voor een uitgegeven boek (waar je geld mee verdient) wilt gebruiken, zal je dit met mij moeten bespreken, want ik kan besluiten dat er een prijs aan zit in dat geval. Ik hoop dat je dit begrijpt.
    ☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎
    Regels
    Ik weet het, niemand vind regels leuk, maar ik ben gewoon vet gemeen waardoor ze er toch zijn. En heel misschien ook om misverstanden te komen haha.
          1☆ Ga niet jengelen om je cover als je het net een dag geleden hebt aangevraagd. Ik heb ook een leven, dus wees een beetje geduldig.
          2☆ Als je ontevreden bent mag je dit heus uiten, maar gelieve mij of mijn covers niet uit te schelden.
          3☆ Als je jouw cover voor professionele doeleinden wilt gebruiken, moet je hiervoor mijn toestemming hebben. Het kan zijn dat ik hier een bedrag voor aanvraag (Quizlet is overigens nergens voor verantwoordelijk), dat zal je op andere plekken ook hebben. Als je het enkel voor jezelf wilt laten drukken hoeft dit uiteraard niet.
          4☆ Vul alles in het lijstje in waar een sterretje achter staat, anders kan ik je cover misschien niet goed maken.
          5☆ Ik mag de wachtlijst stop zetten, wat automatisch gebeurd na drie aanvragen. Ik weet dat dit snel is, maar anders zal ik heel snel gedemotiveerd raken, wat jammer zou zijn.
          6☆ Ik mag aanvragen weigeren. Dit is geen roast naar je verhaal of iets, maar kan betekenen dat het lijstje incompleet is of het verhaal over een voor mij gevoelig onderwerp ligt. Deze reden zal ik wel altijd proberen te vermelden.
          6☆ Ik maak dus alleen getekende covers, voor een fotomanipulatie kan je even niet bij me terecht dankzij gebrek aan goed internet.


    Hiernaast voorbeelden van mijn covers, allemaal getekend, aanklikbaar.

    Invullijstje
    * = Verplicht
    Titel van je verhaal: (mocht je hier onzeker over zijn, mag dit leeg gelaten worden)
    Ondertitel:
    *Auteursnaam:
    (En moet die erop?)
    *Samenvatting:
    *Genre:
    *Sfeer:
    (Mag met afbeeldingen worden weergeven, maar deze worden er niet in gebruikt)
    *Uiterlijk personages: (En wil je ze erop?)
    Extra:

    Nog een extra notitie: Als je een zeer specifiek uiterlijk van je personages hebt, kan ik schetsen met je uitwisselen zodat het gezicht is zoals jij wilt. Ook mag je met polyvore setjes of faceclaims een preciezer persoon creëren, zodat het tekenen voor mij makkelijker is.

    Wachtlijst
    Status: Open

    1. Hiddleston - Fluisterstemmen
    2. Stormbreaker - Z
    3.


    ☆      ☆      ☆      ☆      ☆


    ☆      ☆      ☆      ☆      ☆
    ☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎☆✎

    [ bericht aangepast op 9 mei 2018 - 15:59 ]


    obsessive rage

    Wat een supermooie beginpost, hehe. Ik wil er graag gebruik van maken voor een rechtenvrije afbeelding van mijn cover voor Fluisterstemmen

    Titel van je verhaal: Fluisterstemmen
    *Samenvatting: Aella denkt dat haar leven voorbij is op het moment dat de bliksem in haar slaat. Toch komt ze bij in het ziekenhuis. Op het eerste gezicht lijkt ze niets te mankeren, totdat ze merkt dat haar reflexen onfeilbaar zijn en ze een uithoudingsvermogen heeft waar een marathonloper jaloers op is. Er is echter ook een keerzijde: ze slaapt niet meer en ze hoort stemmen – stemmen van stervende mensen. Twijfelend aan haar mentale gesteldheid zit er maar één ding op: de fluisteringen volgen.

    Aella gaat op zoek naar de bron van de fluisteringen en wordt daarin bijgestaan door een goddelijk drietal, die allen hun eigen redenen hebben om haar te willen helpen – of in elk geval die schijn ophouden.
    *Genre: drama, fantasy
    *Sfeer: (Mag met afbeeldingen worden weergeven, maar deze worden er niet in gebruikt)
    *Uiterlijk personages: (En wil je ze erop?)
    Extra:

    Dit is mijn huidige cover, voor het uiterlijk van mijn personages en de sfeer. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    Wat een supermooie beginpost, hehe. Ik wil er graag gebruik van maken voor een rechtenvrije afbeelding van mijn cover voor Fluisterstemmen

    Titel van je verhaal: Fluisterstemmen
    *Samenvatting: Aella denkt dat haar leven voorbij is op het moment dat de bliksem in haar slaat. Toch komt ze bij in het ziekenhuis. Op het eerste gezicht lijkt ze niets te mankeren, totdat ze merkt dat haar reflexen onfeilbaar zijn en ze een uithoudingsvermogen heeft waar een marathonloper jaloers op is. Er is echter ook een keerzijde: ze slaapt niet meer en ze hoort stemmen – stemmen van stervende mensen. Twijfelend aan haar mentale gesteldheid zit er maar één ding op: de fluisteringen volgen.

    Aella gaat op zoek naar de bron van de fluisteringen en wordt daarin bijgestaan door een goddelijk drietal, die allen hun eigen redenen hebben om haar te willen helpen – of in elk geval die schijn ophouden.
    *Genre: drama, fantasy
    *Sfeer: (Mag met afbeeldingen worden weergeven, maar deze worden er niet in gebruikt)
    *Uiterlijk personages: (En wil je ze erop?)
    Extra:

    Dit is mijn huidige cover, voor het uiterlijk van mijn personages en de sfeer. ;D



    Thanks, dat is leuk om te horen! ^^ Ik zet je op de wachtlijst, en ga dan zo snel mogelijk aan de cover


    obsessive rage

    Oe, dit is eens iets anders! Very nice!

    *Titel van je verhaal: Z
    *Auteursnaam: Niet erop
    *Samenvatting:
    Het gaat over een wereld waarin een soort monsters leven die mensenhersenen eten (ze worden Z's genoemd, naar Zombies). Je kunt ze alleen niet echt van mensen onderscheiden, behalve dat ze mega slim zijn. Mijn hoofdpersonage heeft zijn vader in een gesticht zien belanden door het toedoen van zo'n Z en hij wil het Z-team joinen, een speciale eenheid van detectives die op Z's jaagt.
    *Genre: fantasy (ik ben niet geheel zeker over het genre, het speelt zich gewoon af in onze wereld haha)
    *Sfeer: Voor de rest wil ik een duistere sfeer. De hoofdthema's van het verhaal zijn verraad, vriendschappen die stukgaan, een revolutie, bedrog en de keuze tussen je plicht of de mensen die je graag ziet. Er is ook een contrast tussen het 'goede' (het Z-team dat overdag te werk gaat) en het geniepige (de Z's die 's nachts jagen).
    *Uiterlijk personages: Ik wil liever geen personages op mijn cover.
    *Extra: Als je vragen hebt, aks. Als het echt niet lukt, snap ik dat, want het is een moeilijke cover en ik weet zelf niet wat ik ermee wil. Het mag ook een heel simpele cover zijn, liever dat eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2018 - 15:55 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik vind het een heel leuk en creatief idee!
    Ik doe even een MT voor later :Y)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Hey, wat een interessant idee!
    Oke, hier een klein probleem. Ik weet niet of ik het ga uitgeven of niet. Dit is natuurlijk wel de bedoeling, maar ik zit nu nog in proeflezers proces. Als ik besluit het uit te geven, zou ik je met alle liefde een vergoeding willen geven :)

    Titel van je verhaal: De Drager van de Kroon
    Ondertitel: -
    *Auteursnaam: C.Ehres
    *Samenvatting: De Koninklijke familie in Cyra krijgt te maken met de andere helft van de familie die de troon voor zichzelf op wil eisen. Er breekt in een rap tempo burgeroorlog uit. De jonge leden van het Koninklijk Huis moeten hun land zien te redden, samen sterk staan en hun geliefden beschermen tegen het geweld dat hun familie beetje bij beetje uit elkaar laat vallen.
    *Genre: Young Adult
    *Sfeer: Het lijkt me te gek om een mooie, cleane cover te hebben. Jenna Moreci's 'Eve: The awakening' is bijvoorbeeld iets wat ik gaaf vind.
    Er komt redelijk wat geweld in voor, maar ook de liefde van de vijf broers en zussen die ze voor elkaar hebben, dus misschien kun je daar iets mee? Haha.
    'Drager van de Kroon.' Gaat om regeren, koninklijk huis, welvaart, rebellen, familie, en leugens.
    De kroon is, zoals de titel van mijn verhaal suggereert, wel belangrijk in mijn verhaal.
    Dit is mijn eigen cover tot nu toe, maar ik denk dat er zeker een betere cover out there is.





    *Uiterlijk personages: Als je eventueel geen ideeën hebt voor een cover, ik heb zelf een quick sketch van mijn personages, maar again lol mijn tekenen is niet geweldig.

    Hopelijk lukt het! En anders niet ;) Ik begrijp dat er heel veel tijd in zoiets gaat zitten!

    X Cayline




    [ bericht aangepast op 11 mei 2018 - 12:47 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik heb momenteel geen cover nodig, maar ik wil je toch even zeggen dat je covers er supermooi en eigenlijk best professioneel uitzien!


    Mhm?