• Hee allemaal,

    Mijn zusje komt morgen een nachtje logeren, en ik ben een beetje aan het rondkijken naar wat we zouden kunnen doen, maar zie onderhand door de bomen het bos niet meer...

    Ze wilt heel graag een keertje met de trein, dat is niet zo'n probleem, (zolang het geen 2 uur duurt ofzo haha) maar ik kan niet zo goed iets vinden op afstand wat leuk voor haar is. (ze is nu 7 jaar) en niet meteen 60 euro kost. :')
    Naast Utrecht ben ik het beste bekend in Amsterdam, weet iemand van jullie iets leuks wat daar te doen is? Ik heb de uit-agenda al bekeken maar daar zag ik zo snel niet iets tussen staan ^^

    Alvast bedankt!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Misschien ergens schaatsen? ;)


    Treat people with kindness

    Tot 12 jaar kun je voor 2,50 door heel Nederland reizen met een railrunner!

    Ik ben heel toevallig gisteren in Amsterdam geweest en ik heb daar geschaatst op het Museumplein wat echt heel tof was! Daarna ben ik gaan shoppen, maar ik kan me voorstellen dat dat voor een meisje van 7 niet heel geweldig is haha. Bij de ArenA heb je het ijsbeelden festival? Kaartjes zijn daar best wel prijzig voor (met korting 13,50 voor iedereen boven de 11...) maar het ziet er op zich best wel tof uit! (Voor mij viel het niet in mijn budget dus helaas, niet gegaan...)

    Weet niet of ze musea leuk vindt, anders zou je naar het Rijksmuseum kunnen gaan oid? Of een ander 'leuk' musea? Zijn er genoeg in Amsterdam, haha.

    En anders: is er bij jou in de buurt een bioscoop die aan kerstvakantievoorstellingen doet? Bij mij in de buurt in de bios is dat wel zo, de 'kinderfilms' (dat ook nog best wel leuke films zijn voor mensen die geen kind meer zijn) draaien ze dan in de vroege ochtend (nou ja, vroeg... 10.00 of 11.00) en daar kun je dan heen voor 5 euro!)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Je zou naar het Nemo-museum kunnen gaan! Voor studenten 8,25 euro en voor kinderen 16,50. Best duur dus maar toen ik daar vroeger heen ging vond ik het echt heel leuk!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Je kan ook gewoon lekker winkeltjes kijken, de markt op en op een terrasje zitten.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 10:03 ]

    In Amsterdam heb je een Hortus Botanicus tuin, dat is echt heel mooi en niet zo duur!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Bedankt voor de tips allemaal!

    Ik heb vandaag er al een dagje museum opzitten, de Hortus Bonanicus tuin klinkt best gaaf, die zijn nu gratis geopend dus dat ga ik denk ik doen als het een beetje meezit allemaal met energie :P


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso