• Na aanleiding van het topic van Hippolyta, heb ik ook een lijst gemaakt met films die ik in 2017 graag wil zien (met name in de bios). Het kan zijn dat ik de lijst nog bijvul, naarmate er meer films bekend worden gemaakt, maar het kan ook zijn dat ik dat niet doe en enkel mijn IMDb lijst bijwerk haha.
    Klik hier om naar mijn lijstje te gaan.

    Welke films spreken jullie erg aan?

    Charlie Hunnam. Ik herken die sexy bastard overal van. Ik kreeg al zo'n SOA-feel.

    Kijken;
    1. LOGAN! Ik wist niet eens dat die film eraan kwam. Zo leuk! Deze staat zeker op mijn to-watch-list.
    2. Beauty and the Beast. Spreekt voor zich, denk ik zo :Y).
    3. POTC: Dead Men Tell No Tale. Dôh.
    4. Thor: Ragnarök. Wat. De kans om te kijken naar een van de sexiest bastards alive met zijn grote hamer? Natuurlijk laat ik die kans niet voorbij gaan. :9~
    5. A Cure of Wellness. What. Ik. . . Van dit soort situaties in die film. . . Die freaken me echt out. Het lijkt me zo cool om te zien, het is alleen zo eng :/.

    Twijfel;
    1. Assassin's creed.
    Ik ben heel moeilijk en picky met films. Ik heb altijd gezegd van niet, maar ik begin het nu echt wel te merken. Het is namelijk echt een vast iets van me dat ik weiger iets te kijken wat té overhyped is. Zoals deze game, waar nu een film van gemaakt is. Ik moet eigenlijk niet zoveel zeuren, want ik vind het plot gaaf. Zit even in een dubio.

    2. King Arthur, The Legend of the Sword.
    Net zoals wat ik eigenlijk aan het begin van deze post zei, ik wist direct dat het Charlie Hunnam was zonder naar de acteurs op te zoeken en dat ik überhaupt wist dat deze film kwam. Alleen. . . De film lijkt me niks :x Als ik echt zou kijken, zou het vooral vanwege Charlie Hunnam zijn en niet vanwege de film.

    3. The Mummy.
    Echt een enorme twijfel. Deze film moet ik echt nog even aanzien. Ergens zegt het me echt dat hij saai is en ik heb een enorme afkeer tegen Tom Cruise :x

    4. Death Note.
    Is Death Note serieus? Een Amerikaanse Death Note? That is so weird.

    Geen idee wat te doen met deze films, maar ik houd ze toch in de gaten;

    It en Jumanji; Komen ze nou opnieuw met die films?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 13:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat zijn.. veel films.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Achelois schreef:
    Charlie Hunnam. Ik herken die sexy bastard overal van. Ik kreeg al zo'n SOA-feel.

    Kijken;
    1. LOGAN! Ik wist niet eens dat die film eraan kwam. Zo leuk! Deze staat zeker op mijn to-watch-list.
    2. Beauty and the Beast. Spreekt voor zich, denk ik zo :Y).
    3. POTC: Dead Men Tell No Tale. Dôh.
    4. Thor: Ragnarök. Wat. De kans om te kijken naar een van de sexiest bastards alive met zijn grote hamer? Natuurlijk laat ik die kans niet voorbij gaan. :9~
    5. A Cure of Wellness. What. Ik. . . Van dit soort situaties in die film. . . Die freaken me echt out. Het lijkt me zo cool om te zien, het is alleen zo eng :/.

    Twijfel;
    1. Assassin's creed.
    Ik ben heel moeilijk en picky met films. Ik heb altijd gezegd van niet, maar ik begin het nu echt wel te merken. Het is namelijk echt een vast iets van me dat ik weiger iets te kijken wat té overhyped is. Zoals deze game, waar nu een film van gemaakt is. Ik moet eigenlijk niet zoveel zeuren, want ik vind het plot gaaf. Zit even in een dubio.

    2. King Arthur, The Legend of the Sword.
    Net zoals wat ik eigenlijk aan het begin van deze post zei, ik wist direct dat het Charlie Hunnam was zonder naar de acteurs op te zoeken en dat ik überhaupt wist dat deze film kwam. Alleen. . . De film lijkt me niks :x Als ik echt zou kijken, zou het vooral vanwege Charlie Hunnam zijn en niet vanwege de film.

    3. The Mummy.
    Echt een enorme twijfel. Deze film moet ik echt nog even aanzien. Ergens zegt het me echt dat hij saai is en ik heb een enorme afkeer tegen Tom Cruise :x

    4. Death Note.
    Is Death Note serieus? Een Amerikaanse Death Note? That is so weird.

    Geen idee wat te doen met deze films, maar ik houd ze toch in de gaten;

    It en Jumanji; Komen ze nou opnieuw met die films?

    Ik wilde Assassin's Creed eerst niet zien omdat ik bang was dat ze het zouden verpesten - gezien ik een groot fan ben van de games. Maaaaar ik ga er morgen toch heen. Dus ik ben benieuwd.

    The mummy heb ik ook zo mijn twijfels bij. Maar ik wil alle films vaak nog wel een voordeel van de twijfel geven.

    En idk wat betreft Death Note, er zitten serieuze acteurs bij. Ik ben echt donders benieuwd.

    Ja It en Jumanji zijn volgens mij vervolgdelen

    Patholoog schreef:
    Dat zijn.. veel films.

    Haha tja, 2017 is weer een vol jaar met films. Ik gok dat ik nog niet klaar ben met mijn lijst - nee: dat weet ik wel zeker.

    Zijn er trouwens nog meer mensen enthousiast voor Kingsman 2? *O*

    Dat zijn inderdaad erg veel films. 0.0

    Ik heb me nog niet helemaal in ze allemaal in gelezen, maar wil zelf in elk geval qua movies Beauty and the Beast, POTC: Dead Men Tell No Tale en pitch perfect 3 zien ^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Achelois schreef:
    Charlie Hunnam. Ik herken die sexy bastard overal van. Ik kreeg al zo'n SOA-feel.

    Kijken;
    1. LOGAN! Ik wist niet eens dat die film eraan kwam. Zo leuk! Deze staat zeker op mijn to-watch-list.
    2. Beauty and the Beast. Spreekt voor zich, denk ik zo :Y).
    3. POTC: Dead Men Tell No Tale. Dôh.
    4. Thor: Ragnarök. Wat. De kans om te kijken naar een van de sexiest bastards alive met zijn grote hamer? Natuurlijk laat ik die kans niet voorbij gaan. :9~
    5. A Cure of Wellness. What. Ik. . . Van dit soort situaties in die film. . . Die freaken me echt out. Het lijkt me zo cool om te zien, het is alleen zo eng :/.

    Twijfel;
    1. Assassin's creed.
    Ik ben heel moeilijk en picky met films. Ik heb altijd gezegd van niet, maar ik begin het nu echt wel te merken. Het is namelijk echt een vast iets van me dat ik weiger iets te kijken wat té overhyped is. Zoals deze game, waar nu een film van gemaakt is. Ik moet eigenlijk niet zoveel zeuren, want ik vind het plot gaaf. Zit even in een dubio.

    2. King Arthur, The Legend of the Sword.
    Net zoals wat ik eigenlijk aan het begin van deze post zei, ik wist direct dat het Charlie Hunnam was zonder naar de acteurs op te zoeken en dat ik überhaupt wist dat deze film kwam. Alleen. . . De film lijkt me niks :x Als ik echt zou kijken, zou het vooral vanwege Charlie Hunnam zijn en niet vanwege de film.

    3. The Mummy.
    Echt een enorme twijfel. Deze film moet ik echt nog even aanzien. Ergens zegt het me echt dat hij saai is en ik heb een enorme afkeer tegen Tom Cruise :x

    4. Death Note.
    Is Death Note serieus? Een Amerikaanse Death Note? That is so weird.

    Geen idee wat te doen met deze films, maar ik houd ze toch in de gaten;

    It en Jumanji; Komen ze nou opnieuw met die films?


    Ik twijfel heel erg over Assassin's Creed, inderdaad. Allereerst dacht ik dat het een verfilming van het boek was en het boek vond ik damn goed. Maar toen ik de trailer zag en het ook over het heden en flashbacks en blabla ging vond ik dat eigenlijk al meh.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Krolock schreef:
    Zijn er trouwens nog meer mensen enthousiast voor Kingsman 2? *O*


    Alleen als Colin terug komt. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Zeg Laura wanneer gaan we een bios meeting doen (wbw)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Alleen als Colin terug komt. :'D

    Hij staat in de lijst van de acteurs... dusss.. :Y)

    JetBlackHeart schreef:
    Zeg Laura wanneer gaan we een bios meeting doen (wbw)

    Omg ja *O* Dit moet sowieso gebeuren dit jaar. Genoeg films in ieder geval!

    Krolock schreef:
    (...)
    Hij staat in de lijst van de acteurs... dusss.. :Y)


    Yaaaaaaaaaaaaay.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mocht je ooit iemand zoeken om mee te gaan*puts hand up*

    Er komen echt veel leuke films dit jaar, ik ben vanmiddag naar Collateral Beauty geweest en die vond ik heel mooi.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Collateral Beauty lijkt mij een erg mooie film, die ik zeker wil zien.

    Een succesvolle New Yorkse reclameman (Will Smith) raakt door een tragedie diep in de put. Terwijl zijn vrienden zich ernstig zorgen maken om zijn welzijn, probeert hij antwoorden te krijgen vanuit het universum door brieven te schrijven naar Liefde, Tijd en Dood. Pas op het moment dat er onverwacht persoonlijke reacties komen op zijn brieven, begint hij langzaam te begrijpen hoe deze elementen met elkaar verbonden zijn in het leven en ontdekt hij dat er zelfs in tijden van groot verlies ook mooie momenten van betekenis en schoonheid kunnen zijn.


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    En ik wil ook graag naar MEG Is een haaien film en die is vergelijkbaar met Jurassic world!


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella