• Hooi! (:


    Ik heb thuis amper de mogelijkheid om de laptop te kunnen, dus ben ik vaak op mijn mobiel op Quizlet te vinden. Echter, sinds een week ongeveer (of langer/korter, ik weet het niet exact) is het steeds minder prettig om op Quizlet te komen. De site is op mijn mobiel ongelooflijk traag, en ik kan haast geen reacties meer achterlaten ergens. Mijn toetsenbord verdwijnt dan namelijk na het typen van letterlijk een paar letters, en het duurt heel lang eer het toetsenbord weer terug komt. Ik gebruik overigens Chrome internet op mijn mobiel.

    Is er een mogelijkheid om dit op te lossen? Want ik neig er steeds vaker naar om gewoon niet meer terug te keren op Quizlet, doordat het totaal niet mee werkt. Ergens anders heb ik namelijk geen last van deze problemen.

    Alvast hartelijk dank voor de hulp.
    Liefs


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heb je dit enkel bij Quizlet (had er over gelezen ^^) en zit je dan op de mobiele versie op je mobiel? (:

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 21:44 ]


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Heb je dit enkel bij Quizlet (had er over gelezen ^^) en zit je dan op de mobiele versie op je mobiel? (:


    Hahah alleen bij Quizlet, inderdaad. :p Anders had ik namelijk geen topic aangemaakt, ervanuit gaande dat het dan aan mijn mobiel zou liggen. (:
    Maar ik zit dan inderdaad op de mobiele versie op mijn mobiel. De Desktop versie vind ik niet zo prettig. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh dit heb ik ook! Ik dacht dat het gewoon aan mijn telefoon lag. Maar ik heb het inderdaad ook alleen bij Q.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 22:01 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat gek. Weet je zeker dat het niet aan je telefoon ligt?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Dat soort problemen heb ik volgens mij ook weleens gehad, maar ik dacht dat het toen overal was, niet alleen op Q. Ik kan je alleen niet helpen, want ik zou geen flauw idee hebben hoe ik dat toen heb opgelost. Waarschijnlijk gewoon door heel erg te hopen dat het zou stoppen tot het zich uiteindelijk echt vanzelf had opgelost (of door een nieuwe telefoon te kopen?). (krul)

    Ik hoop wel dat je hier iets op kunt vinden, want dat klinkt inderdaad ondoenlijk!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Had ik ook altijd, maar ook bij andere sites. Telefoon fabrieksherstel gedaan en daarmee was dat probleem ook weg...

    Maar dat de site traag is is idd een beetje raar...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oh hé, hier heb ik ook last van, maar ik dacht dat het aan mijn gsm lag :') Bij mij is het wel niet zo heel vaak dat het gebeurd, maar het blijft wel niet zo prettig.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Sinds ergens deze week zijn de laadproblemen begonnen. Bij mij was het eigenlijk al over. Vreemd dat er nog wel mensen last van hebben, maar we zullen het nog eens doorgeven aan Rutger. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb er geen problemen mee? Niet dat ik weet in iedergeval.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rutger gaat navraag doen bij zijn host. Zelf had hij de indruk dat sinds de overstap naar PHP 7 alles veel sneller was, maar vermoed dat de toegenomen drukte deze vakantie er ook voor iets tussen zit. Dus het is even wachten op de host.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury